هیچ برنامه ای برای ممنوعیت رمزنگاری وجود ندارد ، این به کنگره بستگی دارد – مقررات اخبار بیت کوین

[ad_1] گری جنسلر ، رئیس SEC می گوید که SEC هیچ برنامه ای برای ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده مانند چین ندارد. وی خاطرنشان کرد که تصمیم گیری بر عهده کنگره است. به تازگی ، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو نیز گفته است که فدرال رزرو قصد ممنوعیت یا محدودیت استفاده از ارزهای رمزنگاری شده

کد خبر : 113604
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
هیچ برنامه ای برای ممنوعیت رمزنگاری وجود ندارد ، این به کنگره بستگی دارد – مقررات اخبار بیت کوین

[ad_1]

گری جنسلر ، رئیس SEC می گوید که SEC هیچ برنامه ای برای ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده مانند چین ندارد. وی خاطرنشان کرد که تصمیم گیری بر عهده کنگره است. به تازگی ، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو نیز گفته است که فدرال رزرو قصد ممنوعیت یا محدودیت استفاده از ارزهای رمزنگاری شده را ندارد.

SEC ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع نمی کند

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ، گری جنسلر ، در جلسه ای که روز سه شنبه در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا برنامه ای برای ممنوعیت رمزارزها برنامه ریزی کرد ، پاسخ داد.

جلسه چهار ساعته مجازی تحت عنوان “نظارت بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده: پلیس وال استریت سرانجام دوباره به ضرب و شتم رسید” توسط میزبان رئیس کمیته ماکسین واترز و عضو رتبه بندی پاتریک مک هنری برگزار شد.

در طول جلسه ، نماینده تد باد از کارولینای شمالی از جنسلر پرسید که آیا برنامه ای برای ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده دارد؟ نماینده کنگره با بیان این مطلب گفت: “چین از سال 2013 در حال جنگ با ارزهای رمزنگاری شده است. ما شاهد ممنوعیت استخراج و عرضه اولیه سکه در آنها بودیم. [ICOs]، مبادلات ارزهای رمزنگاری شده و جدیدترین اقدام آنها ، ممنوعیت صریح خود ارزهای رمزنگاری شده است. “

نماینده کنگره باد پرسید: “رئیس ، آیا شما از کاری که چین انجام داده حمایت می کنید و آیا SEC در حال برنامه ریزی برای اجرای ممنوعیت های مشابه است؟”

جنسلر پاسخ داد:

من با تعدادی از مواردی که در رابطه با جمهوری خلق چین ذکر کردید آشنا هستم. من فکر می کنم رویکرد ما واقعا متفاوت است.

رئیس SEC ادامه داد: “این موضوع است که چگونه می توانیم این حوزه را در زمینه حمایت از سرمایه گذاران و مصرف کنندگان و همچنین همکاری با نهادهای نظارتی بانک و دیگران به دست آوریم.” وی همچنین بر لزوم اطمینان از این که وزارت خزانه داری در زمینه قوانین مبارزه با پولشویی (AML) و رعایت مالیات از رمزنگاری استفاده می کند ، تأکید کرد و افزود: “مسئله ثبات مالی نیز وجود دارد که استیبل کوین ها می توانند مطرح کنند.”

از آنجایی که جنسلر به طور مستقیم در مورد برنامه هایی برای ممنوعیت رمزنگاری پاسخ نداد ، نماینده Budd س questionال خود را تکرار کرد: “اما هیچ گونه ممنوعیتی که شما علاقه مند به اجرای آن از طریق SEC هستید مانند چین ، واقعاً برای انتقال هر کس از طریق ارز دیجیتال خود؟”

رئیس SEC پاسخ داد:

نه ، این به عهده کنگره است.

جنسلر تصریح کرد: “ما با اختیاراتی که به ما داده اید کار می کنیم.” وی افزود که بسیاری از توکن ها با آزمایش امنیت روبرو هستند و تأکید کرد که مهم است که “آنها را در حوزه حفاظت از سرمایه گذاران SEC قرار دهیم”.

به تازگی. بادی همچنین از جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو پرسید که آیا فدرال رزرو برنامه ای برای ممنوعیت رمزارزها دارد؟ پاول به طور مشابه گفت که قصد ممنوعیت یا محدود کردن استفاده از ارزهای رمزنگاری شده وجود ندارد.

نظر شما در مورد نظرات گری جنسلر چیست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

اختیار ممنوعیت ، ممنوعیت رمزنگاری ، ممنوعیت رمزنگاری ، چین ، کنگره ، ممنوعیت رمزنگاری ، ممنوعیت ارزهای رمزپایه ، رئیس فدرال رزرو ، گری جنسلر ، جروم پاول ، رئیس ثانویه

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیر مستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.