کانادا در آخرین فرصت چند جانبه رسمی برای آماده شدن برای COP26 به بیش از 40 کشور ملحق می شود

1 اکتبر 2021 – میلان ، ایتالیا شش سال پیش ، جهان گرد هم آمد تا قرارداد پاریس را امضا کنند – یک توافق تاریخی بین ملت ها برای مبارزه بلندپروازانه با تغییرات آب و هوایی و سازگاری با تأثیرات آن. علم می گوید برای اینکه اهداف توافقنامه پاریس در دسترس قرار گرفته و از

کد خبر : 111660
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کانادا در آخرین فرصت چند جانبه رسمی برای آماده شدن برای COP26 به بیش از 40 کشور ملحق می شود


1 اکتبر 2021 – میلان ، ایتالیا

شش سال پیش ، جهان گرد هم آمد تا قرارداد پاریس را امضا کنند – یک توافق تاریخی بین ملت ها برای مبارزه بلندپروازانه با تغییرات آب و هوایی و سازگاری با تأثیرات آن. علم می گوید برای اینکه اهداف توافقنامه پاریس در دسترس قرار گرفته و از بدترین تأثیرات تغییرات آب و هوایی جلوگیری شود ، جهان باید اقدامات بیشتری انجام دهد و در یک زمان بندی سریعتر. به همین دلیل است که بیش از 190 کشور در گلاسکو امسال برای COP26 گردهم می آیند و چرا کانادا از زمان لازم الاجرا شدن توافقنامه پاریس اهداف آب و هوایی و اقدامات اقلیمی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

در فاصله کمتر از یک ماه تا COP26 ، کانادا این هفته به بیش از 40 کشور در میلان برای Pre-COP پیوست-آخرین جلسه رسمی وزیران برای آماده سازی برای اجلاس جهانی نوامبر. کشورهای مختلف جهان در مورد ضرورت و سازوکارهای دستیابی به هدف 1.5 درجه سانتی گراد ، اجرای کامل توافقنامه پاریس و کمک به کشورهای در حال توسعه برای کاهش و سازگاری با تغییرات آب و هوایی بحث کردند.

رویکرد کانادا برای مقابله با تغییرات آب و هوایی ، که با اقدامات مشخصی مانند تسریع در حذف برق از زغال سنگ ، اتخاذ یکی از بلندپروازانه ترین سیستم های قیمت گذاری کربن در جهان و تصویب اهداف آب و هوایی آن از جمله خالص ، قانون گذاری شده است. صفر تا سال 2050 ، همچنان بخشی از بهترین شیوه های بین المللی است زیرا جهان به دنبال به اشتراک گذاری دانش و سیاست های م toثر برای مقابله با تغییرات آب و هوا است.

در ژوئیه 2021 ، وزیر ویلکینسون و وزیر خارجه آلمان ، یوخن فلاسبارت ، دعوت رئیس جمهور منتخب COP ، آلوک شارما ، را برای توسعه برنامه ای در راستای COP26 پذیرفتند که به کشورهای توسعه یافته از تعهد خود برای بسیج اطمینان می دهد. 100 میلیارد دلار برای کشورهای در حال توسعه برای کاهش و سازگاری با تغییرات آب و هوایی. از آن زمان ، این دو سرپرست بر روی این وظیفه مهم کار می کنند و مجموعه ای از جلسات را برای این منظور با کشورهای اهدا کننده و در حال توسعه در سراسر Pre-COP برای حمایت از این تلاش برگزار کردند.

در Pre-COP ، وزیر ویلکینسون همچنین با نماینده ویژه رئیس جمهور ایالات متحده جان کری ملاقات کرد ، جایی که آنها تلاش های خود را برای افزایش دامنه و مقیاس اقدامات اقلیمی در کشورهای مربوطه و خارج از کشور مورد بحث قرار دادند.

اجلاس Youth4Climate نیز از 28 تا 30 سپتامبر در میلان برگزار شد ، جایی که وزیر ویلکینسون از نمایندگان جوانان خواست تا صدای خود را همچنان به گوش مردم برسانند و دولت های خود را وادار کنند که در مبارزه با تغییرات آب و هوایی به جلوتر و سریعتر قدم بردارند. در این اجلاس تقریباً 400 نماینده حضور داشتند ، از جمله جوانان نماینده کانادا ، و این مبنایی برای گفتگو بین نمایندگان و وزیران جوان در Pre-COP بود. در جریان این اجلاس ، بوریس جانسون ، نخست وزیر بریتانیا ، که میزبان COP26 است ، خاطرنشان کرد که با وجود شدت بحران آب و هوا ، تغییرات سریع همچنان امکان پذیر است و COP26 می تواند و باید آغاز پایان تغییرات آب و هوایی را نشان دهد. کانادا جلسه این هفته Pre-COP را با تعهد مجدد ترک می کند تا نقش رهبری خود را در تحقق برنامه جاه طلبانه آب و هوایی که جهان می خواهد و نیاز دارد ادامه دهد.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.