چگونه در محل کار شاد باشیم

بسیاری از افراد بیش از نیمی از روزهای بیداری خود را در محل کار می گذرانند. اگرچه ممکن است شما به کار به عنوان چیزی نگاه کنید که برای لذت بردن از بقیه زندگی خود باید آن را پشت سر بگذارید ، اما اگر هدف خود را بهبود شادی در محل کار خود قرار دهید

کد خبر : 11013
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
چگونه در محل کار شاد باشیم


بسیاری از افراد بیش از نیمی از روزهای بیداری خود را در محل کار می گذرانند. اگرچه ممکن است شما به کار به عنوان چیزی نگاه کنید که برای لذت بردن از بقیه زندگی خود باید آن را پشت سر بگذارید ، اما اگر هدف خود را بهبود شادی در محل کار خود قرار دهید ، تمام زندگی شما از مزایای دیدگاه مثبت شما بهره مند می شود. اگر یک برنامه روزمره پیدا می کنید که صبح ها و روزهای کاری شما را قابل کنترل تر می کند ، پس از آن قادر خواهید بود در فرصت کاری معنای کار و تعاملات خود را در محل کار پیدا کنید. اگر می خواهید بدانید که چگونه در کار شاد باشید ، برای شروع مرحله 1 را ببینید.

مراحل

  • 1
    حداقل یک ساعت قبل از ترک محل کار بیدار شوید. قبل از شروع عجله ، کمی از زمان “من” لذت ببرید. گرچه خواب شما گرانبها است ، اما نیاز شما برای مدتی که خودتان باشید بدون احساس خستگی زیاد احساس می شود. به خودتان وقت دهید تا صبحانه بخورید ، کمی بخوانید ، یک آهسته کوتاه بزنید یا هر کاری را که باید انجام دهید انجام دهید تا روز در پای راست شروع شود. هیچ چیز باعث بهتر شدن شما نمی شود از اینکه بدانید قبلاً قبل از عبور از درب ورودی محل کار خود کاری برای خود انجام داده اید.

    • شاید لازم باشد نیم ساعت زودتر به رختخواب بروید و به این کار عادت کنید. سعی کنید از وقت خود در خانه بعد از کار نهایت استفاده را ببرید تا در نهایت بدون دلیل خیلی دیر بیدار نمانید. گرچه ممکن است هنگام بازگشت از محل کار به خانه خسته شده باشید ، اما اگر فقط ساعت ها سقوط کرده و تلویزیون تماشا کنید ، ممکن است تا دیروقت بیدار باشید بدون اینکه واقعاً کاری برای خود انجام دهید.

  • شاید لازم باشد نیم ساعت زودتر به رختخواب بروید و به این کار عادت کنید. سعی کنید از وقت خود در خانه بعد از کار نهایت استفاده را ببرید تا در نهایت بدون دلیل خیلی دیر بیدار نمانید. گرچه ممکن است هنگام بازگشت از محل کار به خانه خسته شده باشید ، اما اگر فقط ساعت ها سقوط کرده و تلویزیون تماشا کنید ، ممکن است تا دیروقت بیدار باشید بدون اینکه واقعاً کاری برای خود انجام دهید.
  • 2
    برای موفقیت لباس بپوشید. وقتی از خانه بیرون می آیید که ظاهری خوب و آماده برای کار دارید ، پس در راه رسیدن به یک روز خوب هستید. اگر در یک محیط گاه به گاه یا در مکانی با لباس فرم کار می کنید ، پس نیازی به لمس بیش از حد شخصی به ظاهر خود ندارید ، اما باید دوش بگیرید ، صورت و موهای خود را بشویید و به طور کلی آراسته به نظر برسید. خوش تیپ بودن نه تنها باعث می شود که دیگران با احترام بیشتری با شما رفتار کنند ، بلکه ممکن است احساس هیجان بیشتری از حضور در محل کار به شما بدهد.

    • حتی اگر احساس خستگی در محل کار خود نشان داده اید ، دیدن اینکه در آینه جمع شده اید می تواند انرژی لازم را برای شروع روز خاموش در پای راست به شما بدهد.
  • حتی اگر احساس خستگی در محل کار خود نشان داده اید ، دیدن اینکه در آینه جمع شده اید می تواند انرژی لازم را برای شروع روز خاموش در پای راست به شما بدهد.
  • تصویری با عنوان 1015287 3

    3
    مشکلات شخصی خود را در خانه بگذارید. اگر احساس نگرانی در مورد دعوا با دوست پسرتان ، سلامتی مادرتان یا درگیری برای انجام برنامه ریزی های لحظه آخری برای عروسی خود بسیار سخت است که احساس خوشبختی در محل کار کنید ، اما یادگیری اینکه مشکلات شخصی خود را کنار بگذارید این است تنها راهی است که می توانید در محیط کار احساس خوشبختی کنید. به خود بگویید هر مشکلی که دارید باید منتظر بمانید تا کار به پایان برسد ، مگر اینکه اینها باشد واقعاً مهم است و روز کاری خود را دنبال کنید.

    • در واقع ، کنار گذاشتن مشکلات شخصی می تواند شما را به سمت کار بیشتر سوق دهد ، زیرا به جای مکانی که شما را از پرداختن به آنها بازمی دارد ، آن را به عنوان پناهگاهی برای مشکلات خود خواهید دید.[1]
    • سعی نکنید مشکلات شخصی خود را در روز کاری خود فشار دهید. تماس های تلفنی برقرار کنید و در صورت لزوم ایمیل هایی را که باید ارسال کنید پس از ساعت کار یا در طول استراحت ناهار ارسال کنید. اگر سعی کنید کار خود را به پایان برسانید در حالی که سعی در حل مشکلات شخصی خود دارید ، دو برابر بیشتر از آنها دچار استرس می شوید زیرا از یافتن زمانی برای انجام هر دو اضطراب خواهید داشت.
  • در واقع ، کنار گذاشتن مشکلات شخصی می تواند شما را به سمت کار بیشتر سوق دهد ، زیرا به جای مکانی که شما را از پرداختن به آنها بازمی دارد ، آن را به عنوان پناهگاهی برای مشکلات خود خواهید دید.[1]
  • سعی نکنید مشکلات شخصی خود را در روز کاری خود فشار دهید. تماس های تلفنی برقرار کنید و در صورت لزوم ایمیل هایی را که باید ارسال کنید پس از ساعت کار یا در طول استراحت ناهار ارسال کنید. اگر سعی کنید کار خود را به پایان برسانید در حالی که سعی در حل مشکلات شخصی خود دارید ، دو برابر بیشتر از آنها دچار استرس می شوید زیرا از یافتن زمانی برای انجام هر دو اضطراب خواهید داشت.
  • 4
    حداقل ده دقیقه زودتر سر کار بروید. یک شروع عجولانه و بد شانس شما را برای داشتن یک روز خوب و احساس خوشبختی در محل کار به حداقل می رساند. اگر دیر به سر کار خود بروید ، احساس خواهید کرد که تمام روز عقب هستید و مانند این که هرگز وقت ندارید که عقب بیفتید. در عوض ، بسته به زمانی که به طور معمول به محل کار خود می روید ، حداقل 15 دقیقه زودتر از گذشته یا حتی زودتر از خانه خارج شوید. ممکن است فکر کنید که هر روز با چند دقیقه غلت زدن ، در حقیقت برنده می شوید ، در حالی که در واقع احتمال شاد بودن در محل کار را کاهش می دهید.[2]
  • داشتن روابط مثبت با رئیس و همکاران می تواند تأثیر بسزایی در میزان خوشحالی شما از کار داشته باشد. اگر شما به دلیل دیر نشان دادن مشهور هستید ، مردم به دنبال سستی بودن به شما نگاه می کنند و روابط شما آسیب می بیند.
  • 5
    وقتی به محل کار خود رسیدید ، از همکاران خود سلام کنید. هنگامی که برای اولین بار از در وارد می شوید ، اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که می توانید با بسیاری از همکاران خود سلام کنید. شما بلافاصله احساس ارتباط بیشتری با مردم خواهید داشت و انرژی مثبت خود را در حال رشد احساس خواهید کرد. ممکن است احساس استرس ، عجله و یا فقط احساس عصبانیت داشته باشید ، اما منزوی کردن خود راهی نیست که بتوانید خود را در کار بیشتر هیجان زده کنید. در عوض ، هنگامی که به محل کار خود رسیدید ، دوستانه رفتار کنید ، حتی اگر خیلی دوستانه رفتار نکنید.

    • آن قسمت راجع به زود کار رفتن را به خاطر دارید؟ یک دلیل برای این کار این است که کمی وقت داشته باشید تا با همکاران خود ارتباط برقرار کنید. اگر دیرتر شوید ، احساس خواهید کرد که وقت ندارید به مردم سلام کنید. اما اگر وقت خود را اختصاص دهید ، چند دقیقه فرصت خواهید داشت بدون اینکه احساس درد و رنج کنید با مردم ارتباط برقرار کنید.
    • اگر به مردم احوالپرسی نکنید و یا به محل کار خود عجله نکنید ، محبوبیت ضد اجتماعی بودن را پیدا خواهید کرد ، خواه درست باشد یا نه.

    تبلیغات

  • آن قسمت راجع به زود کار رفتن را به خاطر دارید؟ یک دلیل برای این کار این است که کمی وقت داشته باشید تا با همکاران خود ارتباط برقرار کنید. اگر دیرتر شوید ، احساس خواهید کرد که وقت ندارید به مردم سلام کنید. اما اگر وقت خود را اختصاص دهید ، چند دقیقه فرصت خواهید داشت بدون اینکه احساس درد و رنج کنید با مردم ارتباط برقرار کنید.
  • اگر به مردم احوالپرسی نکنید و یا به محل کار خود عجله نکنید ، محبوبیت ضد اجتماعی بودن را پیدا خواهید کرد ، خواه درست باشد یا نه.


  • لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

    برچسب ها : ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.