Valhalla از نبردهای خشونت‌بار خبر می‌دهد

نتفلیکس روز گذشته و در جریان رویداد اختصاصی خود، اولین ویدیو سریال Vikings: Valhalla را به نمایش گذاشت که تماشایش حدودا دقیقه زمان می‌برد. سریال Vikings در ابتدا قرار بود یک مینی سریال بوده و طی مدت زمان کوتاهی به انتها برسد اما از آنجایی که بازخوردهای دریافتی امیدبخش بودند، دست‌اندرکاران تصمیم گرفتند داستان را

کد خبر : 109631
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۴۶
Valhalla از نبردهای خشونت‌بار خبر می‌دهد


نتفلیکس روز گذشته و در جریان رویداد اختصاصی خود، اولین ویدیو سریال Vikings: Valhalla را به نمایش گذاشت که تماشایش حدودا دقیقه زمان می‌برد.

سریال Vikings در ابتدا قرار بود یک مینی سریال بوده و طی مدت زمان کوتاهی به انتها برسد اما از آنجایی که بازخوردهای دریافتی امیدبخش بودند، دست‌اندرکاران تصمیم گرفتند داستان را طولانی‌تر کنند. بدین ترتیب، محصول ام‌جی‌ام تلویژن (بخش تلویزیون مترو گلدوین میر) پس از ۶ فصل و در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به انتهای خود رسید. البته دنباله این اثر ساخته شده و The Vikings: Valhalla نام دارد. مایکل هیرست (Michael Hirst) در تیم تولید والهالا حاضر است اما اینبار یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی بوده و جب استوارت (Jeb Stuart) شورانر محسوب می‌شود.

داستان The Vikings: Valhalla حدودا یک قرن پس از سریال اصلی و در سال‌های پایانی عصر وایکینگ‌ها (سدهه‌های ۸ الی ۱۱ میلادی) جریان دارد. این اثر چند شخصیت مهم را در خود جای داده است. یکی از آن‌ها، لیف اریکسون نام دارد که به خانواده خود وفادار است اما رابطه چندان خوبی با پدر خود اریک سرخ ندارد. دومین شخصیت مهم، فریدیس اریکسدتیر خواهرناتی لیف است. او از سوی واکینگ‌‎های مسیحی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به همین دلیل، به مخالفان سرسخت مسیحیت تبدیل شده و حالا دنبال سرزمین جدیدی برای مردمان خود می‌گردد. فریدیس همچنین عاشق مردی به نام تورسن است که در یک خانواده مسیحی بزرگ شد.

نتفلیکس روز شنبه یک رویداد آنلاین تحت عنوان Tudum برگزار کرد و در جریانش اولین ویدیو سریال Vikings: Valhalla را به نمایش گذاشت. این ویدیو حدودا یک دقیقه زمان داشته و با نمایش لیف اریکسون آغاز می‌شود. آیتم تبلیغاتی سپس همان مواردی را شامل می‌شود که از یک اثر با محوریت واکینگ‌ها انتظار می‌رود: کشتی‌ها و نبردهای خشونت‌آمیز.

پس از اینکه مشخص شد The Vikings: Valhalla درباره چیست، یک سوال بسیار مهم در ذهن گروهی از طرفداران شکل گرفت: چه ارتباطی میان این سریال و Vikings وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت آثار مزبور از چند جهت به یکدیگر مرتبط هستند؛ برای مثال، می‌توان به ویلیام فاتح یا ویلیام یکم اشاره کرد که یکی از شخصیت‌های مهم Valhalla است. او در واقع از نسل رولو برادر رگنار لودبروک بوده که اسکاندیناوی را ترک کرده و به اولین پادشاه نورمندی تبدیل شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.