سقوط دلار در بالاترین سطح یک ماهه ؛ معامله گران بیانیه فدرال رزرو را با Investing.com هضم می کنند

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار در مبادلات اولیه اروپایی روز پنجشنبه با کاهش روبرو شد و از بالاترین سطح یک ماه گذشته عقب نشینی کرد زیرا معامله گران جلسه گذشته و آنچه در سیاست های پولی آینده به آن معنا می دهد را نادیده گرفتند. در ساعت 2:55 دقیقه بامداد ET (0755

کد خبر : 108842
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۴
سقوط دلار در بالاترین سطح یک ماهه ؛  معامله گران بیانیه فدرال رزرو را با Investing.com هضم می کنند



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار در مبادلات اولیه اروپایی روز پنجشنبه با کاهش روبرو شد و از بالاترین سطح یک ماه گذشته عقب نشینی کرد زیرا معامله گران جلسه گذشته و آنچه در سیاست های پولی آینده به آن معنا می دهد را نادیده گرفتند.

در ساعت 2:55 دقیقه بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند ، با 0.1 درصد کاهش در 93.332 معامله شد و از بالاترین سطح یک ماهه یعنی 93.526 عبور کرد.

با افت 0.2 درصدی به 1.1711 ، با پایین ترین سطح در یک ماه گذشته ، 0.1 درصد افزایش به 109.88 رسید ، در حالی که حساسیت به ریسک 0.1 درصد به 0.7241 رسید ، نزدیک به پایین ترین سطح چند هفته.

همانطور که انتظار می رفت ، فدرال رزرو روز چهارشنبه تنظیمات سیاست خود را بدون تغییر گذاشت و همچنین اعلام نکرد که شروع خرید دارایی ها کاهش می یابد. با این حال ، بانک مرکزی گفت “تعدیل در سرعت خرید دارایی ممکن است به زودی قابل توجیه باشد” ، جروم پاول ، رئیس هیئت مدیره ، افزود که اعضای هیئت مدیره معتقدند که کاهش می تواند در اواسط سال 2022 به پایان برسد و پس از آن راه را برای افزایش نرخ بهره باز می کند.

“داستان اصلی طرح نقطه برای نرخ بهره است. تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند که FOMC اکنون 9-9 در مورد افزایش نرخ ها در سال آینده تقسیم شده است. “توجه داشته باشید که تنها یک عضو FOMC وجود دارد که انتظار افزایش نرخ تا پایان سال 2023 را ندارد ، تغییری عظیم نسبت به شش ماه پیش.”

علاوه بر این ، 0.2 to به 1.3654 افزایش یافت و معامله گران برای تعجب احتمالی در اواخر جلسه آماده شدند.

BOE وظیفه ای دشوار دارد که بهبود اقتصاد بریتانیا متوقف شده اما تورم تسریع می شود. گفته می شود ، حداقل یکی از نه عضو MPC احتمالاً برای پایان زودهنگام خرید دارایی رای می دهد.

با افزایش 0.3 درصدی به 8.6693 ، در آخرین روز پنجشنبه و به طور گسترده ای انتظار می رود که نرخ سیاست را در 19 درصد نگه دارد.

شاخص قیمت مصرف کننده این کشور ماه گذشته به 19.25 درصد افزایش یافت و برای اولین بار در نزدیک به یک سال گذشته از نرخ سیاست بالاتر رفت و این نشان می دهد که رئیس بانک مرکزی ترکیه علی رغم فشار رئیس جمهور ترکیه ، رجب طیب اردوغان ، نرخ بهره را در سطوح بالا نگه می دارد.

همچنین ، 0.4 fell کاهش یافت و به 8.6267 رسید و 0.1 fell به 10.1130 کاهش یافت ، در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی نروژ به اولین بانک مرکزی ارز G10 تبدیل شود که نرخ های بهره را پس از همه گیری افزایش داد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.