ستاره MCU در نقش اصلی

در صورتی که نام‌های بالا برایتان آشنا نیستند، باید بگوییم آنیا تیلور-جوی از ستاره‌های جوان هالیوود است. او در آثار شاخصی مانند Split ،The Witch و Emma حضور داشت اما ایفای نقش اصلی سریال The Queen’s Gambit باعث شهرتش شد. جک بلک یک کمدین آمریکایی بوده و اخیرا در Jumanji: The Next Level حضور یافته

کد خبر : 108443
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ستاره MCU در نقش اصلی


در صورتی که نام‌های بالا برایتان آشنا نیستند، باید بگوییم آنیا تیلور-جوی از ستاره‌های جوان هالیوود است. او در آثار شاخصی مانند Split ،The Witch و Emma حضور داشت اما ایفای نقش اصلی سریال The Queen’s Gambit باعث شهرتش شد. جک بلک یک کمدین آمریکایی بوده و اخیرا در Jumanji: The Next Level حضور یافته است. او همچنین وظیفه صداپیشگی کلپترپ را در اقتباس سینمایی بوردرلندز بر عهده دارد. در انتها، به سث روگن می‌رسیم. او نویسنده و کمدین بوده و از آثار مشهورش می‌توان به Sausage Party اشاره کرد.

انتخاب کریس پرت برای نقش اصلی، بازخوردهای متنقاضی را به همراه داشته است. گروهی از کاربران او را انتخاب عالی‌ای دانسته و می‌گویند آرزویشان به حقیقت تبدیل شده است. گروهی دیگر او را فرد مناسبی ندانسته و معتقد هستند نمی‌تواند از پس لهجه ایتالیایی ماریو بربیاید. در این میان، گروهی دیگر اعتراض دارند چرا چارلز مارتینت یک نقش افتخاری دریافت کرده، در حالی که می‌توانست نقش اصلی را ایفا کند. در صورتی که نمی‌دانید، او از دهه ۹۰ میلادی صداپیشه ماریو است.

همان‌طور که در پاراگراف‌های پیشین اشاره شد، Mario یک انیمیشنی سینمایی بوده و توسط ایلومینیشن ساخته می‌شود. این استودیو شاید به اندازه پیکسار موفق نبوده اما آثار شاخصی در پرونده هنری خود دارد که نمی‌توان نادیده‌شان گرفت؛ برای مثال می‌توان به Despicable Me و The Secret Life of Pets اشاره کرد.

در انتها، لازم به ذکر است انیمیشن ماریو از تاریخ ۳۰ آذر سال ۱۴۰۱ (مصادف با ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی) به سالن‌های نمایش خواهد آمد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.