پوستر فصل سوم سریال Batwoman از عدالت‌خواهی رایان وایلدر خبر می‌دهد

در حالی که زمان زیادی به آغاز پخش نمانده، شبکه The CW پوستر فصل سوم سریال Batwoman را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. اگر به تاریخچه سریال‌های اروورس نگاهی بیاندازید، احتمالا هیچ کدام به عجیبی Batwoman نبوده است. شخصیت بتوومن با نقش‌آفرینی روبی رز (Ruby Rose) نخستین بار در کراس اور Elseworlds معرفی

کد خبر : 106419
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
پوستر فصل سوم سریال Batwoman از عدالت‌خواهی رایان وایلدر خبر می‌دهد


در حالی که زمان زیادی به آغاز پخش نمانده، شبکه The CW پوستر فصل سوم سریال Batwoman را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

اگر به تاریخچه سریال‌های اروورس نگاهی بیاندازید، احتمالا هیچ کدام به عجیبی Batwoman نبوده است. شخصیت بتوومن با نقش‌آفرینی روبی رز (Ruby Rose) نخستین بار در کراس اور Elseworlds معرفی شد و مدتی بعد، سریالی اختصاصی خود را دریافت کرد. با گذشت مدتی از به انتها رسیدن فصل نخست، رز تصمیم گرفت از سریال کناره‌گیری کند. او در بیانیه رسمی خود اشاره‌ای به دلایل چنین تصمیمی نداشت و تنها ترجیح داد از همکارانش قدردانی کند. سازندگان در ابتدا می‌خواستند بازیگر جدیدی را برای نقش کیت کین بیابند اما نهایتا ترجیح داده شد داستان را با یک شخصیت اصلی جدید ادامه دهند: رایان وایلدر با نقش‌آفرینی جاویسیا لزلی (Javicia Leslie).

در شرایطی که به نظر می‌رسید مخاطبان دیگر با کیت کین تجدید دیدار نمی‌کنند، دست‌اندرکاران Batwoman اعلام کردند این شخصیت بازمی‌گردد اما خبری از روبی رز نیست. از آنجایی که هواپیمای حامل کیت سقوط کرده و جراحات زیادی به بدنش وارد شده بود، به اجبار جراحی پلاستیک انجام داد و چهره‌اش کاملا تغییر کرد. در نتیجه، به جای بازگرداندن رز به سراغ یک بازیگر دیگر به نام والیس دی (Wallis Day) رفتند. البته بازگشت کیت به جریان داستان کمک چندانی نکرد و نرخ بازدید نسبت به فصل اول افت شدیدی را تجربه کرده است. با این حال، به نظر نمی‌رسد سازندگان ساخت سریال را متوقف کنند.

The CW ساعاتی قبل پوستر فصل سوم سریال Batwoman را منتشر کرد. این تصویر رایان وایلدر را در حالی نشان می‌دهد که لباس مخصوص را به تن دارد. پوستر نکته خاصی را در خود جای نداده جز متن Out for Justice که به عدالتخواهی پروتاگونیست اشاره می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.