افزایش قیمت دلار ؛ نشست هفته آینده فدرال رزرو از طریق Investing.com بزرگ می شود

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار روز پنجشنبه با افزایش روبرو شد و معامله گران قبل از نشست فدرال رزرو هفته آینده پودر خود را خشک نگه داشتند و به دنبال نشانه هایی در مورد زمان خروج بانک مرکزی از محرک های پولی خود بودند. در ساعت 2:55 صبح به وقت ET (0755

کد خبر : 105144
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۵۲
افزایش قیمت دلار ؛  نشست هفته آینده فدرال رزرو از طریق Investing.com بزرگ می شود



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار روز پنجشنبه با افزایش روبرو شد و معامله گران قبل از نشست فدرال رزرو هفته آینده پودر خود را خشک نگه داشتند و به دنبال نشانه هایی در مورد زمان خروج بانک مرکزی از محرک های پولی خود بودند.

در ساعت 2:55 صبح به وقت ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند ، 0.1 درصد بالاتر در 92.612 معامله شد.

این شاخص در محدوده معاملاتی بین بالاترین حد دو هفته گذشته یعنی 92.887 که در ابتدای هفته مشاهده شد و پایین ترین سطح یک هفته ای سه شنبه 92.321 پس از گزارش تورم نرمتر از حد انتظار ، باقی ماند.

در حالی که 0.2٪ کاهش یافت و به 1.1795 رسید ، در 109.36 معامله شد. با وجود اینکه نرخ بیکاری کشور به طور غیر منتظره به 4.5 درصد کاهش یافت ، 0.2 درصد به 1.3812 رسید ، در حالی که حساسیت به خطر 0.3 درصد به 0.7310 کاهش یافت.

بازار ارز در حال حاضر بر تمرکز دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال در هفته آینده تمرکز کرده است و انتظار می رود که کمی چشم انداز چشمگیری را برای افزایش و افزایش نرخ بهره ارائه دهد.

تحلیلگران در ING در یادداشتی می گویند: “اگر چیزی وجود داشته باشد ، اگر بازارها دیدگاه خود را مبنی بر تأخیر در اعلام تأخیر در نظر بگیرند ، ممکن است خطرات دلار برای نشست هفته آینده فدرال رزرو کمی نزولی شود.”

ایالات متحده روز پنجشنبه برای ماه آگوست می تواند به این دیدگاه اضافه کند که کاهش قیمت ممکن است متوقف شود ، زیرا انتظار می رود نسخه منتشر شده در ساعت 8:30 صبح به وقت گرینویچ (1230 GMT) نشان دهد که فروش مجددا در ماه آگوست پس از کاهش در ماه جولای ضعیف شده است. بر اساس ماه به ماه ، آنها 0.8 lower کمتر در مقایسه با فرسایش 1.1 July ژوئیه دیده می شوند.

علاوه بر این ، تعداد افرادی که برای اولین بار در ایالات متحده ثبت نام کرده اند نیز به 330،000 نفر در هفته منتهی به 11 سپتامبر افزایش یافته است از 310،000 هفته قبل.

در سایر نقاط ، 0.1 درصد افزایش یافت و به 0.7110 رسید ، پس از آنکه داده های منتشر شده در اوایل روز پنجشنبه نشان داد که رشد اقتصادی با سرعتی بسیار بیشتر از آنچه انتظار می رفت رشد کرد و در سه ماهه دوم به 2.8 درصد رسید.

این رشد قوی این دیدگاه را تقویت می کند که بانک مرکزی این کشور در آینده نزدیک شروع به افزایش نرخ بهره می کند ، زیرا ماه گذشته در واکنش به شیوع کووید -19 که باعث محاصره شدید دولت شد ، افزایش نرخ را متوقف کرد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.