دلار پس از سهولت افزایش تورم در ایالات متحده ، سقوط می کند ، ین Safe-Haven ، فرانک افزایش می یابد

[ad_1] کاهش قیمت به نفع دلار است زیرا نشان می دهد فدرال رزرو یک قدم به سمت سیاست پولی شدیدتر نزدیک شده است. این بدان معناست که بانک مرکزی دارایی بدهی کمتری خریداری می کند و به طور موثر تعداد دلار در گردش را کاهش می دهد. برخی از تحلیلگران می گویند که داده های

کد خبر : 104644
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۰۵
دلار پس از سهولت افزایش تورم در ایالات متحده ، سقوط می کند ، ین Safe-Haven ، فرانک افزایش می یابد

[ad_1]

کاهش قیمت به نفع دلار است زیرا نشان می دهد فدرال رزرو یک قدم به سمت سیاست پولی شدیدتر نزدیک شده است. این بدان معناست که بانک مرکزی دارایی بدهی کمتری خریداری می کند و به طور موثر تعداد دلار در گردش را کاهش می دهد.

برخی از تحلیلگران می گویند که داده های روز سه شنبه نشان می دهد شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده ، بدون احتساب اجزای فرار از مواد غذایی و انرژی ، تنها 0.1 درصد در ماه گذشته افزایش یافته است.

همچنین افزایش شاخص CPI ماه آگوست کوچکترین افزایش از ماه فوریه بود و در ژوئیه 0.3 درصد افزایش یافت. به اصطلاح CPI اصلی 4.0٪ سالانه پس از 4.3٪ در ماه جولای افزایش یافت.

وی افزود: “تورم ملایم تر باعث شد سرمایه گذاران شرط هایی را که فدرال رزرو می تواند زودتر به سمت خرید اوراق قرضه حرکت کند ، عقب بیندازند. کاهش تورم باعث می شود تا حرارت فدرال رزرو از حرکت زودرس خارج شود. “فیونا سینکوتا ، تحلیلگر ارشد بازارهای مالی در City Index گفت.

او همچنین به داده های اصلی تولیدکنندگان ایالات متحده (PPI) برای ماه آگوست که هفته گذشته منتشر شد اشاره کرد ، که همچنین با سرعت کندتری افزایش یافت. بدون احتساب مواد غذایی ، انرژی و خدمات تجاری ، قیمت تولیدکنندگان ماه گذشته 0.3 درصد افزایش یافت که کمترین افزایش از نوامبر گذشته به شمار می رود. به اصطلاح PPI اصلی در ماه جولای 0.9 درصد افزایش یافت.

“بنابراین به نظر می رسد شواهد نشان می دهد که اوج تورم سپری شده است. با این اوصاف ، انتظار می رود تنگناهای زنجیره تامین برای مدتی ادامه داشته باشد ، بنابراین بعید است که PPI یا CPI به طور چشمگیری یا سریع کاهش یابد. “

در معاملات بعد از ظهر ، شاخص دلار اندکی کاهش یافت و به 92.601 رسید و از بالاترین سطح دو هفته گذشته دور شد.

یورو در برابر دلار 1.1807 دلار ثابت ماند.

روز سه شنبه نیز با کاهش سهام وال استریت در حالی که قیمتهای خزانه داری ایالات متحده به شدت افزایش یافت و بازدهی ها پایین آمد ، اشتهای ریسک کاهش یافت.

سرمایه گذاران تورم کاهشی را از گذشته می دیدند و بر عدم قطعیت هایی در مورد رشد ایالات متحده تمرکز کردند که اکنون تحت تأثیر اقتصادی نوع دلتا قرار گرفته است.

در برابر فرانک سوئیس ، دلار 0.4 درصد کاهش یافت و به 0.9189 فرانک رسید.

در مقابل یک پناهگاه امن دیگر ، ین ژاپن ، دلار 0.4 درصد کاهش یافت و به 109.615 دلار رسید

در سایر ارزها ، دلار استرالیا پس از آنکه فیلیپ لو ، رئیس بانک رزرو استرالیا ، چشم انداز سیاست بسیار متقابل را بدون افزایش نرخ در افق تا سال 2024 نشان داد ، به کمترین میزان در دو هفته گذشته رسید.

آخرین قیمت دلار استرالیا با 0.7 درصد کاهش به 0.7319 دلار آمریکا رسید. در ارزهای رمزپایه ، بیت کوین آخرین بار 3.1 درصد رشد کرد و به 46،400 دلار رسید. اتر با 3.944 دلار تغییر 1.9 درصد را تجربه کرد.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش گرترود چاوز دریفوس در نیویورک ؛ گزارش اضافی سایکات چاترجی در لندن و شریاشی سانیال در بنگارارو ؛ ویرایش نیک زیمینسکی و پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.