صادرات غلات آمریکا به دلیل تلاش پایانه های خلیج فارس برای بازیابی از Ida فرو می رود

[ad_1] داده های بازرسی هفتگی دانه وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) ، که یک شاخص اولیه ارسال محموله به خارج از کشور بود ، نشان داد که حجم ذرت توزین شده و صادر شده هفته گذشته کمترین میزان در 8-1/2 سال گذشته بود زیرا هیچ دانه ای در امتداد خلیج لوئیزیانا بازرسی نشد. ساحل ،

کد خبر : 104198
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۳۱
صادرات غلات آمریکا به دلیل تلاش پایانه های خلیج فارس برای بازیابی از Ida فرو می رود

[ad_1]

داده های بازرسی هفتگی دانه وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) ، که یک شاخص اولیه ارسال محموله به خارج از کشور بود ، نشان داد که حجم ذرت توزین شده و صادر شده هفته گذشته کمترین میزان در 8-1/2 سال گذشته بود زیرا هیچ دانه ای در امتداد خلیج لوئیزیانا بازرسی نشد. ساحل ، شلوغ ترین خروجی برای محصولات ایالات متحده است.

داده های USDA نشان داد که بازرسی های سویا نسبت به پایین ترین سطح هفت سال گذشته اندکی افزایش یافته است زیرا هفته گذشته تنها یک کشتی بزرگ غله عمده که به مقصد واردکننده اصلی چین بود در شمال غربی اقیانوس آرام بارگیری شد و هیچ کدام در خلیج فارس بارگیری نشد.

آیدا تنها چند هفته قبل از شروع برداشت محصول در غرب میانه و شلوغ ترین دوره صادرات محصولات ایالات متحده ، محموله های غلات در خارج از کشور را فلج کرد و باعث افزایش قیمت صادرات شد و نگرانی های جهانی در مورد تورم مواد غذایی را برانگیخت.

اکثر دهها پایانه غلات بزرگ در امتداد رودخانه می سی سی پی از باتون روژ تا خلیج مکزیک از طوفان تنها با خسارت جزئی فرار کردند ، اما شبکه برق تخریب شده منطقه بازیابی را با مشکل مواجه کرده است.

بر اساس گزارش خطوط کشتی های صنعت و داده های حمل و نقل Refinitiv Eikon ، بیش از 50 کشتی فله در امتداد رودخانه می سی سی پی در روز دوشنبه صف آرایی کرده و منتظر اسکله و بارگیری با غلات بودند. به

داده های حمل و نقل نشان می دهد که کشتی Yangze Navigation روز دوشنبه در پایانه Zen-Noh Grain در Convent ، لوئیزیانا پهلو گرفت و منتظر بارگیری ذرت بود. یک کشتی دیگر ، Darya Aum ، آخر هفته پهلو گرفت و منتظر محموله سویای خود در ترمینال متعلق به شرکت Louis Dreyfus Co در نزدیکی باتون روژ بود که هفته گذشته توانست بارگیری کشتی ها را آغاز کند.

شرکت آرچر-دنیلز-میدلند ، یکی از بزرگترین معامله گران غلات در جهان ، عملیات خود را روی سکوهای شناور جریان میانی آغاز کرد که محصولات را از کشتی ها به کشتی های بزرگ حمل می کند.

سرویس بازرسی غلات فدرال USDA (FGIS) اواخر هفته گذشته گفت که دفتر میدانی نیو اورلئان هنوز در حال بهبودی از طوفان است و بازرسان آن با صادرکنندگان برای ارائه خدمات بازرسی و توزین دانه های رسمی کار می کنند. FGIS در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت که این سازمان هیچ برآوردی در مورد زمان بازسازی کامل بازرسی ها ندارد.

داده های USDA نشان داد که بازرسان FGIS فقط 138،189 تن ذرت را در هفته تا 9 سپتامبر بررسی کردند که 85 درصد نسبت به هفته مشابه سال قبل کاهش یافته است. مجموع بازرسی های سویا 105 هزار و 368 تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 94 درصد کاهش یافته است.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط کارل پلوم در شیکاگو ؛ ویرایش توسط پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.