نفت پس از طوفان در خروجی پایین آمریکا 1 درصد افزایش می یابد

[ad_1] حدود 77 درصد از تولیدات خلیج آمریکا روز سه شنبه یا حدود 1.4 میلیون بشکه در روز آفلاین بود. تاکنون حدود 17.5 میلیون بشکه نفت در بازار از دست رفته است. چاه های دریایی خلیج فارس حدود 17 درصد از تولید آمریکا را تشکیل می دهند. تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: “به نظر

کد خبر : 102127
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۴
نفت پس از طوفان در خروجی پایین آمریکا 1 درصد افزایش می یابد

[ad_1]

حدود 77 درصد از تولیدات خلیج آمریکا روز سه شنبه یا حدود 1.4 میلیون بشکه در روز آفلاین بود. تاکنون حدود 17.5 میلیون بشکه نفت در بازار از دست رفته است.

چاه های دریایی خلیج فارس حدود 17 درصد از تولید آمریکا را تشکیل می دهند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: “به نظر می رسد عملیات پالایشگاه ها سریعتر بهبود می یابد.”

ING با استناد به آخرین گزارش وضعیت وزارت انرژی ، اعلام کرد که ظرفیت حدود 1 میلیون بشکه در روز (bpd) به طور موقت بسته شد ، در حالی که اوج آن بیش از 2 میلیون بشکه در روز بود.

معامله گران داده های موجودی گروه صنعت انستیتوی نفت آمریکا را که قرار است روز چهارشنبه و اداره اطلاعات انرژی آمریکا در روز پنجشنبه منتشر شود ، از نزدیک مشاهده خواهند کرد تا تصویر واضح تری از تاثیر طوفان بر تولید نفت خام و تولید پالایشگاه داشته باشند.

تحلیلگران نظرسنجی رویترز به طور متوسط ​​انتظار دارند که ذخایر نفت خام در هفته منتهی به 3 سپتامبر 3.8 میلیون بشکه کاهش یابد و آنها پیش بینی می کنند که ذخایر بنزین 3.6 میلیون بشکه کاهش یافته و مقطرها 3 میلیون بشکه کاهش یافته است.

باب یاور ، مدیر منابع آتی انرژی در میزوهو ، گفت: “ممکن است از دست دادن تقاضای پالایش و مقدار نفت خام تا حدودی خود را لغو کند.”

EIA روز چهارشنبه اعلام کرد که پیش بینی می کند تولید نفت خام آمریکا با کاهش 200 هزار بشکه در روز به 11.08 میلیون بشکه در روز در سال 2021 برسد که این کاهش بیشتر از پیش بینی قبلی آن برای کاهش 160 هزار بشکه در روز است.

مهندسان نفت در هر یک از بنادر گفتند که معترضان در لیبی جلوی صادرات نفت در Es Sider و Ras Lanuf را گرفتند ، اگرچه دیگر مهندسان می گویند تولید در میدان هایی که پایانه ها را تأمین می کنند ، تحت تأثیر قرار نگرفت.

در همین حال ، سازمان دیده بان اتمی سازمان ملل متحد از ایران به دلیل سنگ اندازی در تحقیقات مربوط به فعالیت های گذشته و به خطر انداختن کارهای مهم نظارتی انتقاد کرد و احتمالاً تلاش ها برای از سرگیری مذاکرات درباره احیای توافق هسته ای را با مشکل مواجه کرد.

مذاکرات بین قدرت های جهانی و ایران از زمان انتخاب رئیس جمهور جدید رادیکال در ایران تقریباً سه ماه متوقف شده است و این امر چشم انداز دوباره از سرگیری صادرات نفت تهران را کاهش داده است.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش اضافی توسط بزرگمهر شرفدین در لندن ، سونالی پل در ملبورن و فلورانس تان در سنگاپور ویرایش توسط جیسون نیلی ، مارک پاتر ، پل سیمائو و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.