حمله زامبی‌ها در کلیپ قسمت پنجم What If

مارک رافلو بازیگر نقش هالک در دنیای سینمایی مارول ساعاتی قبل نخستین کلیپ قسمت پنجم What If را در صفحه توییتری خود به اشتراک گذاشت. مارول کامیکس محصولات متنوعی دارد که یکی از آن‌ها تحت عنوان What If شناخته می‌شود. این اثر نخستین بار در فوریه سال ۱۹۷۷ میلادی به بازار آمد و سعی دارد

کد خبر : 101841
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
حمله زامبی‌ها در کلیپ قسمت پنجم What If


مارک رافلو بازیگر نقش هالک در دنیای سینمایی مارول ساعاتی قبل نخستین کلیپ قسمت پنجم What If را در صفحه توییتری خود به اشتراک گذاشت.

مارول کامیکس محصولات متنوعی دارد که یکی از آن‌ها تحت عنوان What If شناخته می‌شود. این اثر نخستین بار در فوریه سال ۱۹۷۷ میلادی به بازار آمد و سعی دارد به یک پاسخ بسیار مهمی دهد: چه می‌شد اگر اتفاقات خط زمانی اصلی به گونه دیگری رقم می‌خوردند؟ استودیو مارول که به دنبال گسترش فرنچایز Marvel Cinematic Universe بود، چند سال پیش تصمیم گرفت یک اقتباس سریالی بر اساس کمیک بوک مزبور بسازد. فصل اول با استفاده از انیمیشن و به صورت آنتالوژی ساخته شده و تاکنون چهار قسمت از آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. قسمت پنجم هم امروز منتشر می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند پای تماشایش بنشینند.

مارول و دیزنی پلاس معمولا خلاصه داستانی از قسمت‌های What If ارائه نداده و تنها موضوع کلی آن‌ها را فاش می‌کنند؛ گزاره‌ای که برای قسمت پنجم هم صدق می‌کند. طبق اندک اطلاعات موجود، مخاطب حین تماشای این قسمت شاهد شیوع یک ویروس مرگبار و تبدیل مردم به زامبی‌ها خواهد بود. نکته جالب ماجرا اینجا است که تعدادی از اعضای تیم انتقامجویان مانند کاپیتان آمریکا، آیرون من و هاکای هم به زامبی تبدیل می‌شوند. در ضمن، سازندگان فاش کرده بودند مرد عنکبوتی و سرباز زمستان هم در داستان حضور دارند.

مارک رافلو (Mark Ruffalo) بازیگر نقش بروس بنر/هالک در دنیای سینمایی مارول است. او ساعاتی قبل نخستین کلیپ قسمت پنجم What If را از طریق حساب توییتری خود به اشتراک گذاشت. این ویدیو ۸۰ ثانیه زمان داشته و از لحاظ زمانی در ابتدای Avengers: Infinity War روایت می‌شود. بروس بنر به بیرون از ساختمان آمده و در اوج ناباوری با خیابان‌های خلوت روبرو می‌شود. در همین حین، ابونی ناو و کال آبسیدین از راه رسیده و قصد دارند به مقابله با بروس بپردازند. بروس در ادامه سعی می‌کند هالک را متقاعد کرده و کنترل را بدست بگیرد اما موجود سبز رنگ از این کار سر باز می‌زند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.