مخلوط شدن سهام در حالی که معامله گران منتظر کاتالیزورهای جدید هستند

[ad_1] سهام برای ثبت رکورد نزدیک است معاملات آتی S&P 500 در معاملات پیش از فروش ثابت هستند زیرا معامله گران پس از پایان هفته طولانی منتظر کاتالیزورهای جدید هستند. هیچ گزارش اقتصادی مهمی که قرار است امروز در ایالات متحده منتشر شود وجود ندارد و معامله گران باید تا روز پنجشنبه منتظر انتشار گزارش

کد خبر : 101436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
مخلوط شدن سهام در حالی که معامله گران منتظر کاتالیزورهای جدید هستند

[ad_1]

سهام برای ثبت رکورد نزدیک است

معاملات آتی S&P 500 در معاملات پیش از فروش ثابت هستند زیرا معامله گران پس از پایان هفته طولانی منتظر کاتالیزورهای جدید هستند.

هیچ گزارش اقتصادی مهمی که قرار است امروز در ایالات متحده منتشر شود وجود ندارد و معامله گران باید تا روز پنجشنبه منتظر انتشار گزارش اشتغال باشند. پیش بینی می شود که مطالبات اولیه بیکاری به 336،000 کاهش یابد در حالی که ادعا می شود ادعاهای بیکاری مداوم به 2.74 میلیون کاهش می یابد.

در همین حال ، بازده خزانه داری 10 ساله به بالاترین سطح اخیر در 1.375 درصد نزدیک شده است و به نظر می رسد معامله گران اوراق قرضه قبل از تصمیم نرخ بهره فدرال رزرو که در 22 سپتامبر اعلام می شود کمی عصبی هستند. در صورت بازدهی خزانه داری 10 ساله بیش از 1.38 sett تسویه می شود ، احتمالاً حرکت صعودی پیدا می کند که ممکن است به بازار سهام فشار وارد کند.

نفت WTI کاهش می یابد زیرا عربستان قیمت مشتریان آسیایی را کاهش می دهد

به دلیل واکنش معامله گران به تصمیم عربستان برای کاهش قیمت مشتریان آسیایی در ماه اکتبر ، نفت WTI در حال تلاش برای پایین آمدن از سطح 68 دلار است. جالب اینجاست که قیمت مشتریان آمریکایی و اروپایی در سطوح قبلی باقی ماند.

این حرکت نشان می دهد که عربستان نگران قدرت تقاضا در آسیا است. این منطقه مدتی است که با گسترش نوع دلتا ویروس کرونا سروکار دارد و به نظر می رسد عربستان سعودی تقاضای کمتری را به دلیل مشکلات مربوط به ویروس پیش بینی کرده است.

جای تعجب نیست که تصمیم عربستان سعودی فشار مادی را بر بازار نفت وارد کرد ، اگرچه باید دید آیا نفت WTI قادر خواهد بود حرکت نزولی اضافی را در زیر سطح حمایتی مهم 67.50 دلار افزایش دهد یا خیر.

بازدهی بالا فشار بر فلزات گرانبها وارد می کند

طلا و نقره امروز با افزایش سود خزانه داری در حالی که دلار آمریکا در برابر سبد وسیعی از ارزها تقویت شد ، امروز کاهش یافت.

آغاز جلسه معاملاتی امروز برای سهام معدن طلا و سهام معدن نقره چالش برانگیز است. در صورتی که طلا بتواند به سطح روانشناسی 1800 دلار برسد ، این سهام تحت فشار بیشتری قرار می گیرند.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.