تاریخ انتشار انیمیشن Injustice رسما اعلام شده است

[ad_1] اد بون برنامه‌نویس بازی و کارگردان آمریکایی با انتشار یک متن کوتاه در شبکه اجتماعی توییتر تاریخ انتشار انیمیشن Injustice را اعلام کرده است. مدتی قبل از اینکه Batman: The Long Halloween Part 2 در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد، وارنر یک اعلامیه مطبوعاتی برای رسانه‌ها ارسال کرد و در آن به معرفی مزایای خرید

کد خبر : 100946
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
تاریخ انتشار انیمیشن Injustice رسما اعلام شده است

[ad_1]

اد بون برنامه‌نویس بازی و کارگردان آمریکایی با انتشار یک متن کوتاه در شبکه اجتماعی توییتر تاریخ انتشار انیمیشن Injustice را اعلام کرده است.

مدتی قبل از اینکه Batman: The Long Halloween Part 2 در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد، وارنر یک اعلامیه مطبوعاتی برای رسانه‌ها ارسال کرد و در آن به معرفی مزایای خرید نسخه بلوری انیمیشن پرداخت. خبرنگاران حین بررسی اعلامیه با نکته جالب‌توجهی مواجه شدند که اشاره‌ای به اثر بعدی DC Universe Animated Original Movies بود. لیست مزایا فاش می‌کرد انیمیشن بعدی مجموعه Injustice نام دارد.

سکوت وارنر، دی‌سی اینترتینمنت و استودیو ندررلم پیرامون انیمیشن بعدی DC Universe Animated Original Movies ادامه داشت تا اینکه وب سایت The Hollywood Reporter با انتشار یک گزارش اختصاصی تایید کرد گمانه‌زنی‌ها حقیقت داشته و اثر بعدی Injustice نام دارد. نویسنده همچنین تاکید داشت داستان با الهام از کمیک بوک Injustice: Gods Among Us اثر تام تیلور (Tom Taylor) و بازی ویدیویی Injustice: Gods Among Us نوشته شده است.

اد بون (Ed Boon) برنامه‌نویس بازی و کارگردان آمریکایی بوده و یکی از اعضای کلیدی استودیو ندررلم است. او با انتشار یک متن در شبکه اجتماعی توییتر سکوت خود را شکسته و تاریخ انتشار انیمیشن Injustice را فاش کرده است. بر این اساس، اثر جدید وارنر و دی‌سی در تاریخ ۲۷ مهر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۹ اکتبر) از راه می‌رسد. بون همچنین اولین پوستر رسمی را به اشتراک گذاشت که در ادامه قابل‌مشاهده است:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.