نمره قبولی فدراسیون از میزبانی در انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال ایران در بازی هفته گذشته تیم ملی مقابل سوریه پس از دو سال توانست در ورزشگاه آزادی میزبان یک بازی رسمی باشد. اتفاقی که آخرین بار در جریان بازی با کامبوج رخ داده بود و پس از آن ایران هرگز در رده ملی و باشگاهی میزبان هیچ مسابقه رسمی در

کد خبر : 100620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
نمره قبولی فدراسیون از میزبانی در انتخابی جام جهانی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال ایران در بازی هفته گذشته تیم ملی مقابل سوریه پس از دو سال توانست در ورزشگاه آزادی میزبان یک بازی رسمی باشد. اتفاقی که آخرین بار در جریان بازی با کامبوج رخ داده بود و پس از آن ایران هرگز در رده ملی و باشگاهی میزبان هیچ مسابقه رسمی در رده بین‌المللی نبود. با این حال فدراسیون فوتبال برای دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی توانست مجوز میزبانی را بگیرد و در اولین گام هم از سوریه پذیرایی کرد.

در این بین و با وجود کسب میزبانی این بازی‌ها، کشور سوریه تلاش زیادی کرد تا جلوی این اتفاق گرفته شود. سوری‌ها در مکاتبات خود با فیفا به شرایط کرونا در ایران اشاره کرده بودند و خواستار تغییر میزبان بازی شدند. علی‌رغم این نامه‌نگاری‌ به نظر می‌رسد فدراسیون از این آزمون سخت سربلند بیرون آمد. فدراسیون فوتبال با هماهنگی فرودگاه مهرآباد در بدو ورود کاروان تیم سوریه از آن‌ها تست کرونا گرفت که با توجه به ورود این تیم در چند مرحله کار ساده‌ای نبود و فدراسیون حتی زودتر از زمانی که تعهد داده بود توانست جواب تست‌ها را بگیرد. هم‌چنین در هتل محل اقامت تیم سوریه ورودی، آسانسور و سالن غذاخوری جداگانه‌ای هم در نظر گرفته شده بود و روزی سه نوبت تب‌سنجی از اعضای این تیم انجام می‌شد که این هم جزو مسئولیت فدراسیون نبود ولی این کار را هم انجام شد تا کاملا در حباب پزشکی باشند. این درحالی است که گویا اعضای تیم ملی سوریه چندان هم منظم نبودند و همکاری خوبی با نمایندگان فدراسیون فوتبال نداشتند ولی فدراسیون فوتبال در تمامی طبقات ماسک و الکل هم برای استفاده آن‌ها قرار داده بود. هم‌چنین تیم ملی سوریه دو اتوبوس، یک سواری و یک ون در اختیار داشت تا فاصله اجتماعی به بهترین شکل رعایت شود. زمین تمرینی آن‌ها نیز سه ساعت قبل تمرین ضدعفونی می‌شد و این اقدامات تا زمان حضور آن‌ها در ایران به خوبی مدیریت شد.

شرایط برای نمایندگان و ناظران بین‌المللی هم به صورت کامل فراهم شد و کاملا در یک حباب پزشکی قرار داشتند تا مشکلی پیش نیاید و افسر کنترل کووید تمام علائم آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌داد.

برگزاری بازی هم با بهترین نظم ممکن انجام شد و تمامی مسیرهای ورود به استادیوم به صورت جداگانه تعریف شده بود و دو روز قبل بازی در جریان تمرین تیم در زمین اصلی هم عکاسان و خبرنگاران در زمان مقرر حضور پیدا کردند و روز قبل بازی هم تمرین تیم ملی سوریه در زمین اصلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد. مسیرهای ورودی تیم‌ها، عکاسان، خبرنگاران و برگزارکنندگان مسابقات کاملا مجزا و بدون کوچک‌ترین تماسی در نظر گرفته شده بود و حتی داخل استادیوم هم قسمت‌های مختلف برای رعایت پروتکل‌های اجتماعی و فاصله‌گذاری اجتماعی علامت‌گذاری شده بود. اتاق دوپینگ و اتاق پزشکی استادیوم هم به صورت کامل تجهیز شده بود و برای بازی‌های دیگر هم قابل استفاده خواهد بود. برگزاری بازی هم به بهترین شکل انجام شد و گزارش ناظر بازی هم تاییدکننده این موضوع بود و از برگزاری حرفه‌ای بازی گفته بود. ناظر امنیتی بازی هم از اقدامات فدراسیون در برگزاری بازی کاملا رضایت داشت.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.