AUD/USD ، EUR/AUD ، GBP/AUD نمودارهای هفتگی

چشم انداز فنی دلار استرالیا – نقاط بحث احتمال حرکت AUD/USD وجود دارد اما گاوها با موانع روبرو هستند هدف EUR/AUD پایین تر از خط روند و میانگین متحرک 200 روزه است GBP/AUD پس از دومین افت هفتگی ، دوجی را در سطح پشتیبانی تشکیل می دهد AUD/USD چشم انداز: صعودی دلار استرالیا در هفته

کد خبر : 100523
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
AUD/USD ، EUR/AUD ، GBP/AUD نمودارهای هفتگی


چشم انداز فنی دلار استرالیا – نقاط بحث

  • احتمال حرکت AUD/USD وجود دارد اما گاوها با موانع روبرو هستند
  • هدف EUR/AUD پایین تر از خط روند و میانگین متحرک 200 روزه است
  • GBP/AUD پس از دومین افت هفتگی ، دوجی را در سطح پشتیبانی تشکیل می دهد

AUD/USD چشم انداز: صعودی

دلار استرالیا در هفته گذشته روند صعودی خود را ادامه داد و برنده شدن خود را نسبت به هفته قبل افزایش داد. AUD/USD در حال حاضر تقریباً 5 درصد از پایین ترین سطح ماه اوت خود در زمان رسیدن این جفت ارز به سطح جدید 2021 پیش بینی شده است. میانگین متحرک ساده 50 روزه به سرعت در جریان فشار بیشتر اعزام شد و این یک پیروزی برای گاوهای دلار استرالیا بود.

AUD/USD پس از شکست از الگوی Ring Wedge ، اصلاح کامل حرکت خود را انجام داد و در حال حاضر در نیمه راه اصلاح 161.8٪ فیبوناچی قرار دارد. روند صعودی قیمت ممکن است این هفته پس از افزایش احساسات صعودی ادامه یابد. با این حال ، عقب نشینی به SMA 50 روزه ممکن است نشان دهنده سودآوری از سرمایه گذاران باشد و روایت صعودی را دست نخورده نگه دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد ، اگرچه نوسان ساز MACD به طور قابل توجهی بالاتر ردیابی می شود. اگر قیمت ها همچنان در حال افزایش باشند ، SMA 100 روزه سقوط می کند تا قبل از برخورد با افزونه Fib 161.8 test آزمایشی برای گاوها ارائه دهد. منطقه سابق مقاومت در نزدیکی سطح تحمیل کننده روانی 0.7500 نیز می تواند دستاوردهای این هفته را محدود کند.

AUD/USD نمودار 8 ساعته

نمودار ایجاد شده با TradingView

EUR/AUD چشم انداز: کمی نزولی

دلار استرالیا نیز هفته گذشته در برابر یورو پیشرفت کرد. EUR/AUD برای دومین هفته متوالی کاهش یافت و قیمتها بیش از 3 درصد از اوج چند ماهه آگوست پایین آمد. پیش از این صعود صعودی قوی از اوایل سال جاری میلادی رخ داد که جفت ارز به پایین ترین سطح خود از اوایل سال 2018 رسید.

در صورت ادامه ضعف فعلی ، EUR/AUD ممکن است به خط روند صعودی برسد که از پایین ترین سطح ماه مارس تشکیل شده است. قیمت ها پس از افزایش 50 روزه SMA هفته گذشته پس از آنکه شمعدانی Bearish Engulfing شروع عقب نشینی فعلی را مشخص کرد ، افزایش یافت. در حال حاضر قیمت ها 61.8 درصد فیبوناچی را از حرکت ژوئیه/آگوست آزمایش می کنند. شکستن زیر خط روند می تواند راه را برای حمله به میانگین متحرک ساده 200 روزه باز کند.

نمودار روزانه EUR/AUD

چشم انداز دلار استرالیا: نمودارهای هفتگی AUD/USD ، EUR/AUD ، GBP/AUD

نمودار ایجاد شده با TradingView

GBP/AUD چشم انداز: خنثی

دلار استرالیا دومین هفته متوالی خود را با عملکرد بهتر از پوند انگلیس به پایان رساند ، در حالی که GBP/AUD هفته گذشته بیش از 1 down کاهش یافت. این جفت ارز تقریباً 3 درصد از بالاترین سطح خود در سال 2021 (1.9154) در ماه اوت پایین تر است. SMA 50 روزه در روند نزولی شکسته شد ، که باعث شد این حرکت تا پایان هفته افزایش یابد.

با این حال ، نمودار 8 ساعته شکل شمعدان دوجی را مشاهده کرد. این گاهی اوقات شروع برگشت روند را نشان می دهد ، اگرچه اگر سیگنال در بازه زمانی روزانه ظاهر شود و تأیید شود ، اطمینان بیشتری خواهد داشت. با این حال ، قیمتها در منطقه قبلی مقاومت قرار دارند ، با 61.8 درصد فیبوناچی از حرکت ژوئیه/آگوست این منطقه را مشخص می کند. کاهش پایین تر ، خط روند صعودی را مورد توجه قرار می دهد. Oversold RSI ممکن است برخی از ادغام کوتاه مدت را قبل از ادامه یا برگشت جهت دار پیشنهاد کند.

نمودار 8 ساعته GBP/AUD

gbp-aud، thomas westwater

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع بازرگانی دلار استرالیا

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از بخش نظرات زیر یا FxWestwater در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.