۵ مراسم عجیب از سراسر دنیا که حیرت زده تان می کند!

آیین ها و مراسم ازدواج در سراسر جهان بسیار متفاوت است، مثلا سنت کثیف «سیاه کردن عروس» در اسکاتلند را در نظر بگیرید! عروسی های هندی اغلب شامل یک مراسم دزدیدن کفش های داماد است. فکرش را بکنید!‌خوشبختانه برخی از آداب و رسوم، مانند ربودن عروس در قرقیزستان، اکنون غیرقانونی هستند و بر شیوه‌های متفاوتی

کد خبر : 512452
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
۵ مراسم عجیب از سراسر دنیا که حیرت زده تان می کند!


آیین ها و مراسم ازدواج در سراسر جهان بسیار متفاوت است، مثلا سنت کثیف «سیاه کردن عروس» در اسکاتلند را در نظر بگیرید! عروسی های هندی اغلب شامل یک مراسم دزدیدن کفش های داماد است. فکرش را بکنید!‌خوشبختانه برخی از آداب و رسوم، مانند ربودن عروس در قرقیزستان، اکنون غیرقانونی هستند و بر شیوه‌های متفاوتی که فرهنگ‌ها ازدواج را جشن می‌گیرند، تأکید دارند. ما در این نوشتار از صفحه آشنایی با آداب و رسوم ملل به عجیب ترین آداب و رسوم مربوط به ازدواج از جاهای مختلف دنیا پرداخته ایم.

5 آیین عروسی عجیب از فرهنگ های مختلف که شما را شگفت زده می کند

ازدواج یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر فرد است. به هر حال تعهدی است که یک عمر را با هم به عنوان یک زوج سپری کنید. و بنابراین، فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان برای جشن گرفتن این اتحاد، آیین‌های مختلفی دارند – که برخی از آنها ممکن است برای فرهنک های دیگر بسیار عجیب و حتی عجیب به نظر برسد. از رسم شکستن ظروف در خانه زوج تازه ازدواج کرده در آلمان گرفته تا دزدیدن کفش های داماد در روز عروسی در هند، در اینجا مراسم عروسی عجیبی را در سراسر جهان آورده ایم که شما را شگفت زده خواهد کرد.

1. سیاه کردن عروس

در برخی از مناطق اسکاتلند، دوستان عروس و داماد با ترکیب کردن چیزهای نامرتب مانند دوده و آرد، درست قبل از عروسی، آنها را به نوعی سیاه می کنند. دلیل؟ خب، در فرهنگ خود معتقدند که از آنجایی که ازدواج کار سختی است، اگر زن و شوهری بتوانند این را تحمل کنند و همچنان بتوانند با هم بمانند، مطمئناً می توانند سختی های زندگی و ازدواج را با هم پشت سر بگذارند!

2. دزدیدن کفش داماد

در حالی که بیشتر مراسم عروسی هندوها یک مراسم بزرگ است، یکی از مراسم سرگرم کننده و عجیب دزدیدن کفش های داماد در روز عروسی است. این رسم به این صورت است که عموزاده های زن عروس در مراسم عروسی، کفش های داماد را یواشکی می دزدند و بعداً پس از توافق بر سر قیمت مناسب از داماد، کفش ها را پس می دهند. این یک مراسم شیطنت آمیز است که به ایجاد یک پیوند دوستانه بین داماد و خواهر زنش (یعنی خواهران عروس) کمک می کند.

3. عروس ربایی

آیا می دانستید در قرقیزستان زمانی رسم وجود داشت که مردان زنی را به دلخواه خود می دزدند و او را مجبور به ازدواج می کردند؟ این سنت با رضایت یا بدون رضایت زن بوده و شکر خدا در حال حاضر غیرقانونی است. جالب اینجاست که در برخی از مناطق بیهار در هند، سنت مشابهی وجود داشت که در آن خانواده زن مردی را که برای ازدواج با دختر یا خواهرشان مناسب می‌دانستند، به زور می‌دزدیدند. سپس داماد ربوده شده مجبور به ازدواج با زن می شود. ما مطمئناً در دنیای عجیبی زندگی می کنیم!

4. شکستن ظروف

در آلمان، یک سنت عجیب است که در آن به زوج‌های جدید در مورد کار گروهی آموزش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا با هم پیوند برقرار کنند. طبق فرهنگ آنها پس از عروسی، مهمانان به خانه یک زوج می روند و در آنجا ظروف و سفال می شکنند. آنها معتقدند که این امر برای زوج تازه ازدواج کرده خوش شانسی به همراه خواهد داشت. چگونه؟ خوب، پس از خروج مهمان‌ها، زن و شوهر آشفتگی‌های خانه را تمیز می‌کنند که به نوعی نماد کار گروهی است – مهارتی که برای دوام درازمدت یک ازدواج بسیار مورد نیاز است.

5. برش چوب

تاکید بر اهمیت کار گروهی در ازدواج سنت دیگری است که در اتریش دنبال می‌شود و در آن انتظار می‌رود که یک زوج تازه ازدواج کرده به مدت طولانی با هم بمانند. این کار معمولا در جشن عروسی انجام می شود و ایده این است که به زوجین در مورد کار گروهی در ازدواج و غلبه بر چالش ها با هم آموزش داده شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.