۲ ارز دیجیتال که به‌زودی به ارزش ۵ میلیارد دلار می‌رسند!

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ارزدیجیتال،  به گزارش فینبولد (Finbold)، ارزش بازار، یک معیار محبوب برای دسترسی به ارزش اسمی یک دارایی است که با ضرب قیمت در عرضه در گردش آن محاسبه می‌شود. این امر در فضای ارز دیجیتال، با توجه به اینکه هر ارز دیجیتال می‌تواند عرضه و توکنومیک دلخواهی داشته

کد خبر : 491065
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۴۱
۲ ارز دیجیتال که به‌زودی به ارزش ۵ میلیارد دلار می‌رسند!



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ارزدیجیتال،  به گزارش فینبولد (Finbold)، ارزش بازار، یک معیار محبوب برای دسترسی به ارزش اسمی یک دارایی است که با ضرب قیمت در عرضه در گردش آن محاسبه می‌شود. این امر در فضای ارز دیجیتال، با توجه به اینکه هر ارز دیجیتال می‌تواند عرضه و توکنومیک دلخواهی داشته باشد، بسیار مهم است.

در این گزارش، ما دو پروژه را انتخاب کرده‌ایم که احتمالاً در ماه سپتامبر از مرز ارزش بازار ۵ میلیارد دلار عبور خواهند کرد. با این‌حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد و عملکرد هر ارز دیجیتال به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت.

اولین مورد، لایت کوین (LTC) است که با ارزش بازار ۴.۹ میلیارد دلاری در نزدیکی ۵ میلیارد دلار قرار دارد و برای گذشتن از آن تلاش می‌کند. هر لایت کوین اکنون با قیمت ۶۵.۹۵ دلار معامله می‌شود، با این‌حال قیمت لایت کوین در هفت روز گذشته تا ۶۱.۷۵ دلار نیز پایین آمد.

لایت کوین با عرضه در گردش ۷۴.۹ میلیون واحد، کار راحتی در پیش دارد و باید در ماه سپتامبر با یک حرکت صعودی ۱.۲۱ درصد، به قیمت ۶۶.۷۵ دلاری برسد تا سرانجام بتواند به ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری برسد.

لازم به ذکر است که لایت کوین از کارمزد تراکنش پایین‌تر و زمان تأیید سریع‌تر نسبت به بیت کوین (BTC) بهره‌مند است. این ارز دیجیتال یکی از قوی‌ترین اثرات شبکه در صنعت ارز دیجیتال را دارد و توسط بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به شدت پشتیبانی می‌شود.

علاوه‌براین، لایت کوین به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت در میان ارائه‌دهندگان، رشد قابل توجهی داشته است و طبق داده‌ها، دستاوردهای چشمگیری داشته است.

این تقاضای روبه رشد می‌تواند عملکرد مثبت لایت کوین را نه تنها در ماه سپتامبر، بلکه در بازار گاوی آینده نیز تقویت کند.

خرید لایت کوین

دومین مورد، پروتکل نیر (NEAR) در رتبه ۲۴ بازار با ارزش بازار ۴.۶ میلیارد دلار، پس از لایت کوین قرار دارد. توکن بومی این پروژه، NEAR، با قیمت ۴.۱۳ دلار با عرضه در گردش ۱.۱ میلیارد و تورم مداوم عرضه معامله می‌شود.

نیر در هفت روز گذشته تا ۴.۲۵ دلار افزایش و تا ۳.۹۵ دلار کاهش قیمت داشت. در اصل، قیمت نیر برای رسیدن به هدف ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری، باید به هدف بالای ۴.۵۴ دلار دست پیدا کند.

پروتکل نیر یک شبکه لایه یک با مقیاس‌پذیری بالا برای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز ارائه می‌دهد. تمرکز فعلی آن بر هوش مصنوعی غیرمتمرکز (AI) و انتزاع زنجیره است که استفاده از این پروتکل را آسان‌تر می‌کند.

خرید نیر

در مجموعه، هم لایت کوین و هم نیر در نزدیکی رسیدن به ارزش بازار ۵ میلیارد دلار در ماه سپتامبر هستند و نسبت به سقوط ماه اوت وضعیت بهتری دارد. با این‌حال، بازار غیرقابل پیش‌بینی است و این دارایی‌ها ممکن است با وجود سناریوی امیدوارکننده، همچنان شاهد عملکرد منفی بیشتری باشند و ارزش خود را از دست بدهند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.