۱۷ روش عجیب برای نگه داشتن آیتم‌‌ها در ماینکرفت [تماشا کنید]

در سری ویدیوهای آموزشی ماینکرفت سراغ نکات، ترفندها، حقایق و سازه‌هایی می‌رویم که می‌توانند جذابیت بازی را برای شما دو چندان کنند. ماینکرفت دنیایی وسیع است که هرچه در آن کنکاش کنید، باز هم موارد جدیدی برای تجربه کردن پیدا می‌کنید. البته ورود به بسیاری از این موارد بدون استفاده از ویدیوهای آموزشی مربوطه امکان‌پذیر

کد خبر : 12961
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۸
۱۷ روش عجیب برای نگه داشتن آیتم‌‌ها در ماینکرفت [تماشا کنید]


در سری ویدیوهای آموزشی ماینکرفت سراغ نکات، ترفندها، حقایق و سازه‌هایی می‌رویم که می‌توانند جذابیت بازی را برای شما دو چندان کنند. ماینکرفت دنیایی وسیع است که هرچه در آن کنکاش کنید، باز هم موارد جدیدی برای تجربه کردن پیدا می‌کنید. البته ورود به بسیاری از این موارد بدون استفاده از ویدیوهای آموزشی مربوطه امکان‌پذیر نیست.

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

از ساختن سازه‌هایی بزرگ و خودکار گرفته تا خلق منظره‌هایی چشم‌نواز، ماینکرفت دست شما را برای رسیدن به آنچه آرزو می‌کنید کاملا باز می‌گذارد. یکی از زیبایی‌های بازی این است که برای رسیدن به هرکدام از این آرزوها راه‌های مختلفی پیش رویتان می‌گذارد. اگر حرفه‌ای باشد، راه‌های پیچیده‌ای را می‌توانید انتخاب کنید و برای تازه‌کارها نیز همیشه گزینه‌های ساده‌تری وجود دارد.

فارغ از پیشرفت باور نکردنی ماینکرفت طی سال‌های گذشته، این بازی بخش بزرگی از گسترشش را مدیون کاربران و جامعه فعال آنان است. کاربرانی که در تمام این سال‌ها وقتشان را صرف ساخت مادهای مختلف، طراحی سازه‌های جدید، پیدا کردن راه‌حل‌های نوین برای برطرف کردن مشکلات و پیاده‌سازی مکانیزم‌های فوق‌العاده‌ای کرده‌اند که می‌توانند کاربران دیگر را ساعت‌ها مشغول بازی نگه دارند.

ماینکرفت پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. در این دنیای بزرگ صدها مکانیزم، ترفند و فوت کوزه‌گری وجود دارد که تازه‌کارها نمی‌دانند. بجز صندوق‌ها و بشکه‌هایی که معمولا برای نگهداری آیتم‌ها استفاده می‌شوند می‌توانید از راه‌کارهای دیگری نیز استفاده کنید. راهکارهایی که چندان عادی به نظر نمی‌رسند و به نوعی مختص دنیای عجیب ماینکرفت هستند!



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.