۱۰ فیلم که می‌توانند داستان Zack Snyder’s Justice League‌ را پیش ببرند

بعد از یک کمپین تحسین برانگیز که حدود نیم دهه طول کشید، فیلم Zack Synder’s Justice League بالاخره برای هواداران منتشر شد و نظر مثبت طرفداران و برخی منتقدین را جلب کرد. این اثر نسبت به نسخه اکرانی سال ۲۰۱۷ که توسط جاس ویدون تکمیل شده بود، به شدت بهبود پیدا کرد. نسخه سینمایی Justice

کد خبر : 38327
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
۱۰ فیلم که می‌توانند داستان Zack Snyder’s Justice League‌ را پیش ببرند


بعد از یک کمپین تحسین برانگیز که حدود نیم دهه طول کشید، فیلم Zack Synder’s Justice League بالاخره برای هواداران منتشر شد و نظر مثبت طرفداران و برخی منتقدین را جلب کرد. این اثر نسبت به نسخه اکرانی سال ۲۰۱۷ که توسط جاس ویدون تکمیل شده بود، به شدت بهبود پیدا کرد. نسخه سینمایی Justice League هم از نظر فروش و هم از نظر مخاطبان عملکرد خوبی نداشت و برنامه‌های آتی DCEU‌ را با تردید همراه کرده بود. اما به نظر نمی‌رسد که استودیو برادران وارنر میلی به ادامه ساخت دنیای زک اسنایدر داشته باشد، هرچند پای کلی پتانسیل و ایده در این میان است.

با بازخورد مثبتی که Zack Synder’s Justice League دریافت کرد، بسیاری از طرفداران خواهان ادامه یافتن این روند هستند. موفقیت هشتگ #ReleaseTheSnyderCut باعث شد تا امید طرفداران به هشتگ #RestoreTheSnyderVerse منتقل شود. کمپین جدید طرفداران دی‌سی نیز تا به حال به اندازه کمپین قبلی موفق بوده و مورد توجه قرار گرفته است.

در طول فیلم Zack Synder’s Justice League، زمینه‌هایی برای پروژه‌های احتمالی آتی دی‌سی چیده می‌شود. اگر قرار باشد این پیش‌زمینه‌ها برای دنباله اسنایدرورس (SynderVerse) مورد استفاده قرار گیرند، دنیای فیلم‌های دی‌سی به نقطه‌ای می‌رسد که توانایی رقابت با دنیای سینمایی مارول را داشته باشد.

در ادامه می‌توانید ۱۰ فیلم احتمالی را ببینید که می‌توانند به عنوان دنباله اسنایدرورس عمل کنند.


۱۰. یک دنباله مستقیم برای Justice League که در آن دارک‌ساید پیروز می‌شود

Zack Snyder’s Justice League به همان اندازه که زمینه‌چینی برای فیلم‌های بعدی خود کرد، چند پایان را نیز به تصویر کشید. اکثر این پایان‌ها نشانگر برنامه‌های زک برای فیلم‌های آینده جاستیس لیگ هستند. بازگشت دارک‌ساید (Darkseid) به زمین و شکست دادن مدافعان این دنیا و یک آینده پادآرمان‌شهر که در سکانس‌های نایتمر (Knightmare) به تصویر کشیده می‌شد جزو المان‌های اصلی برنامه‌های زک اسنایدر هستند.

اسنایدر اشاره کرده که Justice League 2 می‌تواند روی نبرد بین دارک‌ساید با اعضای جاستیس لیگ تمرکز کند. چیزی شبیه به Avengers: Infinity War که در آن ویلن داستان برنده می‌شود. در مورد دارک‌ساید، پیروزی او به معنی استفاده از معادله پادماده (Anti-Life Equation) و قرار دادن سوپرمن در برابر اعضای جاستیس لیگ و تمام مردم زمین است. استفاده از مرگ لوئیس لین (Lois Lane) نیز یکی از نکات کلیدی این روند به حساب می‌آید. نتیجه این اتفاقات به وقوع پیوستن دنیای نایتمری است که بتمن در تصوراتش آن را می‌بیند.

۹. یک فیلم سوم Justice League که از Injustice و Flashpoint الهام گرفته است

در حالی که Justice League 2 می‌تواند در نقش Avengers: Infinity War فیلم‌های دنباله اسنایدرورس عمل کند، سومین Justice League به نوعی Avengers: Endgame این دنیا خواهد بود. سومین Justice League می‌توانند المان‌هایی از سری کمیک‌های محبوب دی‌سی با نام‌های Injustice و Flashpoint را با هم ادغام کند. گروهی ناهمگون از قهرمان‌ها و ویلن‌هایی که پس از نابود شدن کره زمین با هم متحد شده‌اند تا جلوی سوپرمن و دارک‌ساید را بگیرند.

فلش نقشی اساسی در این فیلم بر عهده خواهد داشت چرا که وظیفه او تغییر وضعیت جاری است. بری آلن از توانایی‌های سفر در زمان خود که در Zack Snyder’s Justice League به تصویر کشیده شد استفاده می‌کند تا به بروس وین در مورد رویدادهای پیشِ رویش و اهمیت لوئیس لین هشدار دهد. این صحنه در Batman v Superman: Dawn of Justice به تصویر کشیده شده و نشان می‌دهد که زک اسنایدر برنامه بلند مدتی برای چنین اتفاقاتی داشته است.

۸. دنباله Man Of Steel که رابطه بین کلارک و لوئیس را گسترش می‌دهد

دنباله Man Of Steel ایده‌ای است که از همان سال ۲۰۱۳ و اکران خود فیلم تا به حال در برنامه‌های همیشه در حال تغییر کمپانی برادران وارنر به آن اشاره شده. در سال ۲۰۱۸، هنری کویل به شوخی گفت که انتظار دارد دنباله Man Of Steel در تاریخی بین سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۴۵ اکران شود. این ایده در مسیر توسعه‌اش یک سواری به شکل ترنی هوایی را تجربه کرده است.

در نزدیک‌ترین لحظه به انجام رسیدن این دنباله که در سال ۲۰۱۹ بود، اعلام شد که متیو وان در حال کار روی این پروژه است. دورترین لحظه نیز در سال ۲۰۱۸ بود که اخباری به گوش می‌رسید که هنری کویل دیگر قصد ندارد نقش سوپرمن را بازی کند؛ یک سال بعد از این که Justice League جاس ویدون اکران شده بود و بسیاری از نکات مربوط به سوپرمن از فیلم حذف شده یا تغییر یافته بودند. با این حال، با انتشار نسخه اسنایدر که رابطه بین سوپرمن و لوئیس را مورد توجه قرار می‌دهد و پیش زمینه اتفاقاتی هیجان انگیز بین آن‌ها را می‌چیند، امیدها نسبت به یک فیلم اختصاصی دیگر از سوپرمن بیش‌تر شده است؛ مخصوصاً اگر خود اسنایدر در ساخت آن دخیل باشد.

۷. یک فیلم اختصاصی از سایبروگ که پس از اتفاقات Justice League جریان دارد

در یک دنیای موازی، یک فیلم اختصاصی از سایبروگ (Cyborg) در ماه آوریل سال پیش عرضه شد. وقتی در سال ۲۰۱۴ کمپانی برادران وارنر برنامه کلی خود را اعلام کرد، چنین برنامه‌ای را شاهد بودیم. از آن موقع به بعد، آینده سایبروگ در فیلم‌ها هر روز بیش از دیروز محوتر به نظر رسید. با این حال، انتشار Zack Snyder’s Justice League نشان داد که چه قدر این شخصیت در نسخه ویدون آسیب دیده بود.

سایبروگ در نسخه اسنایدر یکی از ارکان اصلی و شاید مهم‌ترین شخصیت کل فیلم است. در حالی که در نسخه ویدون او صرفاً به عنوان یک شخصیت درجه چندم به تصویر کشیده شد. ری فیشر، بازیگر نقش سایبروگ، نقش مهمی در به واقعیت پیوستن انتشار اسنایدر کات داشته و از طرف دیگر مشکلات تولید نسخه ویدون را به زبان آورده است. جای پرسشی نیست چرا که واضح است اسنایدر نقشه‌های بزرگی برای این شخصیت در نظر گرفته و حداقل یک فیلم اختصاصی از سایبروگ نیز در این برنامه‌ها می‌تواند جای داشته باشد.

۶. یک فیلم اختصاصی از اتم در چین

دستیار آزمایشگاهی دکتر سایلس استونز (Silas Stone)، رایان چوی (Ryan Choi)، در نسخه ۲۰۱۷ فیلم Justice League اصلاً وجود نداشت. با این حال، او در نسخه ۲۰۲۱ به وفور دیده شد. در کمیک‌ها، رایان چوی یکی از شخصیت‌هایی است که هویت اتم (The Atom) را به خود می‌گیرد.

زک اسنایدر تأیید کرده که برنامه‌هایی برای یک فیلم اتم با حضور رایان چوی پس از Justice League در سر داشته است. این کارگردان اعلام کرده که حتی به سران برادران وارنر گفته دوست دارد فیلم در چین و با عوامل و بازیگران چیزی ساخته شود. مثل بسیاری دیگر از شخصیت‌های حاضر در این لیست، داستان چوی نیز به خوبی برای یک دنباله در Zack Snyder’s Justice League پی‌ریزی شده است؛ البته اگر برادران وارنر قصد انجام دادنش را داشته باشند.

۵. یک فیلم از ارتش گرین لنترن‌ها که رایان رینولدز را در خود جای داده است

گرین لنترن (Green Lantern) با پرده نقره‌ای سینمای غریبه نیست. متأسفانه، فیلم سال ۲۰۱۱ با حضور رایان رینولدز نه تنها مورد تحسین نبود، بلکه خیلی هم مسخره شد (و هنوز هم می‌شود). با این وجود، فیلم Green Lantern توانست پتانسیل نهفته در این شخصیت را به نمایش بگذارد و چند لحظه جذاب نیز در این اثر می‌توان دید. انتخاب این شخصیت در آن زمان برای دی‌سی و برادران وارنر کمی نامتعارف بود. با این حال، احتمالاً یک فیلم بر اساس گرین لنترن‌ها در این سال‌ها به علت محبوبیت آثار ابرقهرمانی بتواند بهتر مخاطبان را راضی کند.

در ماه جولای سال ۲۰۱۵، برادران وارنر خبر از فیلم Green Lantern Corps دادند اما این پروژه نیز مثل خیلی دیگر از پروژه‌های اعلامی برادران وارنر، هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است. با تغییر عوامل ساختِ اعلامی نیز ایده کلی چنین فیلمی همیشه در حال تغییر است. هر دو نسخه Justice League توانستند پایه‌گذار خوبی برای Green Lantern Corps در دنیای فیلم‌های دی‌سی باشند. ایده اولیه اسنایدر این بود که در انتهای فیلم یک گرین لنترن با بروس وین ملاقات کند و به همین دلیل نیز شایعاتی درباره بازگشت رایان رینولدز به این نقش شنیده می‌شد. در نهایت برادران وارنر این ایده را رد کرد و سکانس انتهایی Zack Snyder’s Justice League با مارشن منهانتر (Martian Manhunter) ساخته شد.

۴. یک فیلم اختصاصی از فلش که بخشی از Flashpoint را اقتباس می‌کند

بری آلن در فیلم اسنایدر به شکل بهتری توسعه یافت. داستان پس‌زمینه تراژیکش، انگیزه‌های شخصی‌اش و توسعه توانایی‌هایی مثل سفر در زمان. تمام این‌ها قرار است در سال ۲۰۲۲ گسترش پیدا کنند. فیلم The Flash در حال حاضر در حال تکمیل است. هر چند این فیلم نیز مثل بسیاری از پروژه‌های این لیست بالا و پایین، تغییرات مداوم و تأخیرهای زیادی را به خود دیده است. با این حال، آینده The Flash نسبت به پروژه‌های دیگر روشن‌تر به نظر می‌رسد چرا که به نظر بالاخره یک تیم و یک داستان مشخص برای آن تعیین شده است.

اندی موسکیتی به عنوان کارگردان اثر از پیشرفت‌های فیلم به طرفداران خبر می‌دهد، پیشرفت‌هایی که شامل انتخاب بازیگران نیز می‌شود. اخیراً موسکیتی یک ویدیو از گفت و گوی خودش با ساشا کالی منتشر کرده که تأیید می‌کند این بازیگر قرار است نقش سوپرگرل را در فیلم فلش بازی کند. درباره خط داستانی فیلم The Flash صحبت‌های زیادی شده است. بسیاری از آن‌ها خبر از آن می‌دهند که داستان فیلم قرار است از سری مشهور Flashpoint الهام بگیرد. در آخرین خبرهای شنیده شده، قرار است بری آلن چند نسخه از بتمن را در سفر در زمان یا دنیاهای موازی ملاقات کند.

۳. فیلم سوم Wonder Woman که در زمان حال جریان دارد

واندر وومن از زمان معرفی‌اش در Batman v Superman: Dawn of Justice نقش پررنگی داشته است. دو فیلم اختصاصی از او با نام‌های Wonder Woman در سال ۲۰۱۷ و Wonder Woman 1984 در سال ۲۰۲۰ (نقد این فیلم را در ویجیاتو بخوانید) منتشر شد که هر دوی آن‌ها کم‌تر با مشکلات دیگر پروژه‌ها مواجه شدند. این دو فیلم در زمان گذشته جریان دارند و روی ماجراجویی‌های دایانا پیش از پیوستن به جاستیس لیگ تمرکز کرده‌اند.

تأیید شده که فیلم اختصاصی سوم واندر وومن نیز در حال ساخت است. Zack Snyder’s Justice League با بازگشت دایانا به تمیسکیرا (Themyscira) به اتمام می‌رسد. بنابراین، می‌توان تصور کرد که فیلم سوم این فرانچایز در زمان حال جریان داشته باشد. پتی جنکینز، کارگردان دو فیلم قبلی، قرار است برای فیلم سوم بازگردد. خود او نیز اعلام کرده که دوست ندارد دایانا را در یک دوره زمانی متفاوت دیگر ببیند و همین حدس جریان داشتن Wonder Woman 3 در زمان حال را آسان‌تر می‌کند.

۲. یک فیلم اختصاصی از بتمن با حضور دثتروک که در آن بن افلک برای بازی نقش بتمن بازمی‌گردد

انتظار برای تقابل بین بتمن و دثتروک (Deathstroke) از همان زمان که اعلام شد بن افلک در فیلم اختصاصی بتمن حضور پیدا خواهد کرد شروع شده است. این انتظار و هیجان وقتی که اسکرین تست‌های جو منگنیلو در نقش اسلید ویلسون (Slade Wilson) اشتراک گذاری شد نیز در جریان بود. با وجود این که خود بن افلک برای فیلم اختصاصی بتمن به حاشیه رفت اما منگنیلو در یکی از سکانس‌های پایانی Justice League ویدون حضور داشت. سکانسی که او با لکس لوتر (Lex Luthor) ملاقات می‌کند و درباره تشکیل لیگ خودشان صحبتی رد و بدل می‌شود.

نسخه اسنایدر ایده اولیه این سکانس را که قرار بود برای فیلم‌های آینده دی‌سی مورد استفاده قرار بگیرد را مشخص کرد. از لحاظ ظاهری این سکانس در هر دو نسخه ویدون و اسنایدر یکسان است اما صحبت‌های لکس لوتر و دثتروک (Deathstroke) به شکل دیگری پیش می‌رود. در نسخه اسنایدر، لکس هویت واقعی بتمن به ویلسونی که قصد شکار شوالیه تاریکی را دارد لو می‌دهد. قرار است بن افلک برای ایفای نقش بتمن در فیلم The Flash بازگردد که یعنی ممکن است باز هم شاهد حضور او در فیلم اختصاصی‌اش و تقابل با دثتروک باشیم.

۱. یک فیلم اختصاصی از بتمن که داستان A Death In The Family را اقتباس می‌کند

Zack Snyder’s Justice League شامل اولین صحبت رو در روی بتمن و جوکر با هم در دنیای فیلم‌های دی‌سی بود. این گفت و گو بین این دو رقیب مشهور بخش مهمی از تاریخچه تقابل آن‌ها در این دنیا را مشخص می‌کند؛ بیش از هر چیزی، مرگ رابین (Robin) به دست جوکر و هارلی کویین (Harley Quinn). اشاره‌هایی به این ماجرا در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice نیز شده بود که در آن لباس رابین را در بتکیو (Batcave) به همراه یادداشت جوکر دیدیم.

این لحظات به یکی از خطوط داستانی دنیای کمیک‌ها به نام A Death In The Family اشاره می‌کنند که می‌تواند برای یک اقتباس سینمایی گزینه‌ای عالی باشد. قبلاً شاهد موفقیت اقتباس از این خط داستانی در قالب انیمیشن بوده‌ایم. می‌توان حدس زد خیلی‌ها دوست داشته باشند بتمنِ بن افلک، جوکرِ جرد لتو و رابینِ مرحوم دنباله اسنایدرورس در یک فیلم اختصاصی دور هم جمع شوند و با هم تقابل کنند.


از بین تمام پروژه‌های محتمل برای دنباله اسنایدرورس، شما کدام یک را بیش از همه دوست دارید و فکر می‌کنید به موفقیت بیش‌تری برسد؟ اصلاُ دوست دارید فیلم‌های بعدی دی‌سی دنباله اسنایدرورس باشند یا خیر؟ دیدگاه‌هایتان را با ویجیاتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


به مطالعه ادامه دهید:

  • لباس سیاه سوپرمن از کجا آمد؟
  • هر آنچه که از داستان The Suicide Squad می‌دانیم
  • چرا بتمن DCEU نباید نقشی مشابه آیرون من داشته باشد؟
  • چرا مخاطبان با فیلم‌های DCEU‌ زک اسنایدر ارتباط برقرار نکردند؟
  • جرد لتو و زک اسنایدر در حال ساخت داستانی برای فیلم جدید جوکر هستند
منبع: Comic Book Resources
برچسب‌هاجاستیس لیگدی سی
کپی شد

https://vgto.ir/97p





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.