۱۰ حقیقت خواندنی از آدری هپبورن، بانوی زیبای من (My Fair Lady)

آدری هپبورن فقط یک بانوی بین المللی اسرارآمیز نیست، اما قطعا به این فکر می کنید که چگونه یک فرد مجرد می تواند یکباره اینقدر با استعداد، باهوش، شیک و متین باشد… مطمئناً او هم ترفندهایی داشته است. بنابراین، امروز و در این نوشتار تصمیم گرفته ایم تا حقایقی خواندنی در رابطه با این بازیگر

کد خبر : 490995
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
۱۰ حقیقت خواندنی از آدری هپبورن، بانوی زیبای من (My Fair Lady)


آدری هپبورن فقط یک بانوی بین المللی اسرارآمیز نیست، اما قطعا به این فکر می کنید که چگونه یک فرد مجرد می تواند یکباره اینقدر با استعداد، باهوش، شیک و متین باشد… مطمئناً او هم ترفندهایی داشته است. بنابراین، امروز و در این نوشتار تصمیم گرفته ایم تا حقایقی خواندنی در رابطه با این بازیگر زیبا با شما به شاتراک بگذاریم. با بخش اخبار هنرمندان خبرنامه همراه باشید!

1. آدری هپبورن نام واقعی او نیست. او با نام آدری کاتلین راستون به دنیا آمد و تا سال 1948 خود را آدری هپبورن معرفی نکرد.

2. او عضو باشگاه EGOT است یعنی یکی از 14 نفر در جهان است که برنده جایزه امی، گرمی، اسکار و تونی شده است.

3. او به پنج زبان صحبت می کرد. آدری می توانست انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هلندی و ایتالیایی صحبت کند.

۴. او یک درونگرا بود. او این را خودش در سال 1953 در مصاحبه ای با مجله LIFE گفت و توضیح داد: “من باید اغلب اوقات تنها باشم. اگر از شنبه شب تا صبح دوشنبه در آپارتمانم تنها بمانم، بسیار خوشحال خواهم شد. اینطوری سوخت می گیرم.”

۵. او عاشق رنگ فیروزه ای بود. به گفته پسرش لوکا دوتی، رنگ سبز مایل به آبی نیز مورد علاقه او بود.

۶. او از پنج سالگی شروع به رقصیدن کرد. تا سال 1944، او یک رقصنده باله ماهر بود و مخفیانه برای جمع آوری پول برای مقاومت هلندی برای گروه هایی از مردم می رقصید.

۷. پدر و مادرش از هواداران نازی بودند. با توجه به Biography.com، در حالی که هپبورن شجاعانه از مقاومت حمایت می کرد، پدرش که او را هنگامی که دختر کوچکی بود رها کرد و مادرش الا، اعضای اتحادیه فاشیست های بریتانیا بودند. هپبورن خوش شانس بود که در دهه 1950 کمتر شناخته شده بود زیرا این موضوع برای تصویر او فاجعه بار بود.

۸. نژادی از لاله به نام هپبورن نامگذاری شد. به گفته انجمن اطلاعات گل هلند، نژاد هیبریدی جدیدی از لاله برای هپبورن نامگذاری شد، “به عنوان ادای احترام به حرفه این بازیگر و کار طولانی مدت او از طرف یونیسف.”

۹. او یک بچه آهوی خانگی به نام پیپین (و با نام مستعار “آیپ”) داشت. به گزارش مجله AnOther، در صحنه فیلمبرداری فیلم «عمارت‌های سبز» در سال 1959، مربی حیوانات به هپبورن پیشنهاد کرد آهو را با او به خانه ببرد تا به او عادت و روی صفحه نمایش او را دنبال کند.

۱۱. پاهای او بزرگتر از آن چیزی بود که انتظار داشتید. هپبورن با وجود هیکل کوچکش، در واقع سایز 10 کفش را می پوشید. او یک بار گفت: “دوست دارم آنقدر سینه‌های کوچک نباشند. دوست دارم این طور شانه های زاویه دار، پاهای بزرگ و بینی بزرگی نداشته باشم.” بنا بر گزارش ها، او همچنین کفش های باله امضا شده خود را نیم سایز بزرگتر خرید تا از ظاهری فشرده جلوگیری کند.

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.