یکی از اولین معامله گران E-mini S & P500 | تیکمیل

[ad_1] اسکار وایلد یکبار این را گفت “زندگی هرگز عادلانه نیست و شاید این برای بسیاری از ما خوب باشد که اینطور نیست.” از آن چیزی که می خواهی بگیر ؛ اما چیزی که همه می توانند آن را تأیید کنند این است که روند نزولی در زندگی ، تجربیات ما و آنچه از آنها

کد خبر : 97976
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
یکی از اولین معامله گران E-mini S & P500 |  تیکمیل

[ad_1]

اسکار وایلد یکبار این را گفت “زندگی هرگز عادلانه نیست و شاید این برای بسیاری از ما خوب باشد که اینطور نیست.” از آن چیزی که می خواهی بگیر ؛ اما چیزی که همه می توانند آن را تأیید کنند این است که روند نزولی در زندگی ، تجربیات ما و آنچه از آنها می آموزیم رخ می دهد. ما را به شکل واقعی خود درآورید … مهم نیست که یک وضعیت چقدر عادلانه باشد ، نتیجه ممکن است همیشه به نفع شما نباشد. اما این چیزی است که ما از آن تجربه می آموزیم و ما را تحت فشار قرار می دهد و به رشد ما کمک می کند.

درست مانند زندگی به طور کلی ، فراز و نشیب های معامله گری نوع معامله گر را شکل می دهند. مثال کامل آن داستان آنتونی کرودل است ، مردی که او ثروت خالص در حال حاضر 32 میلیون دلار است (تمرکز ، 2021) ، (WallMine ، 2021).

داستان معاملاتی آنتونی به طور تصادفی آغاز شد. به طور جدی ، یک تصادف واقعی… کودل جوان که تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شده بود در تصادف شدید رانندگی گرفت که زندگی او را برای همیشه تغییر داد. آنتونی جوان که هنوز برای درمان شکستگی استخوان ران از جراحی های متعدد رنج می برد ، تصمیم گرفت که بهترین توانبخشی برای جراحاتش این است که به عنوان دونده در بورس تجاری شیکاگو مشغول به کار شود.

در سال 1995 (زمانی که کرودل یک جوان 18 ساله بود) ، دوندگان بخش جدایی ناپذیر و در عین حال کوچک عملکرد کلی CME بودند (آلدن ، 2015). آنتونی آن طرف و آن طرف چاله های گوشت رفت و آمد می کرد و سفارشات را از دلالان میز به معامله گران روی زمین می رساند. مجهز به ژاکت زرد با امضای دونده ، این بود اولین قدم آنتونی برای تبدیل شدن به معامله گر آینده ، امروزبه

آنتونی جوان سپس شروع به صعود از نردبان CME کرد و در گزینه های Eurodollar کارمند شد و سرانجام به چاله های S & P500 راه یافت. آنتونی که توسط تعداد معدودی از معامله گران بزرگ S&P احاطه شده بود ، سال آینده زندگی خود را با جذب محیط اطراف خود گذراند تا بتواند بعداً عضو CME شود.

این یک چرخش باورنکردنی بود. در کمتر از 4 سال آنتونی مسیر خود را به گونه ای دیدنی تغییر داده بود که نه تنها از یک تصادف ناتوان کننده بهبود یافته بود ، بلکه از بدشانسی خود برای تقویت حرفه تجاری خود استفاده کرد.

در 21 سالگی ، مجهز به دانش فراوان ، انعطاف پذیری جوانان و عزم و اراده محض ، کرودل شروع به تجارت در گودال S&P کرد … با این حال ، هیچ داستان بزرگی با یک بداقبالی از سختی ها و یک پایان سریع خوش آغاز نمی شود.

در کمتر از 6 ماه Crudele از بین رفته اولین حساب او دلسرد و بدون حق ، مکث کرد. او روی پله های بیرون گودال S&P نشست تا وضعیت خود را بررسی کند و بفهمد که چگونه می تواند شرایط را تغییر دهد. در آن لحظه بود که مسیر حرکت او کاملاً تغییر کرد. هنگام نشستن کرودل ، مردی از Globex به او نزدیک شد.

در حال حاضر ، در سال 1992 راه اندازی شد ، Globex اولین پلتفرم تجارت الکترونیکی بود که برای مشتقات مانند معاملات آتی ، اختیار معامله و کالا در طیف گسترده ای از کلاس های دارایی استفاده می شد. (سگال ، 2021). در ابتدا به عنوان “وسیله ای کم اثر برای ارائه پوشش بازار پس از ساعت” برای معاملات آتی و اختیار معامله مطرح شد: با 3 ارز و یک اسکناس خزانه (John W Labuszewski، 2012) شروع می شود. با این حال ، این بدیهی است که در آن به پایان رسید.

درست در زمان مناسب برای Crudele ، E-mini S & P500 اولین حضور خود را در Globex در سال 1997 انجام داد. و از او دعوت شد تا یکی از آنها باشد اولین معامله گران نسخه الکترونیکی S&P. پاسخ کرودل به “مطمئناً ، چرا که نه” ، مجهز به نگرش “هرگز پذیرفتن” ، او را به مرکز یکی از بزرگترین تغییرات در تاریخ تجارت سوق داد: انقلاب الکترونیکی.

تقریباً همزمان با حرکت کرودل ، بازار سهام در صعود 15 ساله تمدید شد. به خاطر همین، ارزش فرضی S&P 500 افزایش یافته بود، قرار دادن آن برای بسیاری از معامله گران دور از دسترس … در یک رویداد تقریباً شاعرانه ، اینجاست که CME همه چیز را تغییر داد.

آنها محصولی با اندازه کوچکتر ، منحصراً برای CME Globex توسعه دادند و E-mini S & P500 را روانه بازار کردند.

ارتباط مستقیم با راحتی گزارش های فوری پر کردن و توانایی تجارت برابر با هر کسی در جهان ، جذابیت تجارت الکترونیکی افزایش یافته است … و ، به سرعت افزایش یافت. همراه با راه اندازی E-mini S&P 500 ، معامله گران هنگام سوار شدن بر قطار تجارت الکترونیکی شروع به صعود کردند.

یکی از اولین مسافران این حرکت غیرقابل توقف ، آنتونی کرودل خود ما بود. در حال حاضر ، در ابتدا ، حرفه او فقط شروع نشد. این به سادگی نقطه عطفی بود که در آن فداکاری خود برای رشد ، یادگیری و بهبود با حرکت الکترونیکی آغاز شد.

کرودل هنگام پیدا کردن جایگاه خود ، شروع به توسعه شاخص ها و روش معاملات خود روی صفحه کرد. روند او بی نظیر بود! تا حدی به خاطر فداکاری خودش ، اما همچنین به این دلیل که هیچ معامله گر رایانه دیگری روی زمین نبود …

با این حال ، این به این صورت باقی نمی ماند. با افزایش تجارت الکترونیکی ، تنوع معامله گران نیز افزایش یافت. در حال حاضر ، تقریباً هرکسی می تواند تجارت آنلاین را بیاموزد و استراتژی خود را توسعه دهد. طی چند سال آینده مهارتهای آنتونی با تغییر چشم انداز رشد و دگرگون شد.

در این مرحله ، مهم است که بدانید او تنها کسی نبود

سریع به جلو تا 6 مه 2010 وارد شوید و اعجاب ریاضی را تبدیل به معامله گر کنید ، ناویندر سینگ سارائو؛ یکی از معامله گران فرکانس بالا که در تجارت E-mini S&P 500 مشارکت دارد (مارتین ، 2020). هر دو مرد ، که در طرف مقابل اقیانوس اطلس واقع شده بودند ، با شروع روند نزولی داوجونز ، جلسه بازار سهام ایالات متحده را تماشا کردند. در ساعت 2:42 بعد از ظهر با افتتاح بیش از 300 امتیاز ، دی جی تحت تأثیر بحران بدهی یونان قرار گرفت.

در این مرحله بود که سارائو ، لقب “Hound of Hounslow” را گرفت ، (وان ، 2017). استفاده کردن نرم افزار HFT به طور خاص طراحی شده است، الگوریتم سارائو با “جعل” بازار از دیگر سیستم های HFT پیشی گرفت. نرم افزار او اساساً هزاران سفارش را قبل از لغو سریع آنها ایجاد می کند و تقاضای مصنوعی ایجاد می کند. سایر سیستم های HFT با خرید یا فروش آن دارایی واکنش نشان می دهند. سپس با حرکت سریع قیمت ، سفارشات خرید یا فروش واقعی را ایجاد می کرد – که سود زیادی به همراه داشت[1] (Verity & Lawrie، 2020).

در همین حال ، کرودل ، تازه از ناهار برمی گردد ، nقیمت E-mini S&P حدود 25 واحد کاهش یافتبه بنابراین ، بدون تیتر یا دلایل واضح دیگر برای آشکار شدن این افت ، او وارد عمل شد و مدت زیادی پیش رفت (فناوری ها ، 2016).

تنها 5 دقیقه بعد ، در 2:47 بعد از ظهر ، داو 600 واحد دیگر سقوط کرد-بیشتر از آنچه که در تاریخ 114 ساله خود افت کرده است.

کره زمین وحشتناک بود

سقوط آنقدر سریع بود که کرودل حتی فرصتی برای متوقف کردن این فرصت پیدا نکرد. به نظر می رسید زمان با افزایش فروش متوقف شده است و تقریباً کل حساب تجاری او در جلوی چشم او ناپدید شده است …


[1] تعدادی نظریه مختلف در مورد عوامل موثر در سقوط فلش ​​2010 وجود دارد. داستان ما فقط از یکی از جنبه های برجسته سقوط بازدید می کند.

ولی. همه چیز گم نشده بود. لحظاتی بعد او دید که فلش برای یک ثانیه کوتاه کاهش یافته است. با دیدن شانس خود ، کرودل سعی کرد 100 قرارداد را در حد مجاز خریداری کند ، با این حال ، آن را تغییر داد و فقط تا حدی سفارش او را پر کرد. در آن زمان آنتونی شروع به بازیابی آرامش کرد و با قاطعیت ضررهای خود را پس گرفت.

با نزدیک شدن به شکست حتی تصمیم گرفت قدرت خود را حفظ کند: سوار بر تجارت برای گرفتن حساب خود به مراتب بالاتر از قبل بوده است. آنتونی کرودل در یک ثانیه ثانویه ، که در ابتدا با فلاش بک های سال 1997 روبرو شد ، به جای اینکه یکی از بدترین روزها را در تجارت مانند بسیاری از همسالان خود داشته باشد ، به یکی از بهترین های خود دست یافت!

کرودل احساس می کرد یک قهرمان است. او پس از آنکه در ابتدا تصور می کرد که بار دیگر همه چیز از دست رفته است ، توانست در جمع باقی بماند و موقعیت را به یک وضعیت بسیار مثبت تبدیل کند. با چنین چرخش احساسی زیر کمربند او می توانیم این سوال را بپرسیم وقتی یک معامله گر آنلاین هستید واقعاً چه چیزی مهم است؟

به قول خودش کرودل گفته است “اول ، قابلیت اطمینانبه پلت فرم باید بدون اشکال یا افتادگی کار کند. دوم ، سرعت. من به سرعت پاسخگویی به سفارشاتم حساس هستم. و در نهایت، راحتی در استفاده. من می خواهم با ابزارهای کاربرپسند و سریع درک کنم ”(پردا ، 2016).

بنابراین ، از کسانی مانند آنتونی کرودل چه چیزی می توانیم یاد بگیریم؟ خوب ، اولاً ، تعهد به ایجاد مسیر خود در تجارت تنها راه پیش رو است. بدون پشتکار و پیشرفت مستمر او برای بهبود مهارت های خود ، او نمی توانست امروز جایی باشد که امروز است.

ثانیاً درک بازار که در آن معامله می کنید بسیار مهم است. هنگامی که دارایی را معامله می کنید ، باید از همه پیچیدگی هایی که بر قیمت تأثیر می گذارد آگاه باشید. بدون این درک ، شما نمی توانید پیش بینی کنید که چه بر سر قیمت دارایی می آید.

و در نهایت، مدیریت ریسک پادشاه است هیچ معامله گر موفقی بدون وجود استراتژی خروج موثر وارد بازار نمی شود. با در نظر گرفتن همه اینها ، ما یک دستگاه ایجاد کرده ایم مجموعه وبینار اختصاصی برای آموزش شرکت کنندگان در مورد تجارت E-mini S & P500 و چگونگی شناسایی فرصت های اصلی و ثبات در بازارهای ناپایدار.

ما اصول داخلی بازار را آموزش می دهیم در حالی که شرکت کنندگان به گروه استراتژی E-mini Futures Strategy Group دسترسی پیدا می کنند. اگر مایل به پیروی از مسیر Crudele هستید ، توصیه می کنیم برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.