یورو Ekes از سود نهایی پیش از CPI ایالات متحده خارج شد

تجزیه و تحلیل EUR/USD CPI آلمان – ACT: 7.4%، EST: 7.4% حمایت مقامات بانک مرکزی اروپا از افزایش نرخ پس از APP. باد مخالف رشد در قالب تحریم نفتی روسیه. پیشینه اساسی یورو اوایل صبح امروز آلمانی تورم داده ها (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) برای آوریل مطابق با پیش بینی ها در 7.4٪

کد خبر : 205457
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
یورو Ekes از سود نهایی پیش از CPI ایالات متحده خارج شد


تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • CPI آلمان – ACT: 7.4%، EST: 7.4%
  • حمایت مقامات بانک مرکزی اروپا از افزایش نرخ پس از APP.
  • باد مخالف رشد در قالب تحریم نفتی روسیه.

پیشینه اساسی یورو

اوایل صبح امروز آلمانی تورم داده ها (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) برای آوریل مطابق با پیش بینی ها در 7.4٪ بنابراین، افزایش تدریجی خود را برای سال 2022 ادامه می دهد. داده های آلمان اغلب به عنوان فشارسنج برای خروج منطقه اتحادیه اروپا از اتحادیه اروپا عمل می کند. بانک مرکزی اروپا نظراتی که بعداً امروز برنامه ریزی شده است، برای نظرات بیشتر باز است شاهین لحن یورو/دلار آمریکا با افزایش اندک واکنش مثبت نشان داد، اما با نزدیک شدن به انتشار CPI ایالات متحده، فعالان بازار همچنان نگران هستند.

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

صحبت های زیادی در مورد اوج گرفتن تورم ایالات متحده با انتظارات صورت گرفته است.6%و 8.1٪) کمتر از داده های قبلی، که خود را در قیمت گذاری بازار از طریق کاهش بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده نشان داده است. 3% و کمی ضعیف تر دلار. ممنوعیت میان مدت/بلندمدت نفت روسیه را نباید فراموش کرد، زیرا تأثیر منفی رشد اتحادیه اروپا که می تواند داشته باشد، حتی اگر تورم ایالات متحده شروع به کاهش کند، می تواند رشد یورو را محدود کند.

از دیدگاه اتحادیه اروپا، مقامات بانک مرکزی اروپا از جمله ویلروی، مولر، الدرسون و ناگل امروز صبح اظهار داشتند که عادی سازی نرخ ها باید تابستان امسال و اندکی پس از پایان برنامه کاربردی آغاز شود.

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

نمودار روزانه EURUSD

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه EUR/USD از آخرین به روز رسانی من با CPI ایالات متحده تغییر چندانی نکرده است که احتمالاً کاتالیزور بسیار مورد نیاز را برای اقدام قیمت برای خروج از حرکت تحکیم خود. ساندویچ بین نوسان آوریل پایین در 1.0471 و 1.0600تورم مطابق با پیش‌بینی‌ها یا کمتر از پیش‌بینی‌ها می‌تواند جرقه‌ای برای گاوهای یورو وارد عمل کند و تورم را تحت تأثیر قرار دهد. 1.0600 منطقه مقاومت

سطوح کنونی از نظر تاریخی (2015 و 2016) به عنوان یک نقطه عطف کلیدی عمل کرده اند، اما کاهش قابل توجه قیمت ها در جفت EUR/USD نشان می دهد که چه پایانی می تواند یک حرکت نزولی بالغ قبل از نوعی بازی اصلاحی بالاتر باشد. این را با یک معکوس کامل اشتباه نگیرید، زیرا من طرفدار دلار هستم، اما در کوتاه مدت احتمال بهبودی بالایی وجود دارد.

سطوح مقاومت:

  • 1.0806
  • 20 روزه EMA (رنگ بنفش)
  • 1.0600

سطوح پشتیبانی:

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر یورو/دلار آمریکا، با 74% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما طرفدار تردید کوتاه‌مدت هستیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.