یورو/ین به اواسط 135.00 بازگشته است زیرا یورو از تورم داغ EZ و لفاظی های جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا سود می برد.

[ad_1] یورو/JPY در اواسط دهه 135.00 بازگشت، زیرا ین از بازدهی بالاتر رنج می برد و یورو از تورم داغ EZ سود می برد. لفاظی بانک مرکزی اروپا نیز به طور قابل‌توجهی جنگ‌طلبانه‌تر بود و در نتیجه، ارزهای کوتاه‌مدت EUR/JPY چشم به آزمون مجدد 137.00 دارند. EUR/JPY در اواسط 135.00 در روز جمعه بازگشت دوباره

کد خبر : 186732
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۱
یورو/ین به اواسط 135.00 بازگشته است زیرا یورو از تورم داغ EZ و لفاظی های جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا سود می برد.

[ad_1]

  • یورو/JPY در اواسط دهه 135.00 بازگشت، زیرا ین از بازدهی بالاتر رنج می برد و یورو از تورم داغ EZ سود می برد.
  • لفاظی بانک مرکزی اروپا نیز به طور قابل‌توجهی جنگ‌طلبانه‌تر بود و در نتیجه، ارزهای کوتاه‌مدت EUR/JPY چشم به آزمون مجدد 137.00 دارند.

EUR/JPY در اواسط 135.00 در روز جمعه بازگشت دوباره داشت، زیرا بازدهی بالاتر، به ویژه در ایالات متحده بر ین حساس به نرخ و لفاظی مثبت روسیه و اوکراین، تورم داغ منطقه یورو و اظهارنظرهای جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا از یورو حمایت کرد. این جفت که در طول جلسه آسیا و اقیانوسیه به پایین ترین سطح خود در منطقه 134.50 رسید، اکنون با افزایش 0.5 درصدی در روز در 135.30s معامله می شود. از نقطه نظر فنی، قیمت اخیر چندان قابل توجه نیست، زیرا این جفت فقط در محدوده های به خوبی تثبیت شده این هفته در نوسان است.

با توجه به آمارهای داغ اخیر تورم منطقه یورو و لفاظی‌های فزاینده‌ای که اعضای بانک مرکزی اروپا به دنبال خطرات صعودی برای بازدهی منطقه یورو در هفته پیش رو هستند (تمرکز زیادی بر روی گزارش صورتجلسه بانک مرکزی اروپا در روز پنج‌شنبه منتشر خواهد شد) بسیاری از گاوهای کوتاه‌مدت امیدوارند که بهبود روز جمعه باشد. شروع یک حرکت پایدارتر به سمت بالاترین سطح این هفته در منطقه 137.00. تحولات ژئوپلیتیکی می‌تواند چشم‌انداز صعودی کوتاه‌مدت EUR/JPY را به همراه داشته باشد و فعالان بازار در انتظار شنیدن چگونگی انجام مذاکرات صلح مجازی روسیه و اوکراین در روز جمعه باشند.

خطر ژئوپلیتیک دیگری که معامله گران EUR/JPY باید مراقب آن باشند، حماسه جاری مربوط به تقاضاهای روسیه برای پرداخت روبل برای صادرات گاز است. هر گونه نشانه ای مبنی بر اینکه روسیه ممکن است گاز منطقه یورو را قطع کند، یک منفی بزرگ برای یورو خواهد بود، زیرا چنین احتمالی در بحبوحه سهمیه بندی انرژی به سرعت اقتصاد این بلوک را به رکود عمیقی سوق خواهد داد. در حال حاضر به نظر نمی رسد که اوضاع به این سمت باشد، بنابراین در حال حاضر، EUR/JPY می تواند یک سوگیری صعودی را حفظ کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.