یورو ممکن است به عنوان رویکرد تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا توسط بلومبرگ به سقف برسد

© رویترز. یورو ممکن است به عنوان رویکرد تصمیم گیری ECB به سقف برسد (بلومبرگ) – درباره قدرت اخیر یورو زیاد مطالعه نکنید – باد مخالف آن همچنان در حال چرخش است. واحد پول رایج از 20 آگوست تقریباً 2 درصد افزایش یافته است زیرا سیگنال های فدرال رزرو بر دلار تأثیر گذاشته است. با

کد خبر : 101490
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
یورو ممکن است به عنوان رویکرد تصمیم گیری بانک مرکزی اروپا توسط بلومبرگ به سقف برسد



© رویترز. یورو ممکن است به عنوان رویکرد تصمیم گیری ECB به سقف برسد

(بلومبرگ) – درباره قدرت اخیر یورو زیاد مطالعه نکنید – باد مخالف آن همچنان در حال چرخش است.

واحد پول رایج از 20 آگوست تقریباً 2 درصد افزایش یافته است زیرا سیگنال های فدرال رزرو بر دلار تأثیر گذاشته است. با این حال ، با تصمیم گیری سیاست بانک مرکزی اروپا در نزدیکی بازار ، و همه گیری همه گیر چشم انداز یک تغییر مزخرف را مهار کرده است ، ممکن است بخار آن تمام شود.

جیمز اتی ، مدیر سرمایه گذاری در Aberdeen Asset Management ، که کوتاه مدت ارز مشترک است ، می گوید: “خطرات به سمت جفت ارز یورو پایین تر است ، زیرا روند صعودی داشته است و من فکر می کنم بانک مرکزی اروپا انتظارات بازار را برآورده می کند.”

آتی گفت ، اما شیب بازی می تواند بر یورو نیز تاثیر بگذارد. گسترش BTP-bund در هفته جاری به حدود 100 واحد پایه کاهش یافته است ، از نزدیک به 120 در ماه مه. اگر بانک مرکزی سرمایه گذاران را با کاهش محرک ها سریعتر از آنچه انتظار می رود شگفت زده کند ، این ریسک سنج مجدداً افزایش می یابد و بر اشتهای ارز رایج تأثیر می گذارد.

نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یورو در حال سقوط است. بر اساس پیش بینی متوسط ​​84 تحلیلگر ، جفت دلار یورو تا پایان سال تغییر چندانی در 1.19 دلار نداشته است. روز سه شنبه نزدیک به آن سطح نوسان کرد.

کیت یوکس ، استراتژیست اصلی ارز خارجی در Societe Generale (OTC 🙂 گفت: این ارز می تواند 1.20 دلار در این هفته آزمایش کند ، بالاترین رقم از اواخر ژوئن ، اما ممکن است نیاز به یک شگفتی بزرگتر از هر چیزی باشد که بانک مرکزی اروپا می تواند از محدوده فعلی خود خارج کند. در لندن. او گفت: “بهترین چیزی که می توانم امیدوار باشم این است که” او همچنان پایدار است “.

برای اطمینان ، هنوز گاوها در آنجا وجود دارند. برایان مارتین ، اقتصاددان ارشد بین المللی ، در گروه بانکی استرالیا و نیوزلند (OTC 🙂 Ltd. می بیند که بانک مرکزی اروپا به زودی خرید اوراق قرضه را کاهش می دهد ، که می تواند به افزایش یورو کمک کند.

تا کنون ، بانک مرکزی اروپا اصرار داشت که هرگونه افزایش قیمت در مصرف کننده موقت است و به مقامات به رهبری رئیس جمهور کریستین لاگارد اجازه می دهد تا محرک های بحران را ادامه دهند. این در تضاد با همتایان جهانی مانند فدرال رزرو است ، که ضرورت شروع به صحبت درباره کاهش مجدد را مشخص کرده است.

اگر بانک مرکزی اروپا اعلام کند که میزان دارایی های ماهانه خود را کاهش می دهد ، احتمالاً این ارز بیشتر خواهد شد ، اما به گفته جین فولی ، سرپرست ارز در Rabobank ، بعید است که این ارز دوام بیاورد. او گفت: “لاگارد به احتمال زیاد تمایل دارد که اعتبار بانک مرکزی اروپا را تقویت کند و ممکن است سعی کند از اصطلاح” مخروط “به طور کلی اجتناب کند.”

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.