یورو/دلار آمریکا پس از داده‌های مختلط ایالات متحده به بالای 1.0600 صعود کرد، در حالی که دقیقه فدرال رزرو نزدیک است.

[ad_1] گزارش نوامبر US JOLTs فراتر از تخمین‌ها بود، و بازنگری‌های رو به بالا در گزارش اکتبر نشان می‌دهد که بازار کار همچنان ضعیف است. PMI تولید ISM ایالات متحده در ماه دسامبر برای دومین ماه متوالی منقبض شد. تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: چرخش در میانگین متحرک نمایی 20 روزه و علامت 1.0600. یورو

کد خبر : 302254
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
یورو/دلار آمریکا پس از داده‌های مختلط ایالات متحده به بالای 1.0600 صعود کرد، در حالی که دقیقه فدرال رزرو نزدیک است.

[ad_1]

  • گزارش نوامبر US JOLTs فراتر از تخمین‌ها بود، و بازنگری‌های رو به بالا در گزارش اکتبر نشان می‌دهد که بازار کار همچنان ضعیف است.
  • PMI تولید ISM ایالات متحده در ماه دسامبر برای دومین ماه متوالی منقبض شد.
  • تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: چرخش در میانگین متحرک نمایی 20 روزه و علامت 1.0600.

یورو (EUR) پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه 1.0635 در برابر دلار آمریکا (USD) کاهش یافت و پس از انتشار داده های اقتصادی متفاوت ایالات متحده که اندکی دلار آمریکا را تقویت کرد و احساسات را تغییر داد، افت کرد. در زمان نوشتن این مقاله، EUR/USD با 0.66% بالاتر از قیمت افتتاحیه خود، با 1.0616 معامله می شود.

EUR/USD پس از انتشار داده های اقتصادی ایالات متحده به زیر 1.0600 سقوط کرد. گزارش JOLTs نوامبر نشان داد که بازار کار همچنان فشرده است و به 10.458 میلیون در برابر برآورد 10.0 میلیون رسیده است، در حالی که تجدید نظر صعودی اکتبر به 10.512 میلیون در مقابل 10.334 میلیون، مورد فدرال رزرو (فدرال رزرو) را برای افزایش 50 bps نرخ بهره در فوریه تقویت کرد.

در همان زمان، مؤسسه مدیریت عرضه (ISM) شاخص PMI تولیدی را برای ماه دسامبر نشان داد که به 48.4 کاهش یافت که بیشتر از 48.5 برآورد شده توسط تحلیلگران خیابانی بود. تیموتی آر. فیوره، رئیس ISM، خاطرنشان کرد: «بخش تولید ایالات متحده دوباره با انقباض مواجه شد و PMI® تولیدی در پایین‌ترین سطح خود از زمان شروع بهبودی همه‌گیر ویروس کرونا قرار داشت. از آنجایی که اعضای کمیته نظرسنجی کسب و کار از کاهش نرخ های سفارش جدید در هفت ماه گذشته گزارش دادند، قرائت شاخص ترکیبی دسامبر نشان دهنده کاهش تولید شرکت ها است.

با بررسی اجزای فرعی گزارش، شاخص اشتغال 51.4 افزایش یافت و به رشد بازگشت، نشان دهنده بهبود در بازار کار بود، هرچند فدرال رزرو را برای اقدامات بیشتر تحت فشار قرار داد. شاخص‌های تولید و قیمت به روند کاهشی خود ادامه دادند و حرکت مصرف‌کننده را به سمت خدمات به جای کالا نشان داد.

در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY)، معیاری برای سنجش ارزش دلار در برابر سبدی از شش ارز، 0.41 درصد کاهش یافت و به 104.258 رسید.

تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: چشم انداز فنی

از دیدگاه نمودار روزانه، EUR/USD در جهت خنثی باقی می ماند و میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) را در حدود 1.0583 می بیند. از آنجایی که قیمت امروز نتوانست به بالاترین سطح 1.0683 روز سه شنبه برسد، جفت EUR/USD همچنان در معرض فشار فروش قرار دارد. با این حال، باید گفت که شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی خط میانی 50 افزایش یافت، در حالی که نرخ تغییر (RoC) تقریباً ثابت است.

سطوح مقاومت کلیدی EUR/USD 1.0683 و پس از آن علامت 1.0700 قرار دارد. از طرف دیگر، اولین حمایت EUR/USD علامت 1.0600 خواهد بود، پس از آن متحرک نمایی 20 روزه در 1.0584 و پایین ترین نرخ نوسانی 3 ژانویه 1.0519 قرار خواهند گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.