یورو/دلار آمریکا در حدود 1.1600 قبل از داده ها، بانک مرکزی اروپا محتاط می ماند

[ad_1] EUR/USD حالت تلفیقی را در حدود 1.1600 افزایش می دهد. گزارش بازار کار آلمان در مرحله بعدی قرار دارد. ECB بعداً در روز پنجشنبه با تمرکز بر PEPP و تورم تشکیل جلسه می دهد. ارز واحد همچنان قادر به جلب توجه جدی در هر دو جهت نیست و سقوط می کند یورو/دلار آمریکا برای

کد خبر : 121974
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
یورو/دلار آمریکا در حدود 1.1600 قبل از داده ها، بانک مرکزی اروپا محتاط می ماند

[ad_1]

  • EUR/USD حالت تلفیقی را در حدود 1.1600 افزایش می دهد.
  • گزارش بازار کار آلمان در مرحله بعدی قرار دارد.
  • ECB بعداً در روز پنجشنبه با تمرکز بر PEPP و تورم تشکیل جلسه می دهد.

ارز واحد همچنان قادر به جلب توجه جدی در هر دو جهت نیست و سقوط می کند یورو/دلار آمریکا برای معامله در محدوده باریکی در اطراف محله 1.1600.

EUR/USD اکنون به بانک مرکزی اروپا نگاه می کند

EUR/USD عملکرد نامنظم را در اطراف منطقه 1.1600 در روز پنجشنبه در برابر پس‌زمینه افزایش احتیاط در میان فعالان بازار پیش از نشست کلیدی سیاست پولی بانک مرکزی اروپا که قرار است بعداً در جلسه برگزار شود، افزایش می‌دهد.

همچنین فعالیت ثابت در دلار آمریکا با روحیه حاشیه‌ای در اطراف نقطه همراه است، علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد احساس ریسک‌پذیری پس از زنگ افتتاحیه در یورولند غالب است.

دلار در جلسات گذشته دچار عقب نشینی شدید بازدهی ایالات متحده شد، به ویژه در اوراق قرضه با تاریخ طولانی تر، در حالی که انتهای منحنی همچنان به بالاترین سطح خود ادامه می دهد و در سطوحی که آخرین بار در مارس 2020 مشاهده شده بود، معامله می شود.

در این گزارش، گزارش بازار کار آلمان بعداً در جلسه و پس از آن ارقام اولیه تورم برای ماه اکتبر در کانون توجه قرار خواهد گرفت. هنوز در منطقه یورو، انتظار می‌رود که بانک مرکزی اروپا در نشست بعدی خود موضع خود را مجدداً تأیید کند، جایی که دیدگاه‌های شورای حاکم در مورد تورم افزایش‌یافته کنونی در مرکز بحث و ادامه/پایان جلسه خواهد بود. برنامه محرک در حال انجام

در سراسر حوضچه، تمام توجه بر روی انتشار تجدید نظر دیگری در تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم همراه با ادعاهای اولیه معمول و فروش در انتظار خانه خواهد بود.

در اطراف یورو چه چیزی را باید جستجو کرد

EUR/USD در حال حاضر قادر به جلو بردن بیشتر به سمت شمال از مانع 1.1600 نیست. در حالی که بهبود احساسات پیرامون مجموعه ریسک در جلسات گذشته بال‌های بیشتری به همتای خود داد، انتظار می‌رود که اقدامات قیمتی فعلاً به دنبال پویایی دلار باشد، جایی که صحبت‌های کاهش‌یافته و افزایش احتمالی زودتر از حد انتظار در نرخ ها به خوبی در مرحله مرکزی باقی می مانند. در این میان، این ایده که تورم بالا می‌تواند طولانی‌تر همراه با از دست دادن شتاب در بهبود اقتصادی در منطقه ادامه یابد، بر اساس برخی ضعف‌های مشاهده شده در اصول کلیدی، به نظر می‌رسد که روی خوش‌بینی سرمایه‌گذاران و همچنین تلاش‌های صعودی برای سرمایه‌گذاران آب سرد می‌زند. واحد پول اروپا

رویدادهای مهم در منطقه یورو در این هفته: گزارش بازار کار آلمان، اعتماد مصرف کننده نهایی EMU، جلسه ECB، CPI فلش آلمان (پنجشنبه) – GDP پیشرفته Q3 آلمان، CPI فلش EMU (جمعه).

مشکلات برجسته در دیگ پشتی: بهبود نامتقارن اقتصادی پس از همه گیری در منطقه. پایداری افزایش در ارقام تورم. شورش سیاسی احتمالی در اطراف صندوق بازیابی اتحادیه اروپا با توجه به درگیری فزاینده بین اتحادیه اروپا، لهستان و مجارستان. ECB گمانه زنی ها را کاهش می دهد

سطوح EUR/USD برای تماشا

تا کنون، نقطه 0.04% در 1.1610 افزایش یافته است و با سد صعودی بعدی در 1.1669 (بالاترین ماهانه 19 اکتبر) و سپس 1.1699 (SMA 55 روزه) و در نهایت 1.1755 (بالاترین سطح هفتگی 22 سپتامبر) روبرو شده است. از سوی دیگر، شکست به زیر 1.1584 (کمترین سطح هفتگی 26 اکتبر) 1.1571 (کمترین سطح 18 اکتبر) را در مسیر 1.1524 (کمترین سطح اکتبر 2021) هدف قرار می دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.