یورو در برابر دلار، فرانک سوئیس و استرلینگ به پایین‌ترین سطح چند ساله خود رسید

[ad_1] © رویترز. یک اسکناس یورو بر روی اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است، نمایش داده شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته جویس آلوز لندن (رویترز) – در حالی که جنگ اوکراین انتظارات رشد اقتصادی اروپا را کاهش داد، یورو در برابر فرانک سوئیس به پایین‌ترین سطح

کد خبر : 174045
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
یورو در برابر دلار، فرانک سوئیس و استرلینگ به پایین‌ترین سطح چند ساله خود رسید

[ad_1]


© رویترز. یک اسکناس یورو بر روی اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است، نمایش داده شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته جویس آلوز

لندن (رویترز) – در حالی که جنگ اوکراین انتظارات رشد اقتصادی اروپا را کاهش داد، یورو در برابر فرانک سوئیس به پایین‌ترین سطح هفت ساله خود رسید و در برابر دلار به پایین‌ترین حد خود در تقریباً دو سال اخیر رسید.

واحد پول اروپا در این هفته 2.1 درصد سقوط کرد و برای بدترین هفته از آوریل 2020 تعیین شد.

مقامات اوکراینی اعلام کردند که پس از اخباری که نیروهای روسیه بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا را پس از آتش زدن ساختمانی در این مجتمع در جریان درگیری با مدافعان اوکراینی تصرف کردند، در ساعت 0850 GMT 0.5٪ کاهش یافت و به 1.1010 دلار رسید که نزدیک به ضعیف ترین سطح خود از می 2020 است. جمعه.

مقامات بعدا گفتند که آتش سوزی در ساختمانی که به عنوان یک مرکز آموزشی شناخته شده بود، خاموش شده است. جنیفر گرانهولم وزیر انرژی ایالات متحده گفت هیچ نشانه ای از افزایش سطح تشعشعات در نیروگاه وجود ندارد.

در مقابل پوند، یورو نیز به ضعیف‌ترین سطح خود یعنی 82.61 پنس از ژوئیه 2016 رسید. در برابر فرانک سوئیس پناهگاه به پایین‌ترین سطح خود از ژانویه 2015 یعنی 1.0114 رسید.

تحلیلگر گفت که اثرات افزایش قیمت انرژی و گاز احتمالا مصرف اروپا و چشم انداز رشد اقتصادی را تضعیف خواهد کرد.

مایک کلی، رئیس بخش دارایی‌های چندگانه جهانی در شرکت PineBridge Investments می‌گوید: بانک مرکزی اروپا هیچ جایگزینی جز بررسی این افزایش تورم نخواهد داشت، اما فدرال رزرو به تعویق نمی‌افتد تا دوباره شاهد واگرایی پولی بیشتری باشیم.

کلی افزود: «اگر اوضاع بدتر شود، دلار باید در مرحله ساختاری خود یک فنر جدید داشته باشد.

پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از ژوئن 2020 در برابر سبدی از همتایان، 0.36 درصد افزایش یافت و به 98.073 رسید.

در حالی که بازارهای پول انتظار افزایش نرخ بهره در نشست بعدی بانک مرکزی اروپا را ندارند، فدرال رزرو ایالات متحده قطعاً نرخ بهره را در نشست 15 تا 16 مارس خود برای اولین بار از زمان همه گیری ویروس کرونا افزایش خواهد داد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نظرات خود را تکرار کرد که از افزایش یک چهارم درصدی اولیه در نرخ معیار حمایت می کند.

در اوکراین، نیروهای روسی به شهرهای اطراف و حمله می کردند.

در جاهای دیگر، دلار استرالیا با کمک رونق کالاها به رشد خود ادامه داد و در برابر دلار آمریکا با 0.6 درصد افزایش به بالاترین سطح چهار ماهه 0.7370 دلار رسید.

قیمت های بالای انرژی به نوبه خود مانع از آن شده است که ین ژاپن از جریان های پناهگاه امن بهره مند شود، زیرا ژاپن وارد کننده خالص انرژی است.

زمانی که اخبار آتش سوزی منتشر شد، ین برای مدت کوتاهی بر دلار صعود کرد، اما بعداً از این افزایش ها صرف نظر کرد و تغییر چندانی در 115.37 در هر دلار داشت.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.