یورو بالا به عنوان De Guindos به گروه کر ECB می پیوندد. افزایش احتمالی نرخ در ژوئیه توسط Investing.com

© رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — یورو در معاملات اولیه در اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت، زیرا معاون رئیس جمهور لوئیس دی گویندوس به جمع رو به رشد مقامات بانک مرکزی اروپا پیوست که احتمال افزایش نرخ بهره را در اوایل جولای تایید کردند. اظهارات دی گیندوس به دنبال اظهارات مشابه یواخیم ناگل،

کد خبر : 196471
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
یورو بالا به عنوان De Guindos به گروه کر ECB می پیوندد. افزایش احتمالی نرخ در ژوئیه توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — یورو در معاملات اولیه در اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت، زیرا معاون رئیس جمهور لوئیس دی گویندوس به جمع رو به رشد مقامات بانک مرکزی اروپا پیوست که احتمال افزایش نرخ بهره را در اوایل جولای تایید کردند.

اظهارات دی گیندوس به دنبال اظهارات مشابه یواخیم ناگل، رئیس Deutsche Bundesbank و پیر وونش و مارتین کازاکس، همتایان بلژیکی و لتونیایی او در 24 ساعت گذشته است. هر چهار نفر در صندوق بین المللی پول شرکت می کنند.

پس از اینکه کریستین لاگارد، رئیس جمهور کریستین لاگارد، در کنفرانس مطبوعاتی خود در هفته گذشته، احتمال افزایش زودهنگام نرخ بهره را نادیده گرفت، آنها نشان دهنده یک تغییر هماهنگ در پیام های بانک هستند. در حالی که برای بانک مرکزی آلمان معمول است که موضع جنگ‌طلبانه‌تری نسبت به موضع رسمی بانک اتخاذ می‌کند، اما نظرات معاون لاگارد اهمیت بیشتری دارد.

تا ساعت 2:50 بامداد به وقت شرقی (0650 GMT)، قیمت 0.4 درصد افزایش یافت و به 1.0894 دلار رسید که بالاترین میزان در یک هفته بود. پس از کنفرانس مطبوعاتی لاگارد در روز پنج‌شنبه، قیمت به پایین‌ترین سطح 20 ماهه خود یعنی 1.0757 دلار رسید.

Newswires به نقل از De Guindos گفت که “هیچ دلیلی” وجود ندارد که بانک نتواند خرید خالص دارایی های خود را در ماه ژوئیه پایان دهد، که تقریباً بلافاصله پس از آن راه را برای افزایش نرخ بهره هموار می کند. با این حال، او تاکید کرد که هرگونه افزایش نرخ‌ها «وابسته به داده‌ها» خواهد بود، زیرا خطرات چشم‌انداز اقتصادی با تهاجم روسیه به اوکراین به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. در اوایل هفته، صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی رشد خود را برای منطقه یورو در سال جاری از 3.9 درصد به 2.8 درصد کاهش داد. در همین حال، برای ارز واحد در 7.5 درصد در بالاترین حد خود قرار دارد، اگرچه دی گیندوس گفت که انتظار دارد تا پایان سال آن را تعدیل کند.

یک شبه، وونش، رئیس بانک ملی بلژیک در مصاحبه ای به بلومبرگ گفته بود که احتمال افزایش نرخ بهره در سال جاری وجود دارد.

وونش گفت: “بدون هیچ خبر واقعا بدی از آن جبهه، پیاده‌روی تا پایان امسال به منطقه صفر یا کمی مثبت برای من بی‌معنا خواهد بود.”

در همین حال، روز چهارشنبه، ناگل، رئیس Bundesbank گفت: “به نظر می رسد ما می توانیم خریدهای خالص را، احتمالاً در پایان سه ماهه دوم پایان دهیم”، و راه را برای افزایش نرخ اول “در ابتدای سه ماهه سوم هموار کنیم.” “



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.