ین و یورو در آستانه نشست های بانک مرکزی تحت فشار رویترز

© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس ین ژاپن در این عکس تصویری دیده می شود که در 1 ژوئن 2017 گرفته شده است. رویترز/توماس وایت/تصویر توسط آلون جان هنگ کنگ (رویترز) – ین و یورو در معاملات اولیه روز پنجشنبه در پشت سر قرار گرفتند، زیرا معامله گران به دنبال کاتالیزورهای احتمالی از جلسات سیاست

کد خبر : 121871
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۵۵
ین و یورو در آستانه نشست های بانک مرکزی تحت فشار رویترز



© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس ین ژاپن در این عکس تصویری دیده می شود که در 1 ژوئن 2017 گرفته شده است. رویترز/توماس وایت/تصویر

توسط آلون جان

هنگ کنگ (رویترز) – ین و یورو در معاملات اولیه روز پنجشنبه در پشت سر قرار گرفتند، زیرا معامله گران به دنبال کاتالیزورهای احتمالی از جلسات سیاست گذاری بانک ژاپن و بانک مرکزی اروپا بودند.

دلار در برابر ین در 113.8 ثابت بود، نه چندان دور از بالاترین سطح چهار ساله خود که در 20 اکتبر به 114.69 رسید، در حالی که یورو با 0.1 درصد کاهش به 1.1591 دلار رسید و به پایین ترین سطح 15 ماهه خود یعنی 1.1523 دلار نیز در اوایل این ماه رسید.

دلار استرالیا 0.3 درصد کاهش یافت و به 0.7491 دلار رسید، اما پس از اینکه بانک مرکزی از خرید اوراق قرضه دولتی در مرکز برنامه محرک خود امتناع کرد، در نزدیکی بالاترین سطح سه ماهه خود باقی ماند، حتی اگر بازدهی بسیار بالاتر از هدف 0.1 درصدی خود بود. این موضوع باعث شد بازده اوراق قرضه بالاتر رود، یک روز پس از افزایش غیرمنتظره تورم اصلی که باعث گمانه زنی های افزایش نرخ شده بود. [L1N2RO015]

هدف بازدهی بانک مرکزی استرالیا است که نرخ نقدی 0.1 درصدی تا سال 2024 افزایش نخواهد یافت، بنابراین هرگونه شکست در حفظ آن به شرط بندی بازار دامن می زند که نرخ ها باید خیلی زودتر، شاید حتی تا اواسط سال 2022 افزایش یابد.

کیم موندی، اقتصاددان ارشد و استراتژیست ارز در بانک مشترک المنافع گفت: «برای اولین بار در چیزی که برای مدت طولانی احساس می شد، ارزها واقعاً توسط تفاوت نرخ بهره هدایت می شوند، زیرا بانک های مرکزی شروع به تلگرافی می کنند که در چرخه عادی سازی خود قرار دارند. استرالیا (OTC:).

انتظار می‌رود بانک ژاپن تنظیمات سیاست پولی را در روز پنجشنبه ثابت نگه دارد و همچنین پیش‌بینی می‌کند که تورم حداقل دو سال دیگر کمتر از هدف 2 درصدی خود باقی بماند، و این امر موجب تقویت شرط‌های بازار برای عقب افتادن سایر بانک‌های مرکزی در بازگشت به سیاست‌های حالت بحران می‌شود.

تحلیلگر بانک آمریکا (NYSE:) در یادداشتی نوشت: بانک مرکزی آمریکا احتمالاً از طریق افزایش قیمت کالاها و ضعیف‌تر شدن ین به بهبود CPI ناشی از افزایش قیمت کالاها توجه خواهد کرد و گفت که آنها پیش‌بینی می‌کنند که وضعیت موجود را در همه موارد حفظ کند. تنظیمات کلیدی سیاست، همانطور که به طور گسترده انتظار می رود.”

بانک مرکزی اروپا نیز روز پنجشنبه تشکیل جلسه می دهد و سرمایه گذاران مواظب موضع بانک مرکزی اروپا در مورد افزایش قیمت های مصرف کننده جهانی و هرگونه شفافیت در مورد چشم انداز موضع سیاست فوق العاده آسان آن هستند.

در حالی که تصمیمات کلیدی در مورد محرک اضطراری بانک مرکزی اروپا برای نشست ماه دسامبر آنها تعیین شده است، افزایش اخیر انتظارات افزایش نرخ بهره معامله گران را به دنبال هر گونه سرنخی از جلسه روز پنجشنبه خود کرده است.

تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند: “ما فکر می کنیم کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا از تمام مهارت های دیپلماتیک خود برای تعدیل دیدگاه های متفاوت شاهین ها و کبوترها در شورای حاکم در روز پنجشنبه استفاده خواهد کرد.” انتظارات جنگ طلبانه بازار».

از سوی دیگر این طیف، بانک مرکزی کانادا روز چهارشنبه اعلام کرد که می‌تواند نرخ بهره را تا آوریل 2022 افزایش دهد و گفت که تورم در بیشتر سال آینده بالاتر از هدف باقی خواهد ماند، به دلیل قیمت‌های انرژی بالاتر و تنگناهای عرضه.

دلار در برابر دلار کانادا کاهش یافت و آخرین بار در C1.2369 دلار بود.

پوند تغییر چندانی در 1.3725 دلار داشت.

در ارزهای رمزپایه، بیت کوین به 58,350 دلار رسید که از رکورد 67,016 دلار در 20 اکتبر به افت خود ادامه داد. اتر در 3,926 دلار ثابت بود.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.