ین در چاپ نرم‌تر CPI ایالات متحده ضررهای خود را جبران می‌کند

[ad_1] اخبار و تحلیل USD/JPY ین ژاپن پس از چاپ سردتر CPI ایالات متحده، زیان را جبران کرد USD/JPY اساساً همچنان از تداوم صعودی حمایت می کند زیرا افزایش نرخ بهره ادامه دارد انتظارات بازار به طور قابل توجهی از سطوح قبل از CPI منحرف می شود – دلار پایین تر ین ژاپن پس از

کد خبر : 240281
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
ین در چاپ نرم‌تر CPI ایالات متحده ضررهای خود را جبران می‌کند

[ad_1]

اخبار و تحلیل USD/JPY

  • ین ژاپن پس از چاپ سردتر CPI ایالات متحده، زیان را جبران کرد
  • USD/JPY اساساً همچنان از تداوم صعودی حمایت می کند زیرا افزایش نرخ بهره ادامه دارد
  • انتظارات بازار به طور قابل توجهی از سطوح قبل از CPI منحرف می شود – دلار پایین تر

ین ژاپن پس از چاپ CPI نرم‌تر آمریکا، ضررهای خود را جبران کرد

ین ژاپن بلافاصله پس از کاهش ارزش ایالات متحده بهبود قابل توجهی را ثبت کرد CPI دیروز چاپ شد و به تقویت در برابر دلار آمریکا ادامه داد. تورم سرفصل 8.5% کاهش 0.2% نسبت به پیش‌بینی و 0.6% کاهش نسبت به چاپ ژوئن 9.1% داشت.

کاهش قیمت بنزین و نفت عمدتاً به عنوان دلیل عدم افزایش قیمت ها ماه به ماه (0٪) شناخته شد که مورد استقبال رانندگان و مصرف کنندگان در کل قرار گرفت. با این حال، علیرغم آنچه که گامی در مسیر درست به نظر می‌رسد، قیمت مواد غذایی برای سه ماه متوالی در حال افزایش است و قیمت‌های اجاره با سریع‌ترین سرعت در بیش از سه دهه اخیر شتاب می‌گیرند.

برجسته فدرال اعضا قبلاً به امکان چاپ ملایم‌تر CPI اشاره کرده‌اند و اینکه چگونه در مورد افزایش نرخ بهره، کمیته متحد فدرال رزرو را از مسیر خود خارج نمی‌کنند. در عوض، از اعضا نقل شده است که می‌گویند قبل از تجدید نظر در موضع خود در مورد سخت‌تر کردن شرایط پولی، به دنبال «شواهد قانع‌کننده» هستند که تورم در حال کاهش است.

سرنخ‌هایی از یک خستگی صعودی قبل از گزارش CPI ظاهر شد زیرا قیمت‌ها برای آزمایش علامت 135.60 تلاش می‌کردند، جایی که شاهد ردهای متعدد بودیم که توسط بالاهای متوالی آشکار شد. فتیله ها حدود 135.60 سطح بعدی از پشتیبانی در 131.35 ظاهر می شود که به عنوان حمایت عمل کرده است مقاومت و تا آنجا که به ادامه نزولی مربوط می شود، یک سطح کلیدی باقی می ماند. پس از آن، سطح روانی از 130 مورد توجه قرار می گیرد.

به طور اساسی، دلار نسبتا قوی باقی می ماند. تهدید تداوم تشدید تنش بین آمریکا و چین و چشم انداز تداوم افزایش نرخ بهره آمریکا به این معنی است که احتمالاً دلار در سه ماهه چهارم حمایت خواهد شد. مقاومت در 133.20 و سپس 134.50 و 135 ظاهر می شود. USD/JPY ممکن است شاهد برخی معاملات جانبی در انتظار کاتالیزور بعدی باشد.

نمودار روزانه USD/JPY

پیش‌بینی قیمت USD/JPY: ین کاهش زیان را در چاپ نرم‌تر CPI ایالات متحده کاهش داد

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

انتظارات بازار به طور قابل توجهی از سطوح قبل از CPI منحرف می شود

احتمالات ضمنی حاصل از معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو (انتظارات بازار) روز چهارشنبه پس از پیش بینی بازار کاهش سرعت افزایش نرخ بهره در سپتامبر از 75 واحد پایه (bps) به 50 واحد در ثانیه، چرخش گسترده ای را ایجاد کردند.

در روز سه‌شنبه، بازارها به دنبال افزایش 75 واحدی در ثانیه در ماه سپتامبر با حدود 68 درصد بودند. به سرعت به امروز، ما شاهد 37.5٪ احتمال 75 bps با 50 bs دونده جلویی جدید در 62.5٪ هستیم. افزایش نرخ کمتر پیش‌بینی‌شده معمولاً منفی دلار است، زیرا نشان‌دهنده تغییر در انتظارات و نرخ بهره آتی پایین‌تر از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت، است.

پیش‌بینی قیمت USD/JPY: ین کاهش زیان را در چاپ نرم‌تر CPI ایالات متحده کاهش داد

منبع: CME FedWatch Tool

نمودار هفتگی کاهش USD/JPY را به عنوان درصد نسبتاً کمی از پیشرفت صعودی بزرگتر نشان می دهد. بنابراین، قبل از اینکه بتوان به طور جدی یک معکوس را در نظر گرفت، چیزهای بیشتری مورد نیاز است – به ویژه با توجه به اینکه اختلاف نرخ بهره ایالات متحده و ژاپن در حال افزایش خواهد بود.

نمودار هفتگی USD/JPY

پیش‌بینی قیمت USD/JPY: ین کاهش زیان را در چاپ نرم‌تر CPI ایالات متحده کاهش داد

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک عمده

تقویم اقتصادی برای بقیه هفته نسبتاً سبک است. امروز ما شاهد شاخص شاخص مصرف کننده در ایالات متحده هستیم که به نظر من پس از گزارش دیروز CPI، تأثیر زیادی بر بازارها نخواهد داشت. قیمت‌های تولید پایین‌تر به ندرت منجر به کاهش قیمت‌های مصرف‌کننده می‌شود، زیرا تعیین‌کنندگان قیمت به طور کلی تمایلی به کاهش قیمت‌ها ندارند. در روز جمعه، نظرسنجی احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان را داریم که پس از چاپ بسیار نزدیک به علامت 50 در قرائت‌های قبلی بهبود یافته است. کاهش قیمت بنزین به احتمال زیاد در ذهن شرکت کنندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بنابراین، من تصور می کنم که به خوبی می توانیم شاهد حرکت بالاتر دیگری باشیم.

پیش‌بینی قیمت USD/JPY: ین کاهش زیان را در چاپ نرم‌تر CPI ایالات متحده کاهش داد

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.