ین تحت فشار با قدم گذاشتن BOJ در بیت کوین جهش می کند

ین به 122.78 در هر دلار سقوط کرد که ضعیف ترین آن از دسامبر 2015 بود و از روز جمعه که بانک مرکزی ژاپن برای دفاع از هدف خود وارد عمل نشد، از بهبود کوچک خود دست کشید. با این حال، صبح روز دوشنبه، BOJ پیشنهاد خرید مقادیر نامحدود اوراق قرضه 10 ساله ژاپن (JGBs)

کد خبر : 184435
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۵
ین تحت فشار با قدم گذاشتن BOJ در بیت کوین جهش می کند


ین به 122.78 در هر دلار سقوط کرد که ضعیف ترین آن از دسامبر 2015 بود و از روز جمعه که بانک مرکزی ژاپن برای دفاع از هدف خود وارد عمل نشد، از بهبود کوچک خود دست کشید.

با این حال، صبح روز دوشنبه، BOJ پیشنهاد خرید مقادیر نامحدود اوراق قرضه 10 ساله ژاپن (JGBs) را با 0.25٪، پس از اینکه بازده 10 ساله JGB به 0.245٪ رسید، به بالاترین سطح شش ساله خود رساند.

تحلیلگران بارکلیز با اشاره به واگرایی سیاست پولی و تاثیر منفی افزایش قیمت کالاها می‌گویند: «در حالی که ریسک اصلاح کوتاه‌مدت با توجه به سرعت صعود آن افزایش یافته است، ما انتظار داریم دلار در سطوح بالا به خوبی حمایت شود.» در مورد شرایط تجارت ژاپن

موضع قاطعانه فدرال رزرو ایالات متحده باعث شده است که قیمت گذاری در بازارها با سرعتی تهاجمی از افزایش نرخ در سال جاری انجام شود، در حالی که بانک مرکزی ژاپن نسبت به ترس سیاست گذاران مبنی بر اینکه قیمت های بالاتر ناشی از افزایش هزینه های انرژی می تواند به سومین کشور بزرگ جهان آسیب بزند، همچنان ضعیف عمل می کند. اقتصاد

یک مقام ارشد دولت ژاپن روز یکشنبه گفت که سیاست پولی باید سست باقی بماند.

در حالی که قیمت های بالاتر کالاها در هفته های اخیر ین را تحت تاثیر قرار داده است، آنها انگیزه قدرتمندی برای ارزهای کالا ایجاد کرده اند.

دلار استرالیا در 0.75115 دلار بود و نزدیک به بالاترین حد چهار ماهه هفته گذشته بود، در حالی که دلار کانادا به 1.2496 به ازای هر دلار رسید، درست پس از اوج دو ماهه روز جمعه.

ناظران ارز استرالیا نیز به بودجه استرالیا در روز سه شنبه توجه دارند. خزانه‌دار استرالیا روز یکشنبه گفت که این بودجه باعث بهبود مادی بسیار قابل توجهی در درآمد دولت خواهد شد.

یکی از بادهای مخالف احتمالی برای استرالیا، وضعیت کووید-19 در چین است، پس از اینکه شاگنهای روز یکشنبه گفت که شهر را برای انجام آزمایش کووید-19 مهار خواهد کرد.

دلار صبح دوشنبه 0.17 درصد در یوان فراساحلی افزایش یافت و به 6.394 رسید.

تحلیلگران بارکلیز گفتند که اقتصادهای بزرگ منطقه یورو قرار است ارقام تورم را از روز چهارشنبه گزارش کنند، و تحلیلگران بارکلیز گفتند که «قوی‌تر از حد انتظار CPI منطقه یورو به قیمت‌های بازار برای انقباض بانک مرکزی اروپا خواهد افزود.»

ارز واحد آخرین بار در 1.0973 دلار بود که در روزهای اخیر اندکی کاهش یافته بود، اما به دلیل تأثیرات اقتصادی جنگ در اوکراین همچنان تحت فشار بود.

پوند با 0.1 درصد کاهش در 1.3168 دلار و شاخص دلار در 98.909 ثابت بود.

همچنین در روز جمعه این هفته، داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده منتشر شد، اگرچه تحلیلگران انتظار ندارند که این تأثیر مهمی بر انتظارات نرخ بهره ایالات متحده و دلار داشته باشد، با توجه به اینکه بازار در حال حاضر برای چندین بار افزایش نرخ در سال جاری قرار دارد.

در بازارهای ارزهای دیجیتال، بیت کوین پس از جهش به 47766 دلار در معاملات اولیه، تقریباً حدود 46800 دلار بود که بالاترین سطح از اوایل ژانویه بود. اتر دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان 3289 دلار بود.

(گزارش توسط آلون جان؛ ویرایش توسط شری ناواراتنام)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.