یافته های تایید شده بیماری تب خوکی آفریقایی در جمهوری دومینیکن

[ad_1] 29 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) امروز ، دکتر ماری جین ایرلند ، رئیس دامپزشکی کانادا ، حمایت آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) از تلاش های جمهوری دومینیکن برای مدیریت یافته های تایید شده بیماری تب خوکی آفریقایی (ASF) را تأیید کرد. هیچ موردی از

کد خبر : 96672
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
یافته های تایید شده بیماری تب خوکی آفریقایی در جمهوری دومینیکن

[ad_1]

29 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA)

امروز ، دکتر ماری جین ایرلند ، رئیس دامپزشکی کانادا ، حمایت آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) از تلاش های جمهوری دومینیکن برای مدیریت یافته های تایید شده بیماری تب خوکی آفریقایی (ASF) را تأیید کرد.

هیچ موردی از ASF در کانادا یا ایالات متحده یافت نشده است.

کانادا تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از گسترش ASF از کشورهای آسیب دیده ، از جمله جمهوری دومینیکن ، به کانادا انجام می دهد. CFIA از نزدیک وضعیت جمهوری دومینیکن را زیر نظر دارد و با آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) برای تقویت کنترل های مرزی مناسب برای کارائیب همکاری می کند. کانادا محصولات گوشت خوک و گوشت خوک را از جمهوری دومینیکن وارد نمی کند.

ظهور ASF در جمهوری دومینیکن ضرورت تداوم و تقویت هوشیاری را برای جلوگیری از گسترش ASF به مناطق دیگر نشان می دهد. ما به کار با صنعت خوک خواری و شرکای بین المللی خود ادامه می دهیم و از سطح بالایی از امنیت زیستی برای جلوگیری از گسترش بیشتر ASF جهانی جلوگیری می کنیم. تلاش های پیشگیرانه کانادا همچنان بر اساس کار ارائه شده در چارچوب پیشگیری و کنترل تب خوکی آفریقایی است که با همکاری شرکای بین المللی تدوین شده است.

ASF برای خوک ها کشنده است و صنعت خوک ما را خراب می کند و بر اقتصاد کانادا تأثیر می گذارد. این که آیا برای کار یا تفریح ​​سفر می کنید یا در مزرعه ای با خوک کار می کنید ، پیشگیری و کنترل بیماری به عهده همه است تا از گسترش ASF در کانادا جلوگیری کنند.

حقایق فوری

  • تب خوکی آفریقایی (ASF) نمی تواند به انسان منتقل شود و خطری برای ایمنی غذا ایجاد نمی کند. خوردن گوشت خوک کانادایی بی خطر است.
  • ASF یک بیماری مسری و کشنده خوکی است که از طریق تماس مستقیم و غیر مستقیم با خوک های آلوده ، خوک و محصولات جانبی خوک به خوک منتقل می شود.
  • هیچ درمان یا واکسنی برای ASF وجود ندارد.
  • صنعت گوشت خوک کانادا بیش از 100،000 شغل مستقیم و غیر مستقیم ، عمدتا در مانیتوبا ، کبک و انتاریو ، مشارکت می کند و تقریباً 28 میلیارد دلار برای اقتصاد کانادا درآمدزایی می کند. در سال 2020 ، کانادا 1.49 میلیون تن گوشت خوک به 95 کشور جهان با ارزش کل بیش از 5 میلیارد دلار صادر کرد.
  • هیئت مدیره اجرایی بیماری تب خوکی آفریقایی کانادا (ASF EMB) دولتها و نمایندگان صنعت فدرال ، استانی و سرزمینی (FPT) را گرد هم می آورد تا راهنمایی و اولویت بندی فعالیتها برای اجرای برنامه اقدام ASF پان کانادایی ، برای افزایش اقدامات پیشگیری و آمادگی در کانادا را ارائه دهد. به

پیوندهای مرتبط

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.