یادداشت هایی برای مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی: اعلان راه جدید اقامت دائم

[ad_1] سخن، گفتار یادداشت هایی برای مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی: اعلان راه جدید اقامت دائم اطلاعیه ای در مورد مسیر جدید اقامت دائممجازی ، انتاریو5 مه 2021 همانطور که تحویل داده شد بعد از ظهر بخیر و با شروع ، می خواهم اذعان کنم که من تقریباً از قلمرو سنتی

کد خبر : 93053
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۲
یادداشت هایی برای مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی: اعلان راه جدید اقامت دائم

[ad_1]

سخن، گفتار

اطلاعیه ای در مورد مسیر جدید اقامت دائم
مجازی ، انتاریو
5 مه 2021

همانطور که تحویل داده شد

بعد از ظهر بخیر و با شروع ، می خواهم اذعان کنم که من تقریباً از قلمرو سنتی می سیساگاس کوردیت و هاودنوسون به شما ملحق می شوم. همچنین می خواهم از چند مهمان ما استقبال ویژه ای داشته باشم. ما دکتر لی از Fraser Health در بریتیش کلمبیا و خانم Rhose Harris-Galia از خدمات بهداشتی آلبرتا داریم. در پایان ، من می خواهم از همه افراد دیگری که امروز بعد از ظهر به ما ملحق شده اند تشکر کنم و امیدوارم که حال همه شما خوب باشد.

من می خواهم با داستان جنیفر چن شروع کنم. هنگامی که جنیفر 25 ساله بود ، برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مانیتوبا به کانادا مهاجرت کرد ، با این حال به زودی احساس کرد که به همان اندازه مشتاق کمک به دیگران است. جنیفر یک فعال شد ، بنیانگذار ابتکار رهبری جامعه زنان رنگین و در نهایت ، به عنوان هیئت مدیره مدرسه وینیپگ در بین مجموعه ای از نقش های دیگر انتخاب شد. او گفت ، من از کشوری هستم که آزادی بیان یا آزادی تجمع ندارد. من نمی دانستم منظور از این آزادی ها چیست. به نظر من ، آمدن به کانادا واقعاً زندگی جدیدی به من داد.

هنگام شیوع همه گیر ، جنیفر اقدام کرد. او ابتکار “از آشپزخانه های ما تا قهرمانان ما” را تأسیس کرد و به رستوران های مهاجر وینیپگ کمک کرد تا غذا را به کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر شهر اهدا کنند. او جلساتی را برگزار کرد که مهاجران ، افراد بومی و دیگران را گرد هم می آورد تا برای افراد کم درآمد ماسک بسازد. او رهبری مبارزات انتخاباتی برای مقابله با افزایش نگران کننده نژادپرستی ضد آسیایی را بر عهده داشت و حتی برنامه پیاده روی ایجاد کرد تا به افراد تازه وارد کمک کند تا در هنگام ورزش با هم معاشرت کنند. در این بیماری همه گیر ، من واقعاً قلب مردم را می بینم. او گفت که همه می خواهند به دیگران کمک کنند و این واقعاً به من انگیزه داد تا به کاری که انجام می دهم ادامه دهم. جنیفر به سادگی فوق العاده است و به عنوان وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، هدف من این است که از جنیفرهای بیشتری مانند او استقبال کنم.

کمی کمتر از یک ماه پیش ، ما گامی بزرگ در جهت تحقق این چشم انداز برداشتیم. همانطور که ما با بیماری همه گیر مبارزه می کنیم و به دنبال بهبود اقتصادی هستیم ، باید بیشتر برای کسانی که این همه کار کرده اند تلاش کنیم. به همین دلیل ، در 14 آوریلث، من ایجاد راهی برای اقامت دائم برای حداکثر 90،000 کارگر ضروری و فارغ التحصیلان دانشجویی بین المللی اخیر را اعلام کردم. اندازه ، سرعت و وسعت این ابتکار بی سابقه است.

در 14 آوریل ، من مفتخرم که راه جدیدی را برای اقامت دائم برای حداکثر 90،000 کارگر ضروری و فارغ التحصیلان بین المللی اعلام کنم. این ابتکار به کارکنان مراقبت های بهداشتی و کارگران سایر مشاغل ضروری با وضعیت موقت و همچنین دانشجویان سابق بین المللی کمک می کند.

این مسیر جدید شامل 20000 فضا برای کارگران موقت در مراقبت های بهداشتی است. البته ، این شامل پزشکان و پرستاران است ، اما همچنین کارکنان در خانه های مراقبت طولانی مدت ، سرپرستان و دیگر کارگران حیاتی که سلامت و امنیت کانادایی را حفظ می کنند ، شامل می شود. همچنین شامل 30،000 فضا برای کارگران موقت در سایر مشاغل ضروری است. این شامل بیش از 100 مشاغل اساسی از آجرچی تا راننده اتوبوس است. و در نهایت ، شامل 40،000 فضا برای فارغ التحصیلان بین المللی اخیر است و همانطور که قبلاً نیز گفتم ، دانشجویان بین المللی کاندیدای ایده آل برای اقامت دائم هستند و ما فقط نمی خواهیم آنها در اینجا تحصیل کنند. ما می خواهیم آنها اینجا بمانند.

همه گیری یک طوفان کامل است و همه ما آن را احساس کرده ایم. با محدودیت سفر ، ما از استعدادهای درون مرزهای خود بیشترین استفاده را می کنیم و با تازه واردان که قصد انجام این کار را دارند و در حال حاضر نیز این کار را انجام داده اند ، دیگر نمی توان از مشارکت آنها چشم پوشی کرد. این کانادایی های مشتاق آستین های خود را بالا زده اند. آنها در حال حاضر در برخی از مهمترین بخشهای اقتصاد ما سخت کار می کنند. با به رسمیت شناختن آن ، ما به آنها کمک می کنیم تا مشارکت بیشتری داشته باشند. آنها آنچه را که برای رشد نیاز دارند ، دارند و ما می خواهیم آنها بمانند. وقتی آنها ریشه های خود را کنار گذاشتند ، همه ما کانادایی قوی تر می سازیم. همانطور که در آن زمان گفتم ، این فقط در مورد دادن یک تکه کاغذ جدید به مردم نیست. ما راهی برای تازه واردان ایجاد می کنیم که امنیت شغلی آنها را افزایش داده ، دستمزد آنها را افزایش می دهد ، از صندوق دار گرفته تا کابینت سازان. و ما راهی برای رفاه برای همه کانادایی ها ایجاد می کنیم.

ما می دانیم که مهاجرت برای سرزندگی جوامع فرانسوی ما ضروری است و افزایش مهاجرت به زبان فرانسه به تضمین بقای زبان فرانسوی در کانادا کمک می کند. به همین دلیل است که این سیاست ها شامل فضاهای اختصاصی برای داوطلبان فرانسوی زبان یا دو زبانه است.

و اکنون ، تقریباً آماده ایم که برنامه را برای برنامه های کاربردی باز کنیم. فردا ، 6 مهث، داوطلبان از سراسر کانادا این شانس را دارند که درخواست خود را آغاز کنند. ما همچنین در حال تسریع پردازش برنامه های کاربردی در سیستم هستیم ، از اتحاد خانواده تا ساکنان دائمی جدید.

در طول یک سال گذشته ، ما به معنای واقعی کلمه “ضروری” پی بردیم. کارگران اساسی زندگی مردم ما را نجات داده اند و به اطمینان از دسترسی خانواده های کانادایی به ملزومات کمک کرده اند.

من فکر می کنم برای بسیاری از کانادایی ها یک حقیقت آشکار که به خانه رسیده است این است که مشاغلی که ما به طور سنتی آنها را با مهارت کم می نامیم در واقع ضروری هستند. از مراقبت از سالمندان ما گرفته تا گذاشتن غذا روی میزهای ما ، مردم به این واقعیت پی برده اند که این مشاغل با مهارت کم در واقع چیزی جز این نیستند. این نقشها از مراقبت از سالمندان ما گرفته تا گذاشتن غذا روی میزهای ما بسیار حیاتی بوده و در زمان همه گیری ، اغلب نجات بخش هستند.

کارگران خط مقدم ما-چه آنها در بیمارستان های ما کار می کنند ، از سالمندان ما مراقبت می کنند یا به قرار دادن غذا روی میزهای ما کمک می کنند-فرشتگان و نجات دهندگان ما هستند.

با این برنامه جدید ، ما بیش از ابراز سپاسگزاری خود عمل می کنیم. ما آن را نشان می دهیم و به همان اندازه مهم ، ما تغییر وسیع تری در نحوه نگرش کشورمان به این مشاغل و افرادی که آنها را انجام می دهند ، ایجاد می کنیم. امیدوارم از یک نسل به بعد ، کانادایی ها به این لحظه نگاه کنند ، زمانی که ما ارزش کار آنها و سیاست مهاجرتی را که منعکس کننده آن بود ، بهتر درک کردیم.

در حالی که تغییرات زیادی در طول یک سال گذشته انجام شده است ، یک واقعیت بدون تغییر باقی می ماند ، یعنی مهاجرت همچنان برای آینده کانادا ضروری است.

تغییرات زیادی در طول یک سال گذشته انجام شده است ، اما مهاجرت برای بهبود کوتاه مدت و رفاه بلند مدت کانادا بسیار مهم است. آنچه که به عنوان تغییرات موقت برای حفظ اقتصاد ما آغاز شد ، در دیدگاه ما نسبت به مهاجرت ورودی به کانادا تغییر کرده است. این برنامه یک لحظه مهم است. من مشتاقانه منتظر تفاوت آن در سالهای آینده هستم. ما کشتی خود را در مسیر خود نگه می داریم تا به کانادا در رسیدن به پتانسیل کامل خود کمک کنیم و کشور ما تنها در صورتی می تواند به پتانسیل کامل خود برسد که همه در اینجا به ظرفیت خود برسند.

متشکرم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.