گل گدوت در فیلم تخیلی Meet Me in Another Life بازی خواهد کرد

گل گدوت (Gal Gadot) بازیگری که بیشتر با نقش واندر وومن (Wonder Woman) شناخته می‌شود، اخیرا تهیه‌کنندگی و بازیگری در فیلم تخیلی Meet Me in Another Life را انجام خواهد داد که داستان آن، بر اساس کتاب تازه منتشر شده با همین اسم، نوشته کاتریونا سیلوی (Catriona Silvey) است. کتاب Meet Me in Another Life

کد خبر : 49663
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
گل گدوت در فیلم تخیلی Meet Me in Another Life بازی خواهد کرد


گل گدوت (Gal Gadot) بازیگری که بیشتر با نقش واندر وومن (Wonder Woman) شناخته می‌شود، اخیرا تهیه‌کنندگی و بازیگری در فیلم تخیلی Meet Me in Another Life را انجام خواهد داد که داستان آن، بر اساس کتاب تازه منتشر شده با همین اسم، نوشته کاتریونا سیلوی (Catriona Silvey) است.

کتاب Meet Me in Another Life در واقع یک اثر بسیار فاخر عنوان شده که در آن، نوینسده به خوبی از قوه تخیل استفاده کرده و داستان بسیار جالبی را درباره چندین جهان یا به عبارتی واقعیت متفاوت بیان می‌کند. با این حال فیلم برگرفته از این رمان را کرت کانموتو (Kurt Kanemoto) در یک همکاری با کمپانی Atlas Entertainment هدایت خواهد کرد؛ جایی که یک مرد و زن در واقعیت‌های متفاوت با یکدیگر رو به رو می‌شوند و هربار تصمیم‌های مختلفی می‌گیرند تا با یکدیگر باشند یا زندگی دیگری را بپذیرند.

تورا (Thora) و سانتی (Santi) دو غریبه‌ای هستند که در این داستان تقدیر آن‌ها به هم گره خورده است. به نحوی که هربار در واقعیت‌های مختلف، به هر حالتی که شده با یکدیگر رو به رو خواهند شد. حال این مواجه شدن ممکن است در نهایت به زندگی در کنار یکدیگر، دوست بودن یا در آخر به دشمنی تبدیل شود! اما نکته اینجاست که آن‌ها در هر صورت اتفاقی را با یکدیگر تجربه خواهند کرد و سعی دارند تا چیستی این مسئله را درک کنند.

ظاهرا فیلم تخیلی و رمانتیک Meet Me in Another Life کاملا پتانسیل تبدیل شدن به یک اثر ماندگار و موفق را دارد، یا حداقل داستان آن چنین ارزشی را نشان می‌دهد. اما اینکه بازیگران و همچنین کارگردان آن چگونه جریان را به تصویر می‌کشند، مشخص می‌کند که تا چه حد حرفه‌ای هستند. به هر حال گل گدوت تا به امروز بیشتر در فیلم‌های درجه ۱ و پرفروشی بازی کرده که برای ایفای نقش در هرکدام از آن‌ها مبلغ بالایی را هم دریافت کرده است. اما باید دید که او در Meet Me in Another Life، چگونه ظاهر می‌شود و شخصیت خود را از نوشته‌های کتاب به نمایش در می‌آورد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.