گلزنی آرمان رمضانی بعد از ۳۰۶ روز

تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته موفق شد صنعت نفت را در آبادان شکست دهد که این دیدار تا دقیقه ۹۵ بدون گل در جریان بود و در این دقیقه آرمان رمضانی مهاجمی که در دقیقه ۸۲ به بازی آمد با استفاده از اشتباه محمد طیبی مدافع باتجربه صنعت نفت و تعلل فرزین گروسیان،

کد خبر : 58416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۵:۵۲
گلزنی آرمان رمضانی بعد از ۳۰۶ روز



تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته موفق شد صنعت نفت را در آبادان شکست دهد که این دیدار تا دقیقه ۹۵ بدون گل در جریان بود و در این دقیقه آرمان رمضانی مهاجمی که در دقیقه ۸۲ به بازی آمد با استفاده از اشتباه محمد طیبی مدافع باتجربه صنعت نفت و تعلل فرزین گروسیان، دروازه این تیم را باز کرد تا این گل هم دیرهنگام ترین گل این فصل آبی پوشان و هم اولین گل رمضانی با پیراهن این تیم باشد.

اما این همه ماجرا نیست و آرمان رمضانی در حالی اولین گلش را با پیراهن استقلال در دیداری مهم به ثمر رساند که وی مدت‌ها بود موفق به زدن هیچ گلی نشده بود.

آخرین باری که پای آرمان رمضانی به گل باز شده بود، به زمان حضورش در تیم سایپا در لیگ نوزدهم باز می‌گشت که وی در دیداری که در تاریخ ۹۹/۵/۲ بین سایپا و شاهین بوشهر برگزار شد و به تساوی یک-یک انجامید، در دقیقه ۶۸ گلزنی کرد که این آخرین گل وی بود.

رمضانی در حالی بعد از ۳۰۶ روز موفق به گلزنی شد که هنوز دقایق بازی‌اش برای استقلال در لیگ برتر به یک نیمه نرسیده است. رمضانی در لیگ برتر تنها در ۴ بازی مقابل پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس و صنعت نفت با پیراهن آبی به میدان رفت و در حالی که جمع دقایق حضورش در میدان از ۴۱ دقیقه تجاوز نکرد، اولین گلش را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

تک گل ۳ امتیازی رمضانی برای استقلال در بازی مقابل صنعت نفت، منجر به صعود دو پله‌ای آبی پوشان در جدول و قرار گرفتن آنها در رده سوم جدول رده بندی شد.

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.