گلدمن ساکس از سرمایه‌گذاران می‌خواهد اکنون کالاها را بخرند – انتظار می‌رود با افزایش تورم، ارزش سهام متضرر شود – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بانک جهانی سرمایه گذاری گلدمن ساکس از سرمایه گذاران خواسته است که اکنون کالاها را بخرند و نگران رکود اقتصادی باشند. تحلیلگران این شرکت کالاها را به عنوان “بهترین طبقه دارایی برای مالکیت در مرحله اواخر چرخه که تقاضا بالاتر از عرضه باقی می ماند” می دانند. در همین حال، گلدمن خاطرنشان کرد: «با

کد خبر : 248492
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
گلدمن ساکس از سرمایه‌گذاران می‌خواهد اکنون کالاها را بخرند – انتظار می‌رود با افزایش تورم، ارزش سهام متضرر شود – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بانک جهانی سرمایه گذاری گلدمن ساکس از سرمایه گذاران خواسته است که اکنون کالاها را بخرند و نگران رکود اقتصادی باشند. تحلیلگران این شرکت کالاها را به عنوان “بهترین طبقه دارایی برای مالکیت در مرحله اواخر چرخه که تقاضا بالاتر از عرضه باقی می ماند” می دانند. در همین حال، گلدمن خاطرنشان کرد: «با افزایش نرخ تورم و احتمال غافلگیری فدرال رزرو از سوی جنگ‌طلب، سهام ممکن است آسیب ببیند.

توصیه گلدمن ساکس: اکنون کالاها را بخرید

بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس به سرمایه گذاران توصیه کرده است که کالاها را خریداری کنند. گلدمن در یادداشتی با عنوان «اکنون کالاها را بخرید، بعداً نگران رکود اقتصادی باشید» که روز دوشنبه منتشر شد، نوشت: «اقتصاددانان ما خطر رکود اقتصادی خارج از اروپا در 12 ماه آینده را نسبتاً پایین می‌دانند. تحلیلگران این شرکت، از جمله سابین شلز، جفری کوری، و دیمین کوروالین، توضیح دادند:

با توجه به اینکه نفت آخرین کالا در عصر کمبود شدید انرژی است، ما معتقدیم که عقب نشینی در کل مجتمع نفتی نقطه ورود جذابی برای سرمایه گذاری های طولانی مدت است.

در ایالات متحده، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هفته گذشته گفت: «ما در حال برداشتن گام‌های قوی و سریع برای تعدیل تقاضا هستیم تا با عرضه همسو شود و انتظارات تورمی را ثابت نگه داریم. تا زمانی که مطمئن شویم کار انجام شده است، به آن ادامه خواهیم داد.»

علاوه بر این، ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا (ECB) روز شنبه خاطرنشان کرد که بانک‌های مرکزی در سراسر جهان در معرض خطر از دست دادن اعتماد عمومی هستند و اکنون باید برای مبارزه با تورم با قدرت عمل کنند، حتی اگر این امر اقتصاد آنها را به رکود بکشاند.

تحلیلگران گلدمن با توضیح بیشتر خاطرنشان کردند: از منظر دارایی متقابل، با بالا ماندن تورم و احتمال غافلگیری فدرال رزرو از طرف جنگ‌طلب، سهام ممکن است آسیب ببیند.

از سوی دیگر، کالاها بهترین طبقه دارایی برای مالکیت در مرحله اواخر چرخه هستند که در آن تقاضا بالاتر از عرضه باقی می‌ماند.

مرحله اواخر چرخه معمولاً شامل افزایش فشارهای تورمی و اقتصادی است که از اوج نرخ رشد اقتصادی عبور می کند.

گلدمن ساکس همچنین هشدار داد: “ما تصدیق می کنیم که چشم انداز کلان همچنان چالش برانگیز است و دلار آمریکا ممکن است در کوتاه مدت بیشتر افزایش یابد.”

کوری، سرپرست تحقیقات کالا در گلدمن ساکس، معتقد است که رکود بخشی طبیعی از یک ابر چرخه طولانی کالا است. او در نوامبر سال گذشته به رویترز گفت: “ما انتظار داریم که بازار رشدی ساختاری در کالاها داشته باشد، بسیار شبیه به آنچه در دهه 2000 یا 1970 شاهد بودیم.”

این تحلیلگر در ماه ژوئن به CNBC گفت که ما در آغاز یک ابر چرخه کالا هستیم. او اظهار داشت: «این اولین دوره یک ابر چرخه کالاها است – این فقط نفت و گاز نیست، فلزات، معدن، کشاورزی است – زیرا این بخش از بیش از یک دهه کمبود سرمایه گذاری رنج برده است.

آیا با گلدمن ساکس در مورد کالا موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.