گلایه‌های ورزشکار تیم ملی: رکوردهایم را نادیده گرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نجمه خدمتی تیرانداز تیم ملی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: فصل جدید اردوهای تفنگ قرار است از فردا (دوشنبه) آغاز شود. خوشحالم که به اردو دعوت شدم و از سوی دیگر مربی جدید انتخاب شد. به مربیان جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. وی افزود: تجهیزات

کد خبر : 507892
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
گلایه‌های ورزشکار تیم ملی: رکوردهایم را نادیده گرفتند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نجمه خدمتی تیرانداز تیم ملی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: فصل جدید اردوهای تفنگ قرار است از فردا (دوشنبه) آغاز شود. خوشحالم که به اردو دعوت شدم و از سوی دیگر مربی جدید انتخاب شد. به مربیان جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: تجهیزات و کادر فنی خیلی در رشته تیراندازی مهم است. امیدوارم از این به بعد و با انتخاب کادر فنی جدید براساس رکوردها، اعزام‌ها اتفاق بیفتد. از 5 سال گذشته رکوردها در سایت ثبت شده است. تیراندازی مثل کشتی و رزمی نیست که مربی در مورد انتخاب ملی‌پوش نظر بدهد و امیدوارم با حضور این مربیان اتفاقات خوبی رخ بدهد، چون آنها حرفه‌ای هستند.

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا برای اعزام نشدن به المپیک ناراحت است، گفت: به‌عنوان ورزشکاری که 13 سال در این رشته ملی‌پوش بودم، گاهی اوقات رکوردها را نادیده گرفتند و نمی‌دانم بر چه اساسی اعزام نمی‌شدیم یا جایگزین داشتیم. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

خدمتی در ادامه یادآور شد: هنوز هم دنبال جواب سؤال‌هایم هستم. یک ماه قبل از المپیک رکوردهای خوبی زدم، اما اعزام نشدم.

وی در پاسخ به این پرسش که «در دو دوره المپیک بودید و چه دلایلی سبب شد در اندونزی نتوانید کسب سهمیه کنید؟»، گفت: مسابقات اندونزی حکم کسب سهمیه المپیک داشت، اما من را در بخش ذخیره‌ها گذاشتند و با وجودی که نفر دوم شدم. نتوانستم به فینال بروم و برای کسب سهمیه تلاش کنم. این نظر مربی بود که ذخیره تیر بزنم و می‌خواهم بدانم چرا من به کره هم اعزام نشدم با وجودی که افرادی بودند که رکوردهای پایین‌تری نسبت به من داشتند.

خدمتی تصریح کرد: در خفیف کسب سهمیه خیلی سخت است، اما من بعد از آن در کمتر از دو ماه فینالیست شدم. با این وجود دیگر سهمیه‌ها داده شده بود و نتوانستم سهمیه بگیرم. همچنین مسابقات مونیخ برای ما مهم بود تا تجهیزات خود را به‌روز کنیم، اما من اعزام نشدم. با وجودی که مشکل بودجه وجود نداشت و تیم مردان اعزام شد. پاسخ خواستم که هنوز هیچکس نه مربی و نه فدراسیون به من پاسخ نداده است.

وی خاطر نشان کرد: فرصت‌ها بر نمی‌گردد که من به المپیک بروم، اما حق خودم می‌دانم که پاسخ را بدانم. سال‌ها تلاش کردم و نتایج خوبی گرفتم. در تفنگ زنان همیشه بین 3 نفر اول بودم و هیچ ارفاقی به من نشده است. هم مردم خیلی پیگیر هستند و هم خودم که چرا اعزام نشدم. فدراسیون می‌گوید مربی، مربی می‌گوید فدراسیون.

ملی‌پوش تفنگ کشورمان در پایان گفت: در یک سال گذشته تفنگ شخصی تهیه کردم. قیمت تجهیزات خیلی گران است. اگر اشتباه نکنم 350 میلیون تومان هزینه شد. برای ما که حقوق دریافت نمی‌کنیم و درآمد نداریم، خیلی زیاد است. تجهیزات را خریدم که در مسابقات شرکت کنم. متأسفانه فرصت حضور در مسابقات مونیخ را از من گرفتند.

253 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.