گسترش صلاحیت حمایت مالیاتی برای سرمایه گذاری های تجاری

[ad_1] پس زمینه بودجه 2021 شامل پیشنهادهایی برای ارائه هزینه های فوری موقت در رابطه با دارایی خاصی است که توسط یک شرکت خصوصی تحت کنترل کانادا (CCPC) به دست آمده است. هزینه فوری تا 1.5 میلیون دلار در سال بودجه 2021 شامل پیشنهادهایی برای ارائه هزینه های فوری موقت در رابطه با دارایی خاصی

کد خبر : 165366
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۵۱
گسترش صلاحیت حمایت مالیاتی برای سرمایه گذاری های تجاری

[ad_1]

پس زمینه

هزینه فوری تا 1.5 میلیون دلار در سال

بودجه 2021 شامل پیشنهادهایی برای ارائه هزینه های فوری موقت در رابطه با دارایی خاصی است که توسط یک شرکت خصوصی تحت کنترل کانادا (CCPC) به دست آمده است.

این هزینه فوری برای «اموال واجد شرایط» که توسط یک CCPC در تاریخ 19 آوریل 2021 یا پس از آن به دست می‌آید، در دسترس خواهد بود و تا قبل از 1 ژانویه 2024 حداکثر تا سقف 1.5 میلیون دلار در هر سال مالیاتی برای استفاده در دسترس خواهد بود. هزینه فوری فقط برای سالی در دسترس خواهد بود که ملک برای استفاده در دسترس می شود. محدودیت 1.5 میلیون دلاری بین اعضای مرتبط گروهی از CCPC ها به اشتراک گذاشته می شود. این محدودیت برای سال های مالیاتی که کمتر از 365 روز هستند، تقسیم می شود. قانون نیمسال برای اموالی که از این اقدام استفاده می شود به حالت تعلیق در می آید. برای آن دسته از CCPCها با کمتر از 1.5 میلیون دلار هزینه سرمایه واجد شرایط، هیچ گونه انتقال ظرفیت اضافی مجاز نخواهد بود.

دارایی واجد شرایط تحت این معیار جدید، دارایی سرمایه ای است که مشمول قوانین کمک هزینه سرمایه (CCA) است، به غیر از اموال موجود در کلاس های CCA 1 تا 6، 14.1، 17، 47، 49 و 51 که عموماً دارای عمر طولانی هستند. دارایی های.

CCPCها با هزینه های سرمایه ای دارایی واجد شرایط در سال مالیاتی بیش از 1.5 میلیون دلار مجاز خواهند بود تصمیم بگیرند که هزینه های فوری به کدام کلاس CCA نسبت داده شود و هر گونه هزینه سرمایه اضافی مشمول قوانین عادی CCA خواهد بود. در دسترس بودن سایر کسرهای افزایش یافته تحت قوانین موجود – مانند هزینه های فوری ماشین آلات و تجهیزات ساخت و پردازش و تجهیزات انرژی پاک، که در بیانیه اقتصادی پاییز 2018 معرفی شده است – حداکثر مقدار موجود تحت این اقدام جدید را کاهش نمی دهد. علاوه بر این، هزینه فوری کل مبلغ قابل کسر در طول عمر ملک را تغییر نمی دهد.

گسترش صلاحیت برای طیف وسیع تری از مالیات دهندگان

دولت پیشنهاد می‌کند که واجد شرایط بودن اقدام برای هزینه‌های فوری 1.5 میلیون دلاری را برای سرمایه‌گذاری در املاک واجد شرایط انجام شده توسط مشاغل غیرشرکتی که مستقیماً توسط افراد مقیم کانادا (به غیر از تراست) و شراکت‌های واجد شرایط خاص انجام می‌شوند، گسترش دهد. این اقدام برای سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در یا پس از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ که برای استفاده قبل از سال ۲۰۲۵ (در مورد یک فرد یا شراکتی که همه اعضای آن افراد هستند) یا قبل از سال ۲۰۲۴ (برای سایر مشارکت‌ها) در دسترس خواهد بود، مؤثر خواهد بود.

شراکتهای واجد شرایط شامل آنهایی است که مجموع اعضا (در همه زمان‌های سال مالیاتی مربوطه) در غیر این صورت در صورتی که مستقیماً به تجارت مشارکت می‌پرداختند، واجد شرایط بهره‌مندی از این اقدام بودند. مشارکت های چند لایه (یعنی مشارکت با سایر شراکت ها به عنوان اعضا) مستثنی می شوند.

محدودیت 1.5 میلیون دلاری مشمول قوانینی برای محافظت از یکپارچگی اقدامات مالیاتی و همچنین اطمینان از رعایت این محدودیت توسط هر مالک، شراکت، عضو شراکت و هر یک از گروه های اقتصادی مربوطه خواهد بود.

اصلاحیه فنی کلاس 10.1

به عنوان یک قاعده کلی، درآمد حاصل از واگذاری یک دارایی استهلاک پذیر در یک کلاس CCA خاص باید از هزینه سرمایه مستهلک نشده اموال آن طبقه کسر شود.

اگر در پایان یک سال مالیاتی، کسر عواید حاصل از واگذاری از هزینه سرمایه مستهلک نشده منجر به تراز منفی برای طبقه شود، این مبلغ منفی به طور کلی باید در درآمد مالیات دهندگان برای سال منظور شود. برعکس، اگر در پایان یک سال مالیاتی، مالیات‌دهنده‌ای دیگر دارایی در یک طبقه نداشته باشد، اما دارای تراز مثبت برای طبقه باشد، این مبلغ مثبت به طور کلی ممکن است از درآمد مالیات‌دهنده در سال کسر شود. این قانون در مورد وسایل نقلیه مسافربری موجود در کلاس 10.1 اعمال نمی شود.

هنگامی که هزینه های فوری در بودجه 2019 برای وسایل نقلیه بدون آلایندگی معرفی شد، کلاس CCA مرتبط (کلاس 54) شامل یک قانون بازپس گیری ویژه به منظور پرداختن به پتانسیل کسر بیش از حد CCA و همچنین تشخیص تأثیر محدودیت هزینه سرمایه بر کسرهای مجاز بود. . با توجه به اقدامی که اخیراً برای هزینه فوری پیشنهاد شده است، یک تغییر موازی برای وسایل نقلیه مسافربری موجود در کلاس 10.1 در جایی که وسیله نقلیه برای هزینه فوری تعیین شده است، معرفی خواهد شد.

به طور خاص، یک قاعده ویژه برای تعدیل درآمد حاصل از واگذاری به منظور کسر از هزینه سرمایه مستهلک نشده دارایی در واگذاری چنین وسیله نقلیه ای اعمال می شود. بر اساس این قانون، درآمد حاصل از واگذاری بر اساس عاملی برابر با محدودیت هزینه سرمایه (34000 دلار، برای وسایل نقلیه خریداری شده در یا پس از 1 ژانویه 2022) به عنوان نسبتی از هزینه واقعی وسیله نقلیه تعدیل می شود. در مواردی که وسیله نقلیه برای درمان فوری تعیین نشده است، قوانین CCA معمولی و بازپس گیری اموال کلاس 10.1 همچنان اعمال می شود. اصلاحیه فنی پیشنهادی برای وسایل نقلیه مسافربری خریداری شده در تاریخ 19 آوریل 2021 یا پس از آن به صورت عطف به ماسبق خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.