گزارش Vaneck محاسبه می کند که اگر بیت کوین به ارز ذخیره جهانی تبدیل شود، قیمت بیت کوین به 4.8 میلیون دلار می رسد – اقتصاد بیت کوین نیوز

روز پنجشنبه، شرکت سرمایه گذاری Vaneck پست وبلاگی منتشر کرد که محاسبه می کند اگر این دو دارایی به دارایی های ذخیره جهانی تبدیل شوند، چقدر طلا یا بیت کوین ارزش خواهند داشت. گزارش Vaneck توضیح می‌دهد که تیم سرمایه‌گذاری «تلاش کردند ظهور رژیم‌های ارزی جدید با پشتوانه طلا یا بیت‌کوین را کمی‌سازی کنند». محاسبات

کد خبر : 186994
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
گزارش Vaneck محاسبه می کند که اگر بیت کوین به ارز ذخیره جهانی تبدیل شود، قیمت بیت کوین به 4.8 میلیون دلار می رسد – اقتصاد بیت کوین نیوز


روز پنجشنبه، شرکت سرمایه گذاری Vaneck پست وبلاگی منتشر کرد که محاسبه می کند اگر این دو دارایی به دارایی های ذخیره جهانی تبدیل شوند، چقدر طلا یا بیت کوین ارزش خواهند داشت. گزارش Vaneck توضیح می‌دهد که تیم سرمایه‌گذاری «تلاش کردند ظهور رژیم‌های ارزی جدید با پشتوانه طلا یا بیت‌کوین را کمی‌سازی کنند». محاسبات این مطالعه تخمین می زند که طلا می تواند به 31000 دلار در هر اونس و بیت کوین به طور بالقوه به 1.3 میلیون دلار در هر سکه برسد. اگر دارایی ها به منابع پولی M2 تبدیل شوند، ارزش بیت کوین و طلا می تواند بسیار بالاتر باشد.

تیم سرمایه گذاری Vaneck سناریوهای “افراطی” را محاسبه می کند که در آن طلا یا بیت کوین وضعیت ذخیره جهانی را به دست می آورند

مدیران تیم سرمایه‌گذاری اوراق قرضه بازارهای نوظهور (EM) ونک، اریک فاین و ناتالیا گوروشینا، گزارشی را در 30 مارس 2022 منتشر کردند که در آن به «سناریوهای شدید» اشاره می‌کند که در آن طلا یا بیت کوین از نظر تئوری به منابع پولی M0 یا M2 تبدیل می‌شوند. در حالی که یک پایه پولی (M0 یا پول باریک) معادل تمام ارز فیزیکی و سکه است، M2 هم پول نقد و هم سپرده های چکی و هم پول گسترده را اندازه گیری می کند.

پست وبلاگ Vaneck’s Insights می‌گوید «پول تغییر کرده است» و تحریم‌های اخیر علیه روسیه را برجسته می‌کند که ذخایر فیات دلار، یورو و ین این کشور را مسدود کرد. فاین و گوروشینا می‌نویسند که تیم سرمایه‌گذاری اوراق قرضه EM ونک فکر می‌کند بانک‌های مرکزی جهان «همانطور که بازیگران خصوصی عمل خواهند کرد». این تیم تلاش می کند تا ظهور رژیم های طلا و بیت کوین را کمیت کند و پس از محاسبات، هر دو تخمین از نظر ارزش قیمت کاملاً قابل توجه هستند.

ما یک چارچوب ساده برای ارزش گذاری طلا و بیت کوین ساختیم. برای طلا، ما عرضه پول جهانی (M0 و M2) را بر ذخایر طلای جهانی تقسیم می‌کنیم.» در پست وبلاگ تیم سرمایه‌گذاری اوراق قرضه Vaneck EM توضیح می‌دهد. بدهی پول بر دارایی ذخیره تقسیم می شود. ما از ذخایر فعلی در اونس تروی برای طلا استفاده کردیم و از نرخ ارز فعلی برای تبدیل بدهی پایه پولی به دلار آمریکا استفاده کردیم.

تیم سرمایه‌گذاری اوراق قرضه EM توضیح می‌دهد که قیمت جهانی طلا با استفاده از M0 «تقسیم بر ذخایر طلای جهانی، برای کشورهایی که دارای بیشترین ذخایر طلا هستند، 31000 دلار در هر اونس (متوسط) و 21000 دلار در هر اونس (متوسط) است. علاوه بر این، در گزارش Vaneck اشاره می‌شود که قیمت جهانی طلا با استفاده از داده‌های M2 تقسیم بر ذخایر جهانی طلا «حدود 105000 دلار در هر اونس» است.

قیمت ضمنی بیت کوین با استفاده از M2 جهانی 4.8 میلیون دلار در هر کوین است

تیم Vaneck بر خلاف ارزهای دیجیتال، محاسبات مشابهی را برای بیت کوین (BTC) انجام داد، زیرا عرضه بالقوه کریپتو بی نهایت است در حالی که بیت کوین سقف عرضه 21 میلیون سکه دارد. این گزارش خاطرنشان می کند که روند صعودی با بیت کوین (33 برابر) بیشتر از طلا (16 برابر) خواهد بود. نویسندگان در این گزارش خاطرنشان کردند: «قیمت ضمنی بیت کوین با استفاده از همان مجموع M0 که ما برای طلا استفاده کردیم، حدود 1300000 دلار در هر سکه است». محاسبات سناریوی “افراطی” Vaneck بیشتر برآورد می کند:

قیمت ضمنی بیت کوین با استفاده از M2 جهانی 4,800,000 دلار به ازای هر سکه است.

نویسندگان گزارش تاکید می‌کنند که شرایط لازم برای این اتفاق یک رویداد غیرعادی و «فرض‌ها» است [are based] در گزارش Vaneck آمده است که احتمال وقوع آن سناریوی «افراطی» یا در بخشی که بیت کوین در هر وضعیت ذخیره جدیدی برآورده می‌شود. در پایان پست وبلاگ Vaneck’s Insights، نویسندگان می گویند که اتفاق بزرگی رخ داده است، و آنها تلاش می کنند تأثیر را کمی کنند.

گزارش ونک در پایان می‌گوید: «داستان‌های مربوط به آینده پول جالب هستند، اما اگر کسی بپذیرد که این یک الگوی بالقوه جدید است، به تلاشی برای کمی‌سازی نیاز است». “هدف ما از این تمرین این بود – تا حد امکان در مورد یک موضوع مبهم و پیچیده دقیق باشیم. پیامد کلیدی قیمت دارایی این تغییر بزرگ، صعودی قابل توجه در طلا و بیت کوین است.

برچسب ها در این داستان

سناریوی فوق العاده، بیت کوین (BTC)، ذخایر بیت کوین، تیم سرمایه گذاری اوراق قرضه، بانک های مرکزی، دارایی های رمزنگاری، اقتصاد، اقتصاد، اریک فاین، ذخیره جهانی، دارایی ذخیره جهانی، ارز ذخیره جهانی، طلا، M0، M2، ناتالیا گوروشینا، بیت کوین، Vaneck، Vaneck Asset Manager را ذخیره می کند

نظر شما در مورد گزارش Vaneck که تلاش می کند ارزش آتی طلا و بیت کوین را در صورت تبدیل شدن به ذخایر جهانی تعیین کند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.