گزارش پرداخت‌های رمزنگاری و بینش صنعت CoinGate (H1 2024)

نیمه اول سال 2024 در حال حاضر در آینه عقب است و پرداخت های ارزهای دیجیتال همچنان نشانه های قوی از سرزندگی و بینش ارزشمندی را نشان می دهد. این یک دوره پویا برای ما و به طور کلی کاربران کریپتو بوده است. ما شاهد تغییرات قابل توجهی در اولویت‌های ارز پرداخت، رشد در شبکه‌های

کد خبر : 488306
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۴
گزارش پرداخت‌های رمزنگاری و بینش صنعت CoinGate (H1 2024)


نیمه اول سال 2024 در حال حاضر در آینه عقب است و پرداخت های ارزهای دیجیتال همچنان نشانه های قوی از سرزندگی و بینش ارزشمندی را نشان می دهد.

این یک دوره پویا برای ما و به طور کلی کاربران کریپتو بوده است. ما شاهد تغییرات قابل توجهی در اولویت‌های ارز پرداخت، رشد در شبکه‌های بلاک چین، پذیرش فزاینده پرداخت‌های استیبل کوین در کنار استیبل کوین‌هایی مانند USDC Circle بوده‌ایم که با MiCA مطابقت دارد و موارد دیگر.

در اینجا نکات کلیدی از گزارش زیر آمده است:

  • USDC تأییدیه نظارتی دریافت می کند: USDC اولین استیبل کوین تنظیم شده در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) می شود، در همین حال CoinGate برای برنامه Circle Alliance اعمال می شود.
  • محبوبیت فوری سولانا: سولانا از زمان ادغام با CoinGate در ماه می، تقریباً دو برابر بیشتر از شبکه BSC، سفارشات USDC را پردازش کرده است.
  • رشد سریع لایت کوین: تعداد پرداخت های لایت کوین نسبت به سال گذشته 67 درصد رشد داشته است.
  • رکوردهای رکورد برای لایتنینگ شبکه: شبکه لایتنینگ در مقایسه با شبکه اصلی استفاده بی سابقه ای را تجربه می کند.
  • افزایش SHIB: سفارشات SHIB به دنبال فشار جامعه برای افزودن پشتیبانی SHIB در BSC و Polygon تا 76 درصد افزایش یافت.

فکر کنید زمان آن فرا رسیده است پرداخت های کریپتو را بپذیرید در کسب و کار شما؟ اولین قدم را بردارید و در CoinGate ثبت نام کنید.

وضعیت فعلی پرداخت های رمزنگاری شده در CoinGate

تنها در سه ماهه دوم سال 2024، CoinGate در مجموع پردازش کرد 404,674 سفارشات.

برای مقایسه، در سال 2023، CoinGate به طور متوسط ​​323514 در هر سه ماهه پردازش کرد. این نشان دهنده الف است 25.09 درصد افزایش نسبت به میانگین سه ماهه سال گذشته.

در اینجا به بررسی عمیق‌تر H1 خود می‌پردازیم که در آن مروری بر محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال، بلاک‌چین، عملکرد راه‌حل‌های لایه ۲ اخیراً پیاده‌سازی شده، با بینش‌های صنعت، مقایسه داده‌های فصلی و موارد دیگر داریم.

بیایید داده ها را تجزیه کنیم و تأثیر را هضم کنیم:

پرداخت های استیبل کوین تسلط خود را حفظ می کنند. USDC مطابق با MiCA می شود

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رویدادهای اخیر Circle، صادرکننده استیبل‌کوین‌های USDC و EURC، دریافت مجوز در اروپا و اطمینان از انطباق آن با مفاد استیبل‌کوین تحت قوانین ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا بود.

این امر Circle را به اولین صادرکننده استیبل کوین جهانی تبدیل می کند که به انطباق با MiCA (بازارهای دارایی های رمزنگاری شده) دست یافته است، به همین دلیل است. CoinGate هیجان زده است که ببیند این چه تاثیری بر پذیرش USDC برای پرداخت خواهد داشت.

به اندازه کافی جالب توجه است که USDC دریافت مجوزهای پول الکترونیکی تقاضای آن را به طور قابل توجهی افزایش داده است و سهم بازار آن به رکورد بالایی رسیده است. روندهای مشابهی را می توان در سمت ما نیز مشاهده کرد. هم در سه ماهه دوم و هم در سال گذشته، استیبل کوین ها موقعیت خود را به عنوان روش پرداخت ترجیحی تثبیت کرده اند:

  • پرداخت‌های USDC در Q2’24 نسبت به Q1’24 24% افزایش یافت و سالانه 94% قابل توجه بود.
  • پرداخت های DAI نسبت به سه ماهه اول 24 9 درصد و نسبت به سه ماهه دوم 23 37 درصد افزایش داشته است.
  • USDT به رهبری بسته ادامه می دهد به طور کلی، 34.2٪ از کل سفارشات در Q2’24 را تشکیل می دهد، اگرچه هنوز بیشتر در شبکه TRON استفاده می شود.
پرداخت های USD 2024پرداخت های USD 2024

پرداخت های USDT به طور خاص تقریباً بر تمام شبکه های پشتیبانی شده ما تسلط دارند. روشن پرداخت‌های BSC، USDT 63.76% از کل پرداخت‌ها، در Tron 70.46% و در Ethereum 20.79% از کل پرداخت‌ها را تشکیل می‌دهند. از طریق CoinGate ساخته شده است.

این روند تقاضای رو به رشد مداوم برای توانایی پرداخت با ارزهای دیجیتال پایدار را نشان می دهد، زیرا ثابت می کند که سریع، مقرون به صرفه هستند، از نوسانات قیمت محافظت می کنند، و بنابراین راحت تر از ارزهای جایگزین هستند. با تأییدیه های اخیر نظارتی، استیبل کوین ها نقش بیشتری در امور مالی خواهند داشت.

یکی از قابل توجه ترین تغییرات این سه ماهه، ظهور شبکه Solana است.

ما سولانا را در ماه می سال جاری ادغام کردیم. در ماه ژوئن، سولانا در حال حاضر ششمین شبکه ترجیحی برای پرداخت بود. و هفته به هفته به رشد سهم پرداخت های خود ادامه می دهد.

در ماه ژوئن، سولانا تقریباً دو برابر تعداد سفارشات USDC را نسبت به شبکه BSC پردازش کرده بود 3 درصد از کل سفارشات پردازش شده را به خود اختصاص داده است آن ماه

چه به دلیل توان بالای شبکه یا هزینه های کم تراکنش یا دلایل دیگر باشد، عملکرد سرسام آور سولانا هیجان انگیز است که شاهد آن باشیم و ما قطعاً به روند بعدی آن نگاه خواهیم کرد.

از آنجایی که به زودی پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بیشتری را در شبکه سولانا معرفی خواهیم کرد، انتظار داریم که برجستگی آن همچنان در حال افزایش باشد.

بینش در مورد بیت کوین و داده های پرداخت شبکه لایتنینگ

در حالی که تعداد پرداخت‌های بیت‌کوین نسبت به سه ماهه اول سال 24 کاهش 5 درصدی و سالیانه 34 درصدی داشته است، پذیرش شبکه لایتنینگ (LN) به اوج جدیدی رسیده است:

آمار پرداخت شبکه لایتنینگ 2024آمار پرداخت شبکه لایتنینگ 2024
  • در سه ماهه دوم، 16.6 درصد از پرداخت های بیت کوین از طریق CoinGate توسط LN پردازش شد و یک رکورد سه ماهه را ثبت کرد.
  • ژوئن یک ماه رکورد بود، با 18.5٪ از پرداخت های بیت کوین از طریق LN پردازش می شود.
  • در مقایسه با سه ماهه گذشته، تعداد پرداخت LN 33٪ افزایش یافته است.

استفاده روزافزون از شبکه لایتنینگ در میان افرادی که ارزهای رمزنگاری شده را برای کالاها و خدمات خرج می کنند نشان می دهد که ارائه دهندگان کیف پول بیشتری دسترسی آسان به شبکه لایتنینگ را ارائه می دهند و مردم در استفاده از آن راحت تر می شوند، روندی که بعید است معکوس شود.

موفقیت مداوم لایت کوین

لایت کوین (LTC) رشد قابل توجهی در این سه ماهه نشان داده است. تعداد پرداخت های لایت کوین در سه ماهه دوم 24 نسبت به سه ماهه گذشته 3.43 درصد افزایش یافته است افزایش 67 درصدی سال به سال

آلن آستین، مدیر عامل بنیاد لایت کوین، این را به تجربه تراکنش برتر لایت کوین نسبت می دهد. وی بیان کرد:

لایت کوین کنترل کامل پول خود را در اختیار کاربران قرار می دهد. این را با سهولت استفاده، امنیت، سرعت، کارمزدهای پایین و قابلیت اطمینان اثبات شده لایت کوین ترکیب کنید و به سختی می توانید راه حل پرداخت بهتری را در این سیاره پیدا کنید. این تجربه تراکنش مثبت همراه با ویژگی های پولی سالم است که همچنان لایت کوین را به انتخاب برتر پرداخت در میان کاربران تبدیل می کند.

آلن آستین

مدیر عامل بنیاد لایت کوین

نفوذ رو به رشد شیبا اینو

به دنبال تقاضای قوی جامعه، در سه ماهه دوم، پشتیبانی از پرداخت‌های SHIB از طریق شبکه‌های Polygon و BSC را معرفی کردیم.

در نتیجه، این حرکت به طور قابل توجهی بر حجم کلی سفارشات SHIB تأثیر گذاشت سفارشات SHIB نسبت به Q1’24 76 درصد افزایش یافته است.

شور و شوق جامعه SHIB گویای محبوبیت این سکه است و ما هیجان زده هستیم که در آن شرکت کنیم!.

ستاره های در حال ظهور: BSC، Polygon و Arbitrum

از زمان ادغام بایننس در اوایل سال 2023، زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، Polygon و Arbitrum در رتبه های بلاک چین ترجیحی و پروتکل های لایه 2 برای پرداخت ها صعود کرده اند.

در اینجا نکات برجسته و عملکرد کلی Q2 آمده است:

  • BSC: به رتبه چهارم جهش کرد و 11.4 درصد از کل معاملات در سه ماهه دوم 2024 را تشکیل داد.
  • چند ضلعی: به جایگاه ششم منتقل شد که 1.8٪ از کل معاملات در سه ماهه دوم 2024 را به خود اختصاص داد.
  • داوری: به رتبه هفتم رسید و 1٪ از کل معاملات در سه ماهه دوم 2024 را به خود اختصاص داد.

این روند ناگهانی و صعودی نویدبخش راه حل های لایه 2 اتریوم است زیرا بسیاری از آنها شروع به استفاده از تطبیق پذیری آنها در تراکنش های روزانه می کنند.

بسته بندی آن

سه ماهه دوم سال 2024 مطمئناً یک دوره پرحادثه برای پرداخت ارزهای دیجیتال بوده است.

ظهور سولانا، رشد مداوم لایت کوین و ترون، پذیرش فزاینده استیبل کوین‌ها و رکورد عملکرد شبکه لایتنینگ همگی به یک اکوسیستم پر جنب و جوش و در حال تکامل اشاره دارند.

موقعیت پیشرو شبکه Tron، پذیرش روزافزون شبکه لایتنینگ و قدردانی زیاد از Solana و SHIB همچنین نشان می دهد که تمرکز جامعه به سمت کارایی تراکنش و مقرون به صرفه بودن تغییر می کند.

گرافیک اطلاعات پرداخت های کریپتو 2024گرافیک اطلاعات پرداخت های کریپتو 2024

اما منتظر بروزرسانی های بیشتر از این قبیل باشید! اگر می‌خواهید بخشی از این رشد باشید، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را در خط کاری خود بپذیرید.

بهترین راه برای شروع، ثبت نام برای یک حساب CoinGate است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.