گزارش نشان می دهد که پرتغال دوستدار بیت کوین از پناهندگان بخش رمزنگاری اوکراین استقبال می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] هزاران نفر از اوکراینی‌ها، از جمله بسیاری از افراد درگیر در فضای رمزنگاری، با جنگ در سرزمین خود، پرتغال را به عنوان خانه جدید خود انتخاب کرده‌اند. این کشور مقصدی جذاب است، نه تنها به دلیل آب و هوای گرمتر، بلکه به دلیل هزینه زندگی نسبتا مقرون به صرفه و رژیم مالیاتی مناسب برای

کد خبر : 181612
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
گزارش نشان می دهد که پرتغال دوستدار بیت کوین از پناهندگان بخش رمزنگاری اوکراین استقبال می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

هزاران نفر از اوکراینی‌ها، از جمله بسیاری از افراد درگیر در فضای رمزنگاری، با جنگ در سرزمین خود، پرتغال را به عنوان خانه جدید خود انتخاب کرده‌اند. این کشور مقصدی جذاب است، نه تنها به دلیل آب و هوای گرمتر، بلکه به دلیل هزینه زندگی نسبتا مقرون به صرفه و رژیم مالیاتی مناسب برای رمزنگاری.

پرتغال استعدادها و تجارت رمزنگاری را از اوکراین جنگ زده جذب می کند

تهاجم روسیه به اوکراین میلیون ها پناهنده را به دیگر کشورهای اروپایی فراری داده است و پرتغال نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود فاصله زیاد از منطقه درگیری، پس از اینکه مقامات لیسبون روند ورود اوکراینی ها را ساده کردند، این کشور در هفته های گذشته ۱۳۰۰۰ پناهنده را پذیرفته است.

BNN بلومبرگ در گزارشی خاطرنشان کرد، کسانی که در میان آنها در صنعت رو به رشد کریپتو اوکراین کار می کردند، احتمالاً برای اقامت در پرتغال راحت تر از سایر کشورهای قاره کهن خواهند بود. مانند اوکراین قبل از جنگ، این کشور عضو اتحادیه اروپا به لطف برخی سیاست‌های دوستدار بیت‌کوین در حال تبدیل شدن به یک مرکز ارزهای دیجیتال است.

پرتغال مالیات صفر درصدی بر سود سرمایه گذاری های خصوصی کریپتو اعمال می کند. هنگامی که این سود ناشی از فعالیت های حرفه ای نباشد، مشمول مالیات بر درآمد نمی شود. برخی از اتباع خارجی نیز می توانند از مالیات ثابت 20٪ بر درآمد و 10٪ مالیات بر حقوق بازنشستگی بهره مند شوند.

این مقاله داستان والنتین سوتوف، توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را روایت می‌کند که بر روی یک بازی متاورس مبتنی بر رمزنگاری به نام Amber کار می‌کند، که به همراه دو تن از همکارانش از غرب اوکراین فرار کردند. آنها اکنون امیدوارند که از دفتری در لیسبون به کار خود ادامه دهند، اگرچه سوتوف اذعان دارد که یافتن محل اقامت دائمی چالش برانگیز بوده است:

شما باید یک سال قرارداد داشته باشید و ضامن پرتغالی و شماره مالیات و ویزا داشته باشید. ما هنوز نمی دانیم چه کار کنیم، از دوستان خود می پرسیم.

با وجود سختی ها، بازیکن 35 ساله اوکراینی به جنبه مثبت انتقالش به پرتغال اشاره می کند. او می‌گوید: «همه مردم اینجا بسیار باز هستند، این یک رژه ملت‌ها است.

ماریا یاروتسکا، یکی دیگر از کارگران کریپتو اوکراینی که از جنگ فرار می کند، می تواند شغل خود را حتی در پرتغال به عنوان کارفرما حفظ کند، یک پروژه بلاک چین با یکی از بنیانگذاران اوکراینی Near، در حال گسترش تجارت خود در این کشور و در عین حال حمایت از پناهندگانی مانند او است. من در اینجا همکاران زیادی دارم. آنها به من کمک خواهند کرد تا اسنادم را قانونی کنم تا بتوانم بمانم.

اوکراین، پیشرو در پذیرش بیت کوین در اروپای شرقی، زمانی که روسیه حمله خود را آغاز کرد، در حال تبدیل شدن به یک کانون رمزنگاری بود. دولت اقداماتی را برای قانونی کردن و تنظیم فضای رمزنگاری کشور انجام داده است. رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی اخیرا قانون “در مورد دارایی های مجازی” را امضا کرده است. در بحبوحه خصومت‌های جاری، کیف برای تأمین بودجه دفاع نظامی و حل مشکلات بشردوستانه به کمک‌های ارزهای دیجیتال متکی بوده است.

حتی قبل از مهاجرت کنونی، پرتغال خانه یک دیاسپورای نسبتاً قابل توجه اوکراینی بود که نماینده پنجمین گروه بزرگ از اتباع خارجی بود. در حال حاضر با پناهندگان، تعداد اوکراینی های مقیم این کشور به حدود 40000 نفر رسیده است که در حال حاضر سومین گروه بزرگ شهروندان خارجی کشور است.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، درگیری، رمزنگاری، کارشناسان رمزنگاری، کانون رمزنگاری، صنعت کریپتو، بخش کریپتو، کارگران رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، تهاجم، قانون‌گذاری، مهاجرت، پرتغال، پرتغالی، پناهندگان، مقررات، روسیه، روسیه، اوکراین، اوکراین، دارایی‌های مجازی، جنگ

آیا انتظار دارید تعداد بیشتری از شرکت های کریپتو اوکراین و کارمندان آنها به پرتغال نقل مکان کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.