گزارش – مقررات بیت کوین نیوز

گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت‌های ایالات متحده و کره جنوبی توافق کرده‌اند که داده‌های مربوط به پرونده‌های ارزهای دیجیتال در حال انجام را به اشتراک بگذارند، از جمله پرونده پیرامون دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه Terraform و سقوط terra ارز دیجیتال (LUNA) و stablecoin terrausd (UST). ایالات متحده و کره جنوبی داده های

کد خبر : 226345
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
گزارش – مقررات بیت کوین نیوز


گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت‌های ایالات متحده و کره جنوبی توافق کرده‌اند که داده‌های مربوط به پرونده‌های ارزهای دیجیتال در حال انجام را به اشتراک بگذارند، از جمله پرونده پیرامون دو کوون، مدیر عامل آزمایشگاه Terraform و سقوط terra ارز دیجیتال (LUNA) و stablecoin terrausd (UST).

ایالات متحده و کره جنوبی داده های مربوط به تحقیقات رمزارز را به اشتراک می گذارند

خبرگزاری یونهاپ روز چهارشنبه گزارش داد، هان دونگ هون، وزیر دادگستری کره جنوبی در جریان سفر این هفته به نیویورک با مقامات دادستانی آمریکا دیدار کرد.

مقامات آمریکایی حاضر در جلسه شامل آندریا گریسوولد، مشاور ارشد دادستان ایالات متحده، و اسکات هارتمن، رئیس مشترک گروه ویژه تقلب اوراق بهادار و کالا در دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک بودند.

مقامات دو کشور راه‌هایی را برای تقویت همکاری در تحقیق درباره تقلب‌های بزرگ اوراق بهادار و جرایم مالی، از جمله مواردی که مربوط به ارزهای دیجیتال است، بررسی کردند. به طور خاص، آنها تبادل اطلاعات بین دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول و دفتر ناحیه جنوبی نیویورک را مورد بحث قرار دادند.

این نشریه اعلام کرد، دو طرف توافق کردند که آخرین داده‌های تحقیقاتی خود را در مورد پرونده‌های ارزهای دیجیتال در حال انجام، از جمله پرونده سقوط ارز دیجیتال terra (LUNA) و الگوریتمی استیبل کوین terrausd (UST) به اشتراک بگذارند.

هم ایالات متحده و هم کره جنوبی در حال تحقیق در مورد بنیانگذار آزمایشگاه Terraform Do Kwon و انفجار LUNA و UST هستند.

دادستان های کره جنوبی در حال بررسی اتهامات احتمالی کلاهبرداری هستند. علاوه بر این، دولت کره در حال بررسی اعمال یک استاندارد فهرست بندی یکپارچه در صرافی های ارزهای دیجیتال است.

در ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در حال تحقیق در مورد Do Kwon است و اینکه آیا بازاریابی UST قبل از سقوط، قوانین حمایت از سرمایه گذاران را نقض می کند یا خیر. انفجار LUNA باعث شد، گری جنسلر، رئیس SEC، هشدار دهد که بسیاری از توکن‌های رمزنگاری شکست خواهند خورد. در همین حال، قانونگذاران ایالات متحده همچنین خواستار تنظیم فوری استیبل کوین ها هستند.

نظر شما در مورد به اشتراک گذاری داده های ایالات متحده و کره جنوبی در مورد پرونده های رمزنگاری از جمله سقوط Terra چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.