گزارش فاش می‌کند: کلاهبرداری‌های «کمک به اوکراین» زمانی که کشور به دنبال کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال است، ظاهر می‌شود – اخبار بیت‌کوین

کلاهبرداری ها شروع به سوء استفاده از تمایل بسیاری در جامعه رمزنگاری برای حمایت از تلاش های اوکراین برای مقاومت در برابر حمله نظامی روسیه و کمک به شهروندانش برای تحمل درگیری کرده اند. از آنجایی که این کشور میلیون‌ها بیت کوین را جمع‌آوری می‌کند، گزارشی نشان می‌دهد که طرح‌های تقلبی که اهداکنندگان را برای

کد خبر : 173432
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
گزارش فاش می‌کند: کلاهبرداری‌های «کمک به اوکراین» زمانی که کشور به دنبال کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال است، ظاهر می‌شود – اخبار بیت‌کوین


کلاهبرداری ها شروع به سوء استفاده از تمایل بسیاری در جامعه رمزنگاری برای حمایت از تلاش های اوکراین برای مقاومت در برابر حمله نظامی روسیه و کمک به شهروندانش برای تحمل درگیری کرده اند. از آنجایی که این کشور میلیون‌ها بیت کوین را جمع‌آوری می‌کند، گزارشی نشان می‌دهد که طرح‌های تقلبی که اهداکنندگان را برای «کمک به اوکراین» با ارزهای دیجیتال وسوسه می‌کنند، در حال افزایش است.

کلاهبرداری های رمزنگاری، اهداکنندگان بالقوه را برای حمایت از کشور متجاوز ترغیب می کند

Bleeping Computer در مقاله ای هشدار داده است افرادی که مایل به ارسال ارزهای رمزنگاری شده برای اوکراینی هایی هستند که از کشور خود در برابر عملیات نظامی راه اندازی شده توسط روسیه دفاع می کنند، ممکن است در دامی بیفتند که توسط وب سایت های فیشینگ، پست های انجمن و ایمیل ها ایجاد شده است.

این رسانه خبری فناوری تعدادی کلاهبرداری جدید را شناسایی کرده است که کاربران کریپتو را با اهدای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به آدرس‌هایی متفاوت از آدرس‌هایی که توسط دولت در کیف و سازمان‌های غیردولتی اوکراین ارائه می‌شود، به «کمک به اوکراین» ترغیب می‌کنند.

کلاهبرداران پشت کلاهبرداری از روش های مختلفی استفاده می کنند. اینها از ایمیل‌های فیشینگ که به نظر می‌رسد از دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور بشردوستانه یا حوزه‌های NPR می‌آیند، تا پست‌های انجمن که ظاهراً با جنبش «به اوکراین کمک کنید» مرتبط هستند را شامل می‌شود.

گزارش فاش می‌کند که کلاهبرداری‌های «کمک به اوکراین» زمانی که کشور به دنبال کمک‌های ارز دیجیتال است، ظاهر می‌شود

این گزارش نشان می‌دهد که سایر محققان امنیت سایبری و باج‌افزار مانند Malware Hunter Team و Jake Jcybersec_ دامنه‌های .org و .com بیشتری را یافته‌اند که توسط کلاهبردارانی مانند «Ukraine-donate»، «Ukraineglobalaid» و «Ukrainewar.support» ایجاد شده‌اند.

گزارش فاش می‌کند که کلاهبرداری‌های «کمک به اوکراین» زمانی که کشور به دنبال کمک‌های ارز دیجیتال است، ظاهر می‌شود

آنچه به طور بالقوه می تواند اثربخشی این کلاهبرداری ها را افزایش دهد این است که آنها اغلب جذابیت های عاطفی ایجاد می کنند که مخاطبان هدف ممکن است به سختی در برابر آن مقاومت کنند. به این واقعیت اضافه کنید که خود دولت اوکراین و گروه‌های داوطلب محلی به طور فعال به دنبال کمک‌های مالی در سکه‌های مختلف برای تأمین مالی تلاش‌های دفاعی خود بوده‌اند:

در همان زمان، جامعه ارزهای دیجیتال نیز با حمایت از تلاش‌های بشردوستانه به درگیری پاسخ داده است. صرافی دارایی دیجیتال پیشرو در جهان، بایننس، این هفته اعلام کرد که 10 میلیون دلار برای کمک به مردم اوکراین اهدا می کند. کمک اشخاص ثالث از طریق ابتکار سرمایه گذاری جمعی به تازگی راه اندازی شده، “اولین بشریت – صندوق امداد اضطراری اوکراین” هماهنگ می شود.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین متعلق به خیریه Binance، از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

کمک، حمله، بایننس، کریپتو، جامعه رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دفاع، کمک‌های مالی، اهداکنندگان، صندوق امداد اضطراری، کلاهبرداری، بشردوستانه، ابتکار، تهاجم، فیشینگ، کلاهبرداران، کلاهبرداری، پشتیبانی، اوکراین، اوکراین، جنگ

به نظر شما جامعه رمزارز برای جلوگیری از کلاهبرداری و حمایت از تلاش های واقعی انسان دوستانه در اوکراین چه کاری می تواند انجام دهد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.