گزارش شغلی ایالات متحده شروع محتاطانه هفته را به ارمغان می آورد

شاخص های اصلی ایالات متحده نتوانستند رشد اولیه خود را پس از گزارش مشاغل ژوئن ایالات متحده در هفته گذشته حفظ کنند، به طوری که فروش اواسط روز در حجم نسبی بالا باعث شد تا در نهایت در قرمز بسته شوند (DJIA -0.55%؛ S&P 500 -0.29 ٪؛ نزدک -0.13٪. نکته‌ای که از این گزارش کار

کد خبر : 372691
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۰۲
گزارش شغلی ایالات متحده شروع محتاطانه هفته را به ارمغان می آورد


شاخص های اصلی ایالات متحده نتوانستند رشد اولیه خود را پس از گزارش مشاغل ژوئن ایالات متحده در هفته گذشته حفظ کنند، به طوری که فروش اواسط روز در حجم نسبی بالا باعث شد تا در نهایت در قرمز بسته شوند (DJIA -0.55%؛ S&P 500 -0.29 ٪؛ نزدک -0.13٪. نکته‌ای که از این گزارش کار گرفته شد، یک شگفتی منفی در افزایش شغل در ایالات متحده بود (209000 در مقابل پیش‌بینی 225000) و برخی تداوم در رشد دستمزد (4.4% در مقابل 4.2% پیش‌بینی‌شده)، که تا حد زیادی انتظارات نرخ بازار را برای داشتن 25 نقطه پایه آخر تایید کرد. bp) افزایش نرخ بهره در جلسه آتی فدرال رزرو برای پایان دادن به چرخه کلی پیاده روی.

مطالعه ملایم‌تر در شرایط بازار کار نشان‌دهنده درجه‌ای از موفقیت سیاست‌ها تا کنون است، با افزایش حقوق و دستمزد خصوصی تنها 149000 نفر، بسیار کمتر از 200000 مورد توافق. با این وجود، با کاهش نرخ بیکاری به 3.6٪ (از 3.7٪ قبلی) و میانگین ساعات هفتگی کمی بالاتر به 34.4 در مقابل 34.3 قبلی، هنوز پیشرفت بیشتری باید مشاهده شود، و به طور کلی دیدگاه های فدرال رزرو برای حفظ بالاترین نرخ برای مدت طولانی تر. چشم انداز نرخ در محل طی ماه گذشته، یک عقب‌نشینی در جدول زمانی کاهش نرخ وجود داشته است، به طوری که قیمت‌گذاری فعلی بازار به ماه می سال آینده به عنوان نقطه عطف اشاره می‌کند.

بازدهی خزانه داری دو ساله با کاهش 3.5 بشکه ای به پایان رسید، در حالی که بازدهی 10 ساله با چهارمین روز متوالی رشد خود از سطح 4 درصدی خود دفاع کرد. دلار آمریکا با کاهش 0.8 درصدی گزارش شغلی ایالات متحده خیلی خوب عمل نکرد. این پس از آزمایش مجدد سطح مقاومت 103.12 آن، که از ژوئن 2023 نتوانسته بود شکست صعودی موفقیت آمیزی پیدا کند، دنبال می شود. در حال حاضر، یک خط روند صعودی ممکن است به عنوان حمایت کوتاه مدت عمل کند، با هر گونه شکست در حفظ، به طور بالقوه از سال به-2019 خارج می شود. تاریخ پایین در سطح 100.50 در ساعت. مجموعه‌ای از Fedspeak امروز با هر دیدگاه تازه در مورد گزارش شغلی اخیر ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد سهام آسیایی شروعی اندک مثبت داشته باشند، به طوری که Nikkei + 0.30٪، ASX + 0.37٪ و KOSPI + 0.12٪ در زمان نگارش این مقاله قرار دارند. به نظر می رسد سفر جانت یلن، وزیر خزانه داری به چین، زمینه را برای ارتباطات بیشتر در پیش رو فراهم می کند، اما هر گونه آب شدن قابل توجهی در روابط آمریکا و چین، به ویژه با اعمال کنترل های اخیر صادرات، همچنان قابل مشاهده است. حداقل در حال حاضر، به نظر می رسد جلسه با لحن گرم تری با قصد همکاری به پایان می رسد.

در آینده، ارقام تورم چین در کانون توجه قرار خواهند گرفت. تقاضای داخلی ملایم تاکنون قیمت‌های مصرف‌کننده را مجبور کرده است که طی سه ماه گذشته به‌طور متوسط ​​تنها 0.3 درصد افزایش یابد، با قرائت نزدیک به صفر دیگر احتمالاً درخواست‌های اخیر برای انجام اقدامات بیشتر توسط مقامات چینی در نیمه دوم این سال را منعکس می‌کند. سال انتظارات برای کاهش 0.2 درصدی دیگر نسبت به سال قبل است، بدون تغییر نسبت به ماه مه، در حالی که انتظار می‌رود قیمت‌های تولیدکننده نسبت به 4.6 درصد قبلی به 5 درصد کاهش یابد.

به دنبال افزایش 32 درصدی از ابتدای سال، نیکی اخیراً الگوی دوگانه‌ای را شکل داده است، زیرا اوج‌های پایین‌تر در شاخص قدرت نسبی (RSI) و کاهش میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) حاکی از اندکی حرکت صعودی است. سطح 32300 خط گردن بسیار مهمی برای حفظ خواهد بود، جایی که در ژوئن سال جاری شاهد کاهش خرید بودیم. شکست در دفاع از سطح 32300 ممکن است شکل‌گیری نزولی را تایید کند که ممکن است سطح 31400 را تحت نظر داشته باشد و به دنبال آن سطح 30600 (پیش‌بینی شکست دوباله) را ترک کند.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در فهرست پیگیری: قیمت نفت برنت در تلاش برای شکستن بالاتر از محدوده کوتاه مدت است

پس از اینکه از ماه مه سال جاری در الگوی تثبیت کوتاه مدت قرار گرفت، قیمت نفت خام برنت برای آزمایش مجدد به لبه بالای محدوده هفته گذشته بازگشت، زیرا شرایط سخت‌تر عرضه ناشی از کاهش تولید عربستان سعودی و روسیه و ضعیف‌تر شدن دلار آمریکا موجب شده است. کاتالیزور برای برخی از خرید غوطه ور. امیدها برای بهبودی در نیمه دوم سال جاری ممکن است به انتظارات از سوی چین برای ارائه محرک های بیشتر در ماه های آینده در حالی که شرایط اقتصادی ایالات متحده تا حدی انعطاف پذیر است، وابسته باشد.

از نظر فنی، MACD برای اولین بار در دو ماه گذشته از سطح صفر عبور کرده است، با حرکت مشابه در RSI بالاتر از سطح کلیدی 50 خود، که به خریداران سیگنال می دهد که با افزایش شتاب مثبت، کنترل را به دست بگیرند. در کوتاه‌مدت، یک تلاقی بالاتر از سطح 80.00 دلار آمریکا ممکن است برای اطمینان از حرکت برای آزمایش مجدد بالاترین سطح سال تا به امروز در سطح 88.62 دلار آمریکا، تحت نظر باشد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

جمعه: DJIA -0.55%؛ S&P 500 -0.29%; نزدک -0.13٪، DAX + 0.48٪، FTSE -0.32٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.