گزارش شده است که کره جنوبی ارزش رمزنگاری Do Kwon را به ارزش 40 میلیون دلار مسدود می کند – بنیانگذار Luna می گوید که وجوه متعلق به او نیست – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مقامات کره جنوبی 40 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین را که ادعا می شود متعلق به بنیانگذار لونا دو کوون است، مسدود کرده اند. با این حال، کوون انکار کرد که هر گونه سرمایه او مسدود شده است. او اصرار کرد: «من حتی از Kucoin و Okex استفاده

کد خبر : 263834
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
گزارش شده است که کره جنوبی ارزش رمزنگاری Do Kwon را به ارزش 40 میلیون دلار مسدود می کند – بنیانگذار Luna می گوید که وجوه متعلق به او نیست – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مقامات کره جنوبی 40 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین را که ادعا می شود متعلق به بنیانگذار لونا دو کوون است، مسدود کرده اند. با این حال، کوون انکار کرد که هر گونه سرمایه او مسدود شده است. او اصرار کرد: «من حتی از Kucoin و Okex استفاده نمی‌کنم، زمانی برای معامله ندارم، هیچ سرمایه‌ای مسدود نشده است».

دادستان ها می گویند که رمزگذاری Do Kwon، از جمله بیت کوین را منجمد کرده اند

بر اساس گزارش ها، دادستان های کره جنوبی نزدیک به 40 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده متعلق به یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform، کوون دو هیونگ (همچنین به نام دو کوون) را مسدود کرده اند. به نقل از نشریه کره ای News1، روزنامه نگار کالین وو توییت کرد چهار شنبه:

دادستان های کره جنوبی 39.66 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین متعلق به Do Kwon را از طریق دو صرافی مسدود کردند. Do Kwon و LFG قبلاً تلاش برای انتقال 3313 BTC خود را پس از صدور حکم بازداشت رد کرده بودند.

این نشریه خاطرنشان کرد که این سکه ها در صرافی های ارزهای دیجیتال کوکوین و اوککس منجمد شدند و افزود که دو پلتفرم معاملاتی به درخواست دادستانی با مسدود کردن رمزارز Kwon موافقت کرده اند.

دادستان های کره جنوبی ماه گذشته فاش کردند که به دنبال مسدود کردن 3313 بیت کوین مرتبط با Kwon هستند که از کیف پولی که ظاهراً به Luna Foundation Guard (LFG) مرتبط است به Kucoin و Okx منتقل شده است. با این حال، این سازمان این ادعا را رد کرد و تاکید کرد که «از ماه می 2022 هیچ کیف پول جدیدی ایجاد نکرده است یا بیت کوین یا توکن های دیگری را که LFG در اختیار دارد منتقل نکرده است».

پس از انتشار اخباری مبنی بر مسدود کردن 39.66 میلیون دلار رمزنگاری متعلق به او توسط دادستان، کوون در توییتر نوشت که وجوه مسدود شده متعلق به او است. “من انگیزه ای در پس انتشار این دروغ ندارم – خم شدن عضلات؟ اما به چه منظور؟» بنیانگذار لونا توییت کرد سه شنبه افزود:

بار دیگر، من حتی از Kucoin و Okex استفاده نمی کنم، زمانی برای معامله ندارم، هیچ وجهی مسدود نشده است. من نمی دانم آنها وجوه چه کسی را مسدود کرده اند، اما برای آنها خوب است، امیدوارم از آن به خوبی استفاده کنند.

یک دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت Kwon را در 14 سپتامبر صادر کرد. او پس از سقوط ارز دیجیتال لونا (که اکنون luna classic (LUNC) نامیده می شود) و stablecoin terrausd (UST) متهم به کلاهبرداری است. علاوه بر این، اینترپل برای او اعلان قرمز صادر کرده است. در وب سایت اینترپل آمده است: «اعلان قرمز درخواستی از مجریان قانون در سراسر جهان برای یافتن و دستگیری موقت فردی است که در انتظار استرداد، تسلیم یا اقدامات قانونی مشابه است. جمله.”

محل اختفای بنیانگذار لونا در حال حاضر مشخص نیست. گمان می‌رود که او در سنگاپور باشد، اما نیروی پلیس سنگاپور اخیراً گفته است که او در حال حاضر در ایالت-شهر نیست. کوون گفته است که “در حال فرار” نیست. توییت کردن اخیراً او “هیچ تلاشی برای پنهان شدن انجام نمی دهد.”

آیا فکر می کنید دادستان های کره جنوبی رمزنگاری Do Kwon را مسدود کرده اند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.