گزارش سالانه دیجیکالا و کسبوکارهای بومی محلی در سال ۱۴۰۰ منتشر شد
به گزارش هوشمند نیوز، این گزارش در قالب هفت فصل، تصویری جامع و شفاف از دنیای دیجیکالا در سال ۱۴۰۰ ارائه میکند. آشنایی مخاطبان مختلف با خدمات، عملکرد و دستاوردهای دیجیکالا و همچنین فعالیتهای دیگر اعضای گروه دیجیکالا اصلیترین هدف انتشار این گزارش است. آنچه گزارش سال ۱۴۰۰ دیجیکالا را از گزارشهای سالهای گذشته متمایز
به گزارش هوشمند نیوز، این گزارش در قالب هفت فصل، تصویری جامع و شفاف از دنیای دیجیکالا در سال ۱۴۰۰ ارائه میکند. آشنایی مخاطبان مختلف با خدمات، عملکرد و دستاوردهای دیجیکالا و همچنین فعالیتهای دیگر اعضای گروه دیجیکالا اصلیترین هدف انتشار این گزارش است. آنچه گزارش سال ۱۴۰۰ دیجیکالا را از گزارشهای سالهای گذشته متمایز میکند تمرکز این گزارش بر کسبوکارهای بومی محلی است. این بخش از گزارش، پروژه کارآفرینی بومی دیجیکالا را از اولین روزهای تولد در سال ۱۳۹۹ تا روزهای توسعه و بالندگی و نیز چشم انداز پیش روی کسبوکارهای بومی محلی دیجیکالا روایت میکند.
در هرکدام از بخشهای گزارش دیجیکالا و کسبوکارهای بومی محلی در سال ۱۴۰۰ به محورهای زیر پرداخته شده است:
وضعیت تجارت الکترونیک در جهان و ایران و جایگاه گروه دیجیکالا در اکوسیستم تجارت الکترونیک ایران
الگوی خرید آنلاین ایرانیان و کالاها و برندهای محبوب در سال ۱۴۰۰
سازوکار عملکرد مارکتپلیس و زیرساختهای عملیاتی دیجیکالا
دستاوردهای حاصل از زیرساخت فناوری دیجیکالا برای بهبود تجریه خرید و فروش آنلاین
فعالیتهای دیجیکالا در راستای مسئولیت احتماعی شرکتی و توسعه پایدار
داستان تولد و توسعه محصولات بومی محلی در پلتفرم دیجیکالا
اقدامات دیجیکالا برای توسعه کسبوکارهای بومی محلی
بخش جدید و متفاوت گزارش سال ۱۴۰۰ به فعالیتهای بومی محلی دیجیکالا اختصاص دارد. بررسی روند شکلگیری پروژه توسعه کسب و کارهای بومی محلی و اقدامات صورت گرفته برای تدوین مدل عملیاتی حضور کسبوکارهای محلی مناطق مختلف ایران در دیجی کالا، نگاهی به فروشندگان، محصولات و خریداران بومی محلی و چگونگی پشتیبانی ویژه از فروشندگان این رسته از محصولات در دیجیکالا سرفصلهای گزارش توسعه کسبوکارهای بومی محلی است که با کمک دادهها چشمانداز راهگشایی در مورد سهم این نوع کسبوکارها در اقتصاد دیجیتال ایران ارائه میکند.
گزیدهای از آمار و ارقام دیجیکالا و کسبوکارهای بومی محلی که در این گزارش ارائه شده است:
بیش از ۷.۵ میلیون تنوع کالایی در دیجیکالا که بیش از ۳۰ هزار محصول بومی محلی هستند
حدود ۲۵۰ هزار فروشنده در مارکتپلیس که بیش از ۳۴۰۰ فروشنده بومی محلی هستند
همکاری مستقیم با بیش از ۸۷۰۰ نفر
بیش از ۳۹.۵ میلیون بازدید یکتای ماهانه از پلتفرم دیجیکالا
۱۲۶ مرکز زیرساختی برای جمعآوری، پردازش و توزیع کالا
ظرفیت پردازش بیش از ۹۶۰ هزار کالا در روز
۱۷ مرکز پشتیبانی تجارت الکترونیک ویژه کسبوکارهای بومی محلی سراسر کشور
بر اساس آنچه در گزارش سال دیجیکالا و کسبوکارهای بومی محلی میخوانیم، ارائه گزارش و داستانگویی با دادهها (storytelling with data) رویکردیست که گروه دیجیکالا در راستای ارزشهای محوری خود در زمینه شفافیت از سال 1398 در پیش گرفته است.
برای دریافت گزارش دیجیکالا و کسبوکارهای بومی محلی ۱۴۰۰ از لینک زیر وارد شوید:
https://about.digikala.com/reports/digikala-report-1400/
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :دیجی کالا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰