گزارش رونمایی، ایالات متحده از ژاپن می‌خواهد به صرافی‌های رمزارز، استخراج‌کنندگانی که با روسیه کار می‌کنند فشار بیاورد – اخبار بیت کوین

گزارش ها حاکی از آن است که دیپلمات های آمریکایی از مقامات توکیو خواسته اند تا فشار بر صرافی های کریپتو ژاپن و استخراج کنندگان را برای قطع ارتباط با روسیه افزایش دهند. این درخواست برای تعمیق انزوای مالی مسکو در بحبوحه حمله مداوم روسیه به اوکراین مطرح شد. واشنگتن از شرکت‌های رمزنگاری ژاپن می‌خواهد

کد خبر : 226822
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
گزارش رونمایی، ایالات متحده از ژاپن می‌خواهد به صرافی‌های رمزارز، استخراج‌کنندگانی که با روسیه کار می‌کنند فشار بیاورد – اخبار بیت کوین


گزارش ها حاکی از آن است که دیپلمات های آمریکایی از مقامات توکیو خواسته اند تا فشار بر صرافی های کریپتو ژاپن و استخراج کنندگان را برای قطع ارتباط با روسیه افزایش دهند. این درخواست برای تعمیق انزوای مالی مسکو در بحبوحه حمله مداوم روسیه به اوکراین مطرح شد.

واشنگتن از شرکت‌های رمزنگاری ژاپن می‌خواهد روابط خود را قطع کنند و روسیه را بیشتر منزوی کنند

ایالات متحده از ژاپن خواسته است تا فشار بیشتری بر صرافی‌های ارزهای دیجیتال و شرکت‌های ماینینگ که به همکاری با روس‌ها ادامه می‌دهند، وارد کند. ایالات متحده از نهادهای ژاپنی می خواهد که به روابط تجاری خود با روسیه پایان دهند و بدین ترتیب بر انزوای مالی این کشور از بقیه جهان بیفزایند.

فایننشال تایمز روز جمعه در مقاله ای به نقل از افراد آشنا فاش کرد که این درخواست که توسط دیپلمات های آمریکایی ارائه شده است، چندین پلتفرم تجارت رمزنگاری دارای مجوز ژاپن را هدف قرار می دهد که هنوز در فدراسیون روسیه وجود دارند.

دو منبع آگاه گفتند که نمایندگان ایالات متحده به توکیو گفته اند که بر توقف عملیات استخراج کریپتو با مشارکت ژاپنی ها در استان سیبری ایرکوتسک تمرکز کند. این منطقه به عنوان پایتخت معدن روسیه شناخته می شود زیرا برق آبی ارزان و آب و هوای خنک را ارائه می دهد.

افراد ناشناس دیگر، نزدیک به سه صرافی، به روزنامه تجاری گفتند که آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) با تمدید درخواست‌ها برای پلتفرم‌های معاملات سکه برای قطع هرگونه روابط باقی‌مانده با روسیه پاسخ داد.

FSA از اظهار نظر در مورد این نشریه خودداری کرده است. در اواسط ماه مارس، نهاد نظارتی از صرافی‌هایی که بر آن نظارت می‌کند خواست تا بر حساب‌ها و تراکنش‌های مربوط به انتقال دارایی‌های هر شخص یا نهادی که تحت تحریم هستند نظارت کنند.

اگرچه آژانس به طور صریح به شرکت ها دستور نداده است که هیچ گونه عملیات مرتبط با روسیه را ببندند، برخی از آنها قبلاً کار خود را در آنجا متوقف کرده اند. به عنوان مثال، صرافی رمزارز Decurret گفت که پس از اطلاع FSA تصمیم به تعلیق فعالیت های خود در روسیه گرفت.

یکی از مدیران سابق یک صرافی دیگر تأیید کرده است که صرافی‌های ژاپنی با فشار شدیدی برای انتقال هرگونه عملیات معدنی یا پشتیبانی به خارج از روسیه مواجه هستند. با این حال، یکی از افرادی که ترجیح داد ناشناس باقی بماند، همچنین به روزنامه گفت که حداقل یک صرافی را می شناسند که با ایجاد یک شرکت پوسته در سنگاپور برای تغییر مسیر همه پرداخت ها، تجارت روسی خود را حفظ کرده است.

این درخواست ایالات متحده پس از ایجاد تغییراتی در قانون مبادلات خارجی و تجارت خارجی ژاپن برای پوشش ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال ارائه شده است. هدف این اصلاحات تقویت قدرت توکیو برای محدود کردن جریان ارزهای دیجیتال در داخل و خارج از کشور است.

برچسب ها در این داستان

آمریکایی، کسب و کار، درگیری، رمزارز، صرافی های رمزنگاری، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، صرافی ها، تهاجم، ژاپن، ژاپن، لینک ها، استخراج کنندگان، استخراج، فشار، محدودیت ها، روسیه، روسیه، تحریم ها، روابط، ایالات متحده، اوکراین ، اوکراینی ، جنگ

آیا فکر می کنید مقامات توکیو می توانند صرافی های رمزنگاری ژاپنی را متقاعد کنند که روابط تجاری خود را با روسیه قطع کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.