گزارش ادعاهای برنامه ویزا و مسترکارت برای توقف مشارکت های جدید، رئیس بخش رمزنگاری ویزا اصرار دارد که “داستان نادرست است” – بیت کوین نیوز

[ad_1] طبق گزارش اخیر منابع آگاه، مسترکارت و ویزا، غول‌های کارت اعتباری و خدمات پرداخت، در حال توقف همکاری‌های جدید با شرکت‌های ارزهای دیجیتال هستند. این خبر پس از فروپاشی چندین سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال منتشر می شود که سال گذشته کارت های نقدی کریپتو ارائه می کردند و به دلیل مشکلات مالی

کد خبر : 327307
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
گزارش ادعاهای برنامه ویزا و مسترکارت برای توقف مشارکت های جدید، رئیس بخش رمزنگاری ویزا اصرار دارد که “داستان نادرست است” – بیت کوین نیوز

[ad_1]

طبق گزارش اخیر منابع آگاه، مسترکارت و ویزا، غول‌های کارت اعتباری و خدمات پرداخت، در حال توقف همکاری‌های جدید با شرکت‌های ارزهای دیجیتال هستند. این خبر پس از فروپاشی چندین سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال منتشر می شود که سال گذشته کارت های نقدی کریپتو ارائه می کردند و به دلیل مشکلات مالی شکست خوردند. پس از انتشار این گزارش، رئیس بخش رمزنگاری ویزا، کوی شفیلد، از این داستان انتقاد کرد و آن را “نادرست به دلیل مربوط به ویزا” خواند.

ویزا و مسترکارت موضع خود را در قبال ارزهای دیجیتال علیرغم توقف احتمالی همکاری مشخص کردند

به گفته منابع ناشناس، گزارشی که رویترز در روز سه‌شنبه منتشر کرد، بیان می‌کند که ویزا و مسترکارت، دو شرکت پرداخت، در حال تعلیق مشارکت خود در سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال هستند. این منابع دلیل تصمیم شرکت‌ها را «فروپاشی‌های پرمخاطب» ذکر کردند و خاطرنشان کردند که بحث‌هایی درباره این موضوع صورت گرفته است.

مانیا ساینی، خبرنگار رویترز، با سخنگوی ویزا و مسترکارت صحبت کرد و هر کدام نظری را به خبرنگار ارائه کردند. سخنگوی Visa به Saini توضیح داد: «شکست‌های اخیر در بخش کریپتو یادآور مهمی است که ما راه درازی در پیش داریم تا کریپتو به بخشی از پرداخت‌ها و خدمات مالی اصلی تبدیل شود».

به گفته سخنگوی ویزا، این خرابی ها، استراتژی ارز دیجیتال و بلاک چین را تغییر نمی دهد. نماینده مسترکارت اظهار داشت: «تلاش‌های ما بر تمرکز بر فناوری بلاک چین و نحوه استفاده از آن برای کمک به رفع نقاط درد فعلی و ساختن سیستم‌های کارآمدتر ادامه دارد.»

صنعت کریپتوکارنسی مجموعه ای از سقوط ها و ورشکستگی های قابل توجه را تجربه کرده است، از جمله چندین تجارت مانند FTX، Celsius و Blockfi که کارت های نقدی صادر کرده اند. پس از فروپاشی این شرکت های رمزنگاری، کارت های نقدی آنها غیرقابل استفاده شد و فسخ شد. با این حال، در اواسط فوریه 2023، Wirex شراکت با Visa را اعلام کرد، اقدامی که گزارش رویترز به نظر می‌رسد در تضاد است. قبل از فروپاشی FTX در اواخر اکتبر 2022، Blockchain.com و Visa برای انتشار یک کارت نقدی کریپتو شریک شده بودند.

گزارش رویترز همچنین حاوی بیانیه‌ای از American Express بود که در ژوئن 2022 با Abra همکاری کرد. سخنگوی امریکن اکسپرس اظهار داشت که اگرچه این شرکت علاقه مند به استفاده از ارز دیجیتال برای بازخرید امتیاز پاداش است، اما این یک اولویت استراتژیک کوتاه مدت نیست. این موقعیتی است که این شرکت برای مدتی در اختیار داشته است. نماینده امریکن اکسپرس در ایمیلی گفت: «در کوتاه‌مدت، شاهد جایگزینی رمزارزهای اصلی پرداخت و وام‌دهی ما نیستیم».

رئیس کریپتو ویزا می گوید داستان رویترز نادرست است

در پی گزارش رویترز، کوی شفیلد، رئیس بخش رمزنگاری در ویزا، توییت کرد که “داستان نادرست است زیرا مربوط به ویزا است.” شفیلد اظهار داشت که ویزا به همکاری با شرکت‌های رمزنگاری برای بهبود رمپ‌های روشن و خاموش فیات و همچنین پیشرفت در نقشه راه محصول ما برای ساخت محصولات جدیدی که می‌تواند پرداخت‌های استیبل کوین را به روشی امن، سازگار و راحت تسهیل کند، ادامه می‌دهد. مدیر اجرایی ویزا افزود:

علی‌رغم چالش‌ها و عدم قطعیت‌ها در اکوسیستم رمزنگاری، دیدگاه ما تغییر نکرده است که ارزهای دیجیتال با پشتوانه فیات که بر روی بلاک‌چین‌های عمومی اجرا می‌شوند، این پتانسیل را دارند که نقش مهمی در اکوسیستم پرداخت ایفا کنند.

شفیلد همچنین اضافه کرد که هر کسی که «در تقاطع ارزهای دیجیتال و پرداخت‌ها می‌سازد» به آنها دسترسی پیدا کند. مدیر اجرایی ویزا “ما دوست داریم با شما کار کنیم.” اضافه.

برچسب ها در این داستان

آبرا، امریکن اکسپرس، ورشکستگی ها، بلاک چین، بلاکفی، سلسیوس، سقوط، بخش کریپتو، ارز رمزنگاری شده، کوی شفیلد، کارت های نقدی، سیستم های کارآمد، خدمات مالی، ftx، رئیس ارزهای دیجیتال در ویزا، سقوط های پرمخاطب، خدمات وام دهی، پرداخت های رایج , MasterCard, Pain Point, شراکت, مشارکت, پردازشگر پرداخت, خدمات پرداخت, رویترز, امتیاز پاداش, سخنگو, اولویت استراتژیک, فناوری, فناوری اساسی, VISA, Wirex

نظر شما در مورد گزارش رویترز که مدعی است ویزا و مسترکارت در حال حاضر همکاری‌های جدید کریپتو را متوقف می‌کنند، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.