گزارشی از DNC: دموکرات ها با بیت کوین و رمزارز گرم می شوند، اما هیچ سیاست خاصی ارائه نمی دهند

بیت کوین موضوع مهمی در کنوانسیون ملی دموکرات ها (DNC) این هفته نبود. هیچ یک از سخنرانان این رویداد کلمه ای در مورد سیستم نقدی الکترونیکی یا سایر دارایی های رمزنگاری شده از صحنه اصلی رویداد در مرکز متحد شیکاگو به زبان نیاوردند. و اگر در هر جایی از سالن‌های این عرصه، مکالمه‌ای را درباره

کد خبر : 487113
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
گزارشی از DNC: دموکرات ها با بیت کوین و رمزارز گرم می شوند، اما هیچ سیاست خاصی ارائه نمی دهند



بیت کوین موضوع مهمی در کنوانسیون ملی دموکرات ها (DNC) این هفته نبود. هیچ یک از سخنرانان این رویداد کلمه ای در مورد سیستم نقدی الکترونیکی یا سایر دارایی های رمزنگاری شده از صحنه اصلی رویداد در مرکز متحد شیکاگو به زبان نیاوردند. و اگر در هر جایی از سالن‌های این عرصه، مکالمه‌ای را درباره بیت‌کوین یا کریپتو شنیده باشید، سخت تحت فشار بوده‌اید.

با این حال، علی‌رغم اینکه دموکرات‌ها ترجیح دادند بیت‌کوین یا کریپتو را در پلتفرم رسمی خود وارد نکنند، برخی از دموکرات‌های بلندپایه این هفته گفتند که دولت هریس بیشتر از دولت بایدن طرفدار بیت‌کوین و کریپتو خواهد بود. بدون ارائه جزئیات همچنین، در رویدادهای ماهواره‌ای کنفرانس، برخی از دموکرات‌ها با شور و شوق در مورد اینکه چرا حزب آنها باید بیت‌کوین و کریپتو را بپذیرد، صحبت کردند.

نماینده کنگره ویلی نیکل (D-NC)، یکی از حامیان بیت کوین و ارزهای دیجیتال، با این ایده صحبت کرد که دولت هریس رویکرد متفاوتی نسبت به دولت بایدن برای صنعت کریپتو در پیش خواهد گرفت.

نماینده نیکل در مصاحبه ای با مجله بیت کوین گفت: «معاون رئیس جمهور هریس برای و به عنوان بخشی از دولت بایدن هریس کار کرده است، اما اکنون با مواضع خودش در مورد مسائل وارد این کمپین شده است.

“در چند هفته گذشته اتفاقات زیادی افتاده است، بنابراین او همینطور است [only now] شروع به بیرون آمدن با مواضع سیاسی کرد. او افزود: این یک روند فوری نیست که او با کارهایی متفاوت از رئیس جمهور بایدن انجام دهد، اما مواضع متفاوتی در مورد مسائل خواهد داشت و آنها را اعلام خواهد کرد.

روز چهارشنبه، بلومبرگ گزارش داد که معاون رئیس جمهور هریس در صورت انتخاب شدن، سیاست هایی را برای حمایت از صنعت کریپتو معرفی خواهد کرد. این به گفته مشاور ارشد کمپین او برای سیاست گذاری است که در میزگرد خبری بلومبرگ در کنفرانس سخنرانی کرد.

این مقاله به چگونگی برنامه‌ریزی هریس برای تعامل با صنعت ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند – هرچند، باز هم هیچ جزئیاتی در مورد نحوه برنامه‌ریزی او برای انجام این کار ارائه نشده است. همچنین به نقل از هریس گفته است که قصد دارد «بوروکراسی بی‌ضرور و تشریفات غیرضروری نظارتی» را کاهش دهد و در عین حال «فناوری‌های نوآورانه» را با ارائه «قوانین شفاف جاده» تشویق کند، اگرچه هیچ یک از نقل‌قول‌های هریس در این مقاله هیچ اشاره مستقیمی به بیت‌کوین نداشت. یا کریپتو

نماینده نیکل نیز هیچ جزئیاتی در مورد اینکه سیاست هریس ممکن است چگونه باشد ارائه نکرد، زیرا او گفت که نمی‌خواهد از طرف هریس صحبت کند، اما به موفقیت سالن شهر Crypto4Harris اشاره کرد، رویدادی که روز چهارشنبه برگزار شد. در 15 اوت، قانونگذاران دموکرات از جمله سناتور چاک شومر (D-NY)، سناتور کرستین گیلیبراند (D-NY) و سناتور Debbie Stabenow (D-MI) و همچنین مارک کوبان، یک میلیاردر علاقه مند به ارزهای دیجیتال، حضور داشتند و به اشتراک گذاشتند که وجود دارد “احساس حرکت واقعی در میان دموکرات ها در مورد این موضوع.”

نماینده نیکل همچنین از علاقه مندان به بیت کوین و کریپتو خواست به هشدار خاصی توجه کنند.

نماینده نیکل درباره شایعاتی مبنی بر اینکه هریس افرادی مانند برایان ریس و بهارات رامورتی، مشاوران اقتصادی دولت بایدن را که پشت کار بودند، آورده است، گفت: «نام‌های ضد رمزنگاری که می‌شنوید کاملاً توسط افرادی اختراع شده‌اند که تلاش می‌کنند به کمپین او آسیب برسانند. عملیات Chokepoint 2.0، بازگشت به تاشو.

“من نه [give] هر گونه اعتبار به نام های عجیب و غریبی که می شنوید برای مشاغل بزرگ پرتاب می شوند. من گری جنسلر را برای وزیر خزانه داری شنیدم. من می توانم به شما بگویم که 0 درصد احتمال دارد که بتواند توسط سنا تأیید شود.»

“آن یکی اتفاق نمی افتد.”

دموکرات های طرفدار بیت کوین/طرفدار کریپتو در رویدادهای ماهواره ای صحبت می کنند

در رویدادی که در یکی از تاسیسات دانشگاه شیکاگو برگزار شد، کلیو مسیدور، مدیر اجرایی بنیاد بلاک چین و منصوب سابق اوباما که به عنوان مدیر امور عمومی در اداره توسعه اقتصادی بازرگانی (EDA) کار می کرد، در پانلی با عنوان “مسیر دموکرات ها” سخنرانی کرد. Forward on Digital Assets & Crypto.”

مسیدور دیدگاه خود را در مورد اهمیت کریپتو به اشتراک گذاشت، که به طور قابل‌توجهی با دیدگاه دموکرات‌های معروف ضد رمزنگاری مانند سناتور الیزابت وارن (D-MA) و نماینده براد شرمن (D-CA) متفاوت بود.

مسیدور در این پنل گفت: «سناتور لیز وارن و براد شرمن نماینده کنگره در زمان گیر کرده‌اند.

آن‌ها آنقدر مصمم هستند که با پول‌های کلان بجنگند، آن‌قدر که لیزر روی ضربه زدن به افراد بزرگ متمرکز شده است، که نقطه کور آنها این واقعیت است که جوامع رنگین‌پوست بزرگترین پذیرنده‌های ارزهای دیجیتال هستند. جوامع سیاه‌پوست و لاتین تبارها پیشتاز پذیرش ملی این بازار 2 تریلیون دلاری هستند.

بیایید واضح بگوییم، حمایت از مصرف کننده مهم است – ما به نرده های محافظ نیاز داریم. اما اگر آن را با گنجاندن مالی همراه نکنید، فقط به همه جوامعی که در 15 سال گذشته از بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند – که آن را چیزی ساخته‌اند، محصولات و خدماتی را بر روی بلاک‌چین ساخته‌اند – می‌گویید که می‌روید. برای ادامه دادن [supporting] سیاست هایی برای اطمینان از اینکه آنها نمی توانند به مشارکت ادامه دهند.”

مسیدور که خود اهل لاتین است، هنگام صحبت احساساتی بود، زیرا احساس می‌کند دموکرات‌ها یکی از روایت‌های اصلی در مورد بیت‌کوین و رمزارز را از دست داده‌اند. در همان زمان، او اذعان کرد که چرا ممکن است از نگاه مثبت به صنعت کریپتو دلهره داشته باشند.

او در مصاحبه ای پس از پانل به من گفت: «دموکرات ها دچار PTSD هستند.

“[They have] PTSD زیرا ده ها سال پیش وام دهندگان غارتگر، به قول امروزی، نزد آنها آمدند و گفتند که ما می خواهیم امور مالی را دموکراتیک کنیم. اینترنت قرار بود ما را دموکراتیک کند، درست است؟ قرار بود غیرمتمرکز شود. و امروز، فناوری بزرگ متنوع نیست.

نماینده مجلس نیویورک، کلاید وانل (D)، یک قانونگذار که بخشی از گروه قانونگذاری سیاهپوستان، پورتوریکویی، اسپانیایی تبار و آسیایی ایالت نیویورک است، نیز در این هیئت حضور داشت.

وانل به یاد می آورد که اولین بار در اواسط دهه 2010 با کریپتو معرفی شد و تحت تأثیر قرار گرفت که چگونه باعث افزایش هوش مالی جوانان شهر شد.

«من به دبیرستان های مختلف رفتم و بچه های دبیرستانی در آنجا بودند [who owned crypto] وانل گفت: با استفاده از همان عضلاتی که سرمایه گذاران باتجربه انجام می دهند و بازارها را تماشا می کنند.

«ما در همسایگی من یک فروشگاه بزرگ داشتیم [that had a] دستگاه خودپرداز بیت کوین من به فروشگاه رفاه رفتم و صفی از جوانان را دیدم که در حال خرید انواع بیت کوین بودند – شگفت انگیز.

وانل نه تنها از اینکه می بیند که رای دهندگانش به بیت کوین دست می یابند به دلیل منافع مالی که ممکن است از سرمایه گذاری در آن به دست آورده باشند، خوشحال بود، بلکه به این دلیل که فناوری بلاک چین به افراد جامعه او جایگزینی برای سیستم مالی سنتی می دهد، که برخی از جمله او. پدر خود – اعتماد نکن

وانل گفت: «پدر من هرگز از بانک استفاده نکرد، هرگز به بانک اعتماد نکرد. او از مکان های نقد چک استفاده می کرد.

وانل همچنین در مورد استفاده از پرداخت حواله برای بیت کوین و کریپتو صحبت کرد.

وانل که هنوز در مورد پدرش صحبت می‌کند، می‌گوید: «وقتی او به کشور دیگری پول می‌فرستد، پول زیادی برای این کار خرج می‌کند.»

از آنجایی که وانل به خوبی مزایای بیت‌کوین و کریپتو را درک می‌کند، از اینکه می‌بیند دموکرات‌ها شروع به استفاده از آن کرده‌اند، خوشحال است.

“من بسیار هیجان زده هستم که این رویداد در پاشنه این کمپین اتفاق می افتد تا اهمیت شمول مالی را نشان دهد. [via] وانل گفت: فناوری دیجیتال. 10 سال پیش، این اتفاق در کنوانسیون ملی نمی افتاد.

نه چندان دور از رویدادی که مسیدور و وانل در آن صحبت کردند، رویدادی با عنوان CryptoDNC برگزار شد که در آن نمایندگان بیل فاستر (D-IL) و وایلی نیکل فوق الذکر حضور داشتند.

در طی یک گفتگوی کنار آتش در این رویداد، نماینده نیکل به اشتراک گذاشت که عدم استقبال از فناوری کریپتو مانند عدم استقبال از اینترنت در دو دهه و نیم پیش است.

آیا دموکرات ها جدی هستند؟

آیا دموکرات‌ها واقعاً طرز فکر خود را در مورد بیت‌کوین و کریپتو تغییر داده‌اند یا فقط به رای‌دهندگان تک موضوعی که در غیر این صورت به دلیل مواضع طرفدار کریپتو به ترامپ رأی می‌دهند، سرکشی می‌کنند؟

این سوالی است که به نظر می رسد در ذهن اکثر علاقه مندان به بیت کوین و کریپتو باقی مانده است. بخشی از دلیلی که به نظر می رسد بسیاری برای اعتماد به 180 پیشنهادی دموکرات ها در مورد رمزنگاری مردد هستند، ممکن است به دلیل حمایت دولت بایدن از مقررات گری جنسلر، رئیس SEC با رویکرد اجرایی در صنعت کریپتو در سه سال و نیم گذشته باشد.

به نظر می رسد نماینده وایلی نیکل تلاش جدی می کند تا دموکرات ها را به “بازنشانی” رویکرد خود در مورد ارزهای دیجیتال ببرد، اما آیا هریس واقعاً گوش می دهد؟ و آیا افرادی مانند Assemblyman Vanel و خانم Meridor می توانند صدای طرفدار رمزنگاری خود را به اندازه کافی بلند کنند تا توجه یک دولت بالقوه هریس را جلب کنند؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.